وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نامزد نهایی ائتلاف سه‌گانه با «تیم» خواهد آمد

علی اکبر ولایتی در خصوص برنامه خود برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ما با دو نفر دیگر از دوستانمان یعنی آقایان محمدباقر قالیباف و غلامعلی حداد عادل قراری گذاشته ایم که به اتفاق هم در جهت وحدت اصولگرایان تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس قرار ما بر این است که در نهایت یک نفر از بین ما انتخاب و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 92 شود و دو نفر دیگر از او حمایت کنند.

ادامه مطلب ...

ائتلاف سه‌گانه متدینین را خوشحال کرد

غلامعلی حدادعادل در سومین گردهمایی بزرگ حقوقدانان بسیجی سراسر کشور با تاکید بر اهمیت حقوق و جایگاه حقوقدان اظهار کرد: کاری که مجلس می‌کند در درجه اول کاری حقوقی است. احکامی که قضات و دادگاه‌ها صادر می‌کنند بر مبنای قانون است. مگر می‌شود که مجلس از نظر حقوقدان قوی نباشد و پس از آن مصوبات مجلس مستند دادگاه‌ها شود.
 

ادامه مطلب ...

متکی:بحث «انتخابات آزاد» شبهه‌افکنی است

منوچهر متکی نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری و وزیر سابق امور خارجه که در جلسه هفتگی جبهه حامیان ولایت سخن می‌گفت اظهار داشت: هنگامی که سخنرانی‌های پایان عمر امام (ره) را استماع می‌کنم احساس می‌کنم که امام دوباره می‌خواهد شروع کند. یعنی کلام امام بوی یک ورود جدید با شعاع‌های جدید می‌دهد و در نگرشش یک افق جدیدی دیده می‌شود.

وی به این سخن امام که می‌فرمود ما همیشه هستیم و اگر بخواهند در برابر دینمان بایستند ما در برابر همه دنیایشان می‌ایستیم اشاره و تصریح کرد: اگر بخواهیم از این کلام امام رمزگشایی کنیم می‌بینیم که امام چه نگاه گسترده‌ای را داشت.

ادامه مطلب ...