وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

پرداختن به مسائل حاشیه‌ای نقطه ضعف مجلس هشتم بود

دلاور صیامی دبیر کل جبهه حامیان ولایت در گفتگو با خبرنگاران درباره عملکرد مجلس هشتم گفت: مجلس هشتم همواره سعی کرده است تا فضای جنگ روانی و دعوای سیاسی بین مردم و گروه‌های سیاسی را از بین ببرد تا هیچگونه چالشی در کشور وجود نداشته باشد.
صیامی درباره اقدامات مثبت مجلس هشتم اظهار داشت: تصویب طرح‌هایی همچون بیمه بیکاری، حمایت از ایثارگران و رزمندگان در کمیسیون اجتماعی از جمله اقدامات مثبت در مجلس هشتم بود.


دبیر کل جبهه حامیان ولایت خاطر نشان کرد: پرداختن به مسائل حاشیه‌ای و عدم نظارت دقیق بر دستگاه‌های اجرایی نقاط ضعف مجلس هشتم محسوب می‌شود.
صیامی به تنش‌های موجود بین دولت و مجلس در دوران فعالیت مجلس هشتم اشاره و تصریح کرد: مجلس هشتم به دلیل عدم نظارت دقیق بر عملکرد دولت، طرح‌ها و لوایح دچار اختلافات و تنش‌هایی با دولت شد.
دبیر کل جبهه حامیان ولایت در ادامه با انتقاد از کمیسیون امنیت ملی مجلس هشتم اظهار داشت: کمیسیون امنیت ملی مجلس هشتم نتوانست از تحولات خاورمیانه و بیداری اسلامی به درستی بهره‌ برداری کند چراکه کمیسیون امنیت ملی می‌توانست به دولت و دستگاه دیپلماسی راهبردهای مناسبی پیشنهاد دهد.
صیامی در پایان درباره مجلس آینده و فعالیت‌های مجلس نهم گفت: نمایندگان در مجلس نهم نباید خود را تنها به داخل مجلس محدود کند و باید از مشاوره‌های بیرونی نیز استفاده کنند تا اینکه بتوانند نقش محوری خود را ایفا نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد