وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

بازتاب سخنان هاشمی رفسنجانی در رسانه‌های خارجی

سخنان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی داشت.

ادامه مطلب ...

مشروح سخنان هاشمی رفسنجانی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت با اشاره به حضور بی سابقه و آزادی کامل مردم در انتخابات اعلام کرد: همه باید به قانون قانع باشیم. وی همچنین از عدم استفاده از فرصت پنج روزه مقام معظم رهبری و شورای نگهبان اظهار تاسف کرد و وحدت را نیاز بیش از پیش امروز دانست.

ادامه مطلب ...

حاشیه‌های خبرنگار فارس از نماز جمعه امروز تهران

نماز جمعه این هفته تهران به امامت هاشمی‌رفسنجانی برگزار شد و با حاشیه‌هایی همراه بود:

* در نماز جمعه امروز تهران چهره‌‌هایی چون امامی کاشانی، علی‌اکبر ناطق نوری، مهدی کروبی، حسن روحانی، علی فلاحیان، مجید انصاری، محسن رضایی، میرحسین موسوی، محمد هاشمی، علیخانی، میرمحمدی، باهنر ، مرتضوی و علی رازینی حضور داشتند.

ادامه مطلب ...

اعتراض روحانیون مجلس به معاون اول جدید

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از معرفی رحیم مشایی به عنوان معاون اول رئیس جمهور ، از احمدی نژاد خواست تا اصلاح و بازنگری جدی در این خصوص انجام دهد.

ادامه مطلب ...

شخصیت‌های سیاسی که به نماز جمعه رفتند

موسوی ،کروبی ، عبدالله نوری ،سید یاسر خمینی ، حسن روحانی،مجید انصاری،ناطق نوری،محسن رضایی،محمد هاشمی،دلاور صیامی،محمدرضا باهنر،علیرضا محجوب،نبی‌حبیبی و شیخ قدرت‌الله علیخانی به نماز جمعه امروز تهران آمدند.


ادامه مطلب ...

متن کامل گزارش تفصیلی شورای نگهبان درباره انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان متن کامل این گزارش به شرح زیر است.


بسم الله الرحمن الرحیم

گزارش تفصیلی شورای نگهبان پیرامون دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
"یا ایها الذین آمنوا کونوا قوامین لله شهداء بالقسط و لا یجرمنکم شنان قوم علی الا تعدلوا اعدلوا هو اقرب للتقوی واتقوا الله ان الله خبیر بما تعملون " سوره مائده آیه 8
مقدمه
شورای‌نگهبان علاوه بر پاسداری از احکام اسلام و قانون اساسی و احراز عدم مغایرت مصوبات مجلس شورای‌اسلامی با موازین شرع و قانون اساسی، به موجب اصل نود و نهم، یکصد و پانزدهم، یکصد و هجدهم و بند نهم از اصل یکصد و دهم قانون‌اساسی و قوانین عادی منبعث از آن، مسئولیت نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری را برعهده دارد و تنها مرجع عالی رسیدگی به شکایات و اعتراض‌ها پیرامون جریان انتخابات می‌باشد

ادامه مطلب ...

جمعه‌ای برای وحدت

 وحدت ملی چشم‌اندازی است که تعدادی از نمایندگان و نخبگان سیاسی برای خطبه‌های روز جمعه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ترسیم کرده‌‌اند

ادامه مطلب ...

کسی حق ندارد خود را بالاتر از مردم بداند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد محمود احمدی‌نژاد در جمع مردم مشهد در جوار بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج (ع) در سفری به شکرانه چهار سال خدمت و حضور حماسی ملت در انتخابات با بیان اینکه به شما در آخرین سفر قول دادم بعد از انتخابات نخستین سفر را به مشهد بکنم اظهار داشت: خدا را شاکرم که بار دیگر به زیارت شما مردم مشهد و حضرت ثامن‌الحجج آمدم و به قول خود که سفر به مشهد مقدس بود عمل کردم.

ادامه مطلب ...

بیانات مقام معظم رهبری در صدر رسانه‌های جهان قرار گرفت

اظهارات امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به خصوص آن بخش از سخنان ایشان که در آن به سران برخی دولتهای غربی اخطار داده بودند، بازتاب وسیعی در رسانه‌های منطقه و جهان داشته است.

ادامه مطلب ...

دیدار لاریجانی و احمدی نژاد

پس از اظهارات آقای لاریجانی تفسیر و قرائت های متفاوتی از سخنان وی به عمل آمد و این دیدار می تواند به برخی از ابهامات پاسخ دهد.

ادامه مطلب ...

اخطار رهبر انقلاب به رفتار خصمانه برخی دولت های غربی

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اخطار شدید به سران برخی دولتهای غربی تأکید کردند: این دولتها باید مراقب اظهارات و رفتار خصمانه خود باشند. زیرا ملت ایران عکس العمل نشان خواهد داد.

ادامه مطلب ...

مدیرحوزه علمیه قم : انتخابات ریاست جمهوری سالم و بدون شبهه برگزار شد

قم - مدیر حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری دهم سالم برگزار شد، گفت: در این انتخابات هیچگونه شبهه‌ای مبنی بر تقلب یا تخلف اثبات نشد.

آیت الله مرتضی مقتدایی دوشنبه شب در گردهمایی ائمه جماعات استان قم درمسجد عبداللهی قم خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری یکی از برکات نظام بود که ما آن را الهی و مورد تایید می‌دانیم، نظام ما مورد تایید پروردگار و امام زمان (عج) می‌باشد و نباید با طرح شبهاتی مانند تقلب ،ثمرات حضور ‪۸۵‬درصدی مردم را کمرنگ کنیم.

ادامه مطلب ...

رئیس جمهور در معرفی وزرا با مجلس تعامل کند

مقام معظم رهبری همواره از دولت ها حمایت کرده‌اند و از دولت نهم احمدی نژاد نیز حمایت کرده و قطعا از دولت دهم نیز حمایت هایی را خواهند داشت...

ادامه مطلب ...

الهام: مردم به احیای گفتمان امام(ره) رای دادند

وزیر دادگسترى تلاش دشمنان براى مخدوش کردن انتخابات را بى نتیجه دانست و افزود: دشمنان این انقلاب بیش از همه از احیاى تفکرات و گفتمان امام خمینی(ره) در این کشور همواره در هراس بوده اند و چون این دولت بر احیاى این تفکرات اصرار شدید ورزیده با آن مخالفت کرده اند.
ادامه مطلب ...

بیانیه مهم کمیسیون امنیت ملی مجلس: به بازی پرهزینه پایان دهید

بیایید نقطه پایانی بر این روش که خسارت‌های فراوان ملی را به دنبال داشت، بگذارید و همسو با ده‌ها میلیون رأی دهنده و همگام با همه ملت ایران با دولت دست آشتی دهید و به رأی ملت که بدون تردید در انتخاباتی سالم به صندوق‌ها ریخته شده است، احترام بگذارید و به این بازی پرهزینه پایان دهید

ادامه مطلب ...

محمد قوچانی تکذیب کرد

اعتمادملی: محمد قوچانی، سردبیر بازداشت شده روزنامه اعتمادملی، در پاسخ به ادعای روزنامه جوان مبنی بر اعتراف کردن وی در بازداشت گفت: «کذب محض است.»

ادامه مطلب ...

شیوه جدید مخابرات برای درآمدزادیی از پیامک؟

همچنین بر اساس اطلاعات دریافتی از مشترکان، یک پیامکی که تنها یکبار شب گذشته ارسال شده، چندین بار متوالی به دست مخاطب می‌سد و این اگر یک اختلالات فنی نباشد، یک درآمدزایی جدید جهت جبران 21 روز قطعی این شبکه است.
ادامه مطلب ...

فتنه اخیر موجب زنده تر شدن انقلاب شد

بیست و ششمین همایش مسؤولان سیاسى و دوازدهمین همایش سراسرى هادیان سیاسى روزگذشته با حضور نماینده ولى فقیه در سپاه و سردار جعفرى فرماندهى کل سپاه برگزارشد.

ادامه مطلب ...

پورمحمدی پیروزی احمدی‌نژاد در انتخابات را تبریک گفت

رئیس سازمان بازرسی کل کشور پیروزی احمدی‌نژاد در انتخابات را به وی تبریک گفت.

ادامه مطلب ...

میزگرد الجزیره با موضوع دموکراسی در ایران

شبکه تلویزیونی الجزیره قطر سه شنبه شب در میز گردی به بررسی ابعاد دموکراسی در ایران پرداخت. به گزارش گروه اخبار صوتی و تصویری ایرنا، الجزیره در ابتدای این میزگرد چند پرسش را به عنوان محورهای گفت وگو مطرح کرد از جمله این که آیا بهتر نیست جهان با دید احترام و تکریم به دموکراسی ایران نگاه کند؟ چرا برخی اعراب که حتی اجازه برگزاری انتخابات شهرداری‌ها را هم ندارند چه رسد به انتخابات ریاست جمهوری، در دموکراسی ایران ابراز تردید می‌کنند؟ آیا همچنان که جهان گواهی داد انتخابات اخیر ایران، شاهد رقابت واقعی و دموکراتیک نبود در حالی که نتایج انتخابات برخی کشورهای عربی از چند ماه قبل مشخص می‌شود؟ آیا ‪ ۴۰‬میلیون رای‌دهنده ایرانی همه جاهل و ناآگاه هستند؟ آیا توهین به ملت ایران نیست که انتخابات آنها را صرفا یک نمایش توصیف کنیم؟ چه عیبی دارد که یک مرجع عالی در ایران وجود داشته باشد؟ آیا موسسات صنعتی و نظامی و گروه‌های فشار، مراجع اول و آخر برای روسای جمهور آمریکا نیستند؟

ادامه مطلب ...

قائم مقام جمعیت ایثارگران:کروبی باید سوال‌های زیادی را پاسخ دهد

قائم مقام دبیرکل جمعیت ایثارگران با اشاره به نقش مهدی کروبی در مسایل و رویدادهای پس از برگزاری انتخابات گفت: کروبی را یک نیروی ارزشی و معتقد به نظام و امام راحل می‌دانیم و به همین خاطر ایشان در خصوص این انتخابات باید سوال‌هایی را پاسخ گو باشد.

ادامه مطلب ...

علت عدم انجام سفر احمدی‌نژاد به لیبی

به گزارش اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، حسن قشقاوی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره دلایل عدم انجام سفر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور به لیبی، گفت: قطعیت انجام این سفر از ابتدای طرح موضوع از سوی منابع رسمی اعلام نشده بود و علت عدم انجام این سفر نیز مشغله‌های رئیس جمهوری اسلامی ایران و اولویت‌های دیگر کاری ایشان است

نقش رسانه ملی در تحولات بعد از انتخابات

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد آرامش در جامعه، اطلاع رسانی به هنگام و جلوگیری از گسترش تنش‌های اجتماعی از نقش های ارزشمند رسانه ملی در تحولات بعد از انتخابات بود.

ادامه مطلب ...

یزدی: صلاحیت آقای موسوی را دیگر تأیید نخواهیم کرد

در پیشگاه خداوند شهادت می‌دهم که دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یکی از پاک‌ترین و سالم‌ترین انتخابات‌های برگزار شده طی 30 سال گذشته در ‌کشور بوده است.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ‌تاکید بر صحت برگزاری انتخابات گفت: شهادت می‌دهم انتخابات دهم ریاست جمهوری پاک‌ترین ‌‌انتخابات‌ بود. ادامه مطلب ...

تایید صحت انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان

دبیر شورای نگهبان، در نامه‌ای به وزیر کشور، صحت انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری را اعلام کرد.

ادامه مطلب ...

عیادت حداد عادل از مهدی آذریزدی

"غلامعلی حداد عادل" رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و رییس فرهگستان زبان و ادب فارسی عصر امروز دوشنبه از "مهدی آذریزدی" نویسنده کتاب‌های کودکان و نوجوانان عیادت کرد.

ادامه مطلب ...

صندوقهای دوجداره برای رای گیری

حجت اسلام والمسلمین "غلامحسین محسنی اژه ای" وزیر اطلاعات با تشریح جزییات برنامه آشوبها و حوادث پس از برگزاری انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در 22 خرداد و ابهامات مربوط به بروز تقلب و تخلف در رای گیری گفت: برنامه ضدامنیتی انتخابات که از داخل و خارج کشور هدایت می شد، از اردیبهشت امسال آغاز شده بود.

ادامه مطلب ...

رییس‌جمهور به دنبال عاملان قتل ندا

"محمود احمدی نژاد" درنامه ای به آیت الله "سیدمحمود شاهرودی " ضمن مشکوک دانستن قتل ندا آقا سلطان، خواستار رسیدگی جدی به موضوع قتل و شناسایی عوامل جنایت شد.

ادامه مطلب ...

نیوزویک : ایرانیان در برابر بیگانگان متحدند

یک هفته نامه آمریکایی با پرداختن به شرایط پیش آمده در ایران پس از انتخابات ریاست جمهوری و مقایسه آن با انقلابهای رنگی نوشت : مردم ایران همیشه در برابر تهدیدها متحدند و حکومت خود را دوست دارند.

ادامه مطلب ...

جمهوری اسلامی در بهترین وضعیت آمادگی دفاعی قرار دارد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء تلاش و کوشش رزمندگان و نیروهای مسلح را موجب آمادگی و ارتقای قدرت بازدارندگی کشور عنوان کرد و گفت: امروز جمهوری اسلامی در بهترین وضعیت آمادگی دفاعی خود در طول 30 سال قرار دارد.

ادامه مطلب ...