وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

ملت ایران در روز قدس عزم خود را برای نابودی اسرائیل نشان می دهد

جبهه حامیان ولایت با صدور بیانیه‌ای از ملت بزرگ ایران برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است، ملت سرافراز و سلحشور ایران اسلامی همراه با آزادی خواهان عدالت طلب جهان اسلامی در سالروز قدس شریف به ندای بزرگ آزادی‌خواه قرن خمینی کبیر (ره) لبیک گفته و همنوا با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در این ره آورد بزرگ اسلامی شرکت خواهند کرد.

این بیانیه می‌افزاید، جهان اسلامی در شرایطی به استقبال این یادگار ارزشمند امام راحل (ره) می‌رود که فلسطین مظلوم و قدس شریف به عنوان نماد همبستگی و نقطه ثقل وحدت امت اسلامی همچنان با حمایت سردمداران جنایت پیشه استکبار جهانی تحت اشغال تجاوزگران صهیونیست قرار دارد.


این بیانیه ادامه می‌دهد، در هنگامه بیداری اسلامی، سازشکاری برخی از سران کشورهای عربی دندان طمع را برای تعمیق جنایات صهیونیستی و القای اختلافات مذهبی و عدم بیان اشتراکات تیز کرده و همچنان پس از گذشت نیم قرن از اشغال سازمان یافته فلسطین و به ویژه نوار غزه به جنایات بشری خود و ساخت شهرک‌های صهیونیست نشین، تخریب گسترده زیر ساخت‌های اقتصادی و کشتار مردم بی دفاع به ویژه زنان و کودکان ادامه می‌دهد.

حامیان ولایت در این بیانیه تاکید کرده است : روز جهانی قدس تبلور عینی حمایت ملت‌های آزاده و مستقل جهان از قیام ملت قهرمان و مظلومی است که با تکیه بر اراده پولادین خویش فریاد رسای خود را برای رفع کامل اشغال از سرزمین پیامبران و آزادی قدس شریف سر داده است.

«جمعیت حامیان ولایت در این روز بزرگ نمایش وحدت و اقتدار مسلمین جهان، همنوا با دیگر احزاب و گروه ها و پشت سر  ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر خواهد داد و عزم راسخ خود را برای نابودی اسرائیل و آزادی قدس عزیز اعلام خواهد کرد که وعده الهی صادق است و فتح و ظفر از آن خداست.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد