وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

بیانیه جبهه حامیان ولایت به مناسبت گرامیداشت یوم الله 22 بهمن

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ (سوره آل عمران، آیه103)

 

پیروزی قیام ملت بزرگ ایران به رهبری امام خمینی (ره) را بدون شک باید بزرگ‌‌ترین حرکت مردمی جهان اسلام در سال‌های اخیر دانست؛ مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حرکت تاریخی خود، نهال مبارزه با طاغوت و طاغوتیان را چنان مستحکم بنا نهادند که اکنون پس از سه‌دهه، به درخت تنومند "بیداری اسلامی" تبدیل شده و تمام تحولات دنیای امروز را تحت تاثیر خود قرار داده است.

انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای جهان معاصر سرآغاز بروز تحولات عظیم در سطح منطقه و جهان شده است. امروز تداوم راه انقلاب و پایداری نظام برخاسته از آن بسیاری از معادلات نظام حاکم بین‌الملل را برهم زده و خواب ابرقدرت‌های مسکتبر جهان را آشفته ساخته است. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با عبور از تمام گردنه‌های دشوار و باوجود فشارها، محدویت‌ها و تحریم‌ها توانسته استوار و بالنده برجای مانده و در عرصه‌های گوناگون، ذیل توجهات خداوند متعال و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت قله‌های پیشرفت را فتح کند.


همانگونه که ملت سرافراز ایران  در تمام روزهای سی‌وچهار‌سال گذشته با تکیه بر ستون مستحکم ولایت، دست در دست یکدیگر دربرابر تمام تهدید‌ها و فشارهای عوامل استکبار ایستاده‌اند و اکنون الگویی موفق و بی‌بدیل به جهانیان معرفی شده که خشم رژیم‌های مستکبر جهان را بیش از پیش برانگیخته است. درحالی که امروز شعارهای ضداستکباری ملت ایران، از همه‌جای دنیای اسلام و از زبان ملت‌های مظلوم دنیا شنیده می‌شود، پس لرزه‌های قیام تاریخی مردم مسلمان ایران، دشمنان اسلام را یکی پس از دیگری در هم می‌شکند و  از این رو راهپیمایی 22 بهمن امسال با توجه به تحولات اخیر منطقه و جهان از اهمیت مضاعفی برخوردار است و بدون شک حضور گسترده اقشار مختلف در راهپیمایی 22بهمن و انتخابات پیش‌رو، ضمن معطوف کردن توجه جهانیان به ایستادگی بانیان نهضت بیداری جهان اسلام برآرمان‌های خود، اتمام حجت با دشمنان قسم‌خورده گفتمان انقلاب اسلامی ایران خواهد بود.

جبهه حامیان ولایت، ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ضمن اعلام حضور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، از تمامی گروه‌ها، احزاب و تشکل‌ها و اقشار مختلف مردم انقلابی ایران اسلامی می‌خواهد تا با حضور هرچه گسترده‌تر در راهپیمایی امسال، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و اهداف بلند و متعالی انقلاب اسلامی، حمایت و پشتیبانی  خود را از حرکات انقلابی، ضد استبدادی و ضد اسکتباری مردم مسلمان منطقه و همه مظلومان در سرتاسر دنیا اعلام کنند و  بار دیگر  تاکید می‌کنیم بر عهدی که با امام روح‌الله بستیم پایبندیم و  هرگز پرچم ولایت را بر زمین نخواهیم گذاشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد