وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اصولگرایی به واسطه حمایت های مردم هرگز افول نمی کند

دلاور صیامی دبیر کل جبهه حامیان ولایت در گفتگو با خبرنگاران در واکنش به تحلیل یکی از روزنامه‌های کشور مبنی بر افولگرا خواندن اصولگرایان، اظهار داشت: اصولگرایی بنا بر تعبیر رهبر معظم انقلاب یک فرهنگ است و ما باید اصولگرایی را فراتر از یک حزب و تشکیلات ببینیم.


صیامی ادامه داد:‌  گرایش مردم به اصولگرایان در چند سال اخیر نشان از تقویت این جریان دارد و نه تنها اصولگرایی افول نکرده بلکه به واسطه حمایت‌های مردم روز به روز تقویت می‌شود.

دبیر کل جبهه حامیان ولایت با اشاره به  جدال‌های سیاسی در مجلس ششم و شورای شهر اول، گفت: مردم در این دو دوره جنگ و جدال سیاسی را دیدند و تشخیص دادند که جریان اصولگرایی بدنبال چنین اهدافی نیست.

صیامی افزود: افول‌گرا خواندن اصولگرایان ظلم بزرگی در حق این جریان است و این شعار را افراد وابسته به بیگانگان،‌ فتنه گران و انحرافیون سر می‌دهند.

وی تاکید کرد: رسانه‌های بیگانه و فتنه‌گران قصد القای عدم وحدت اصولگرایان را دارند و جریان انحرافی نیز در این زمینه فعالیت دارد.

صیامی با اشاره به اینکه روزنامه‌ای که چنین مطالبی را عنوان کرده گوش به فرمان جریان انحرافی است، گفت: جریان انحرافی و شاخه‌های آن در این روزنامه مستقر هستند و باید این افراد در مطالب خود بازبینی کنند.

دبیر کل جبهه حامیان ولایت با اشاره به نقش موثر اصولگرایان در خنثی سازی فتنه ۸۸ گفت:‌ جریان فتنه مورد حمایت خارجی‌ها بود و آنان این جریان را از همه لحاظ تغذیه می‌کردند اما جریان اصولگرایی در این برهه دست به روشن‌گری زد و مردم نیز متوجه حقایق پشت پرده‌های جریان فتنه شدند.

صیامی ادامه داد:‌ فتنه ۸۸ را یک نعمت الهی می‌دانیم چرا که اگر این فتنه اتفاق نمی‌افتاد چهره اصلی بسیاری از افرادی که خود را انقلابی نشان می‌دادند مشخص نمی‌شد.

دبیر کل جبهه حامیان ولایت خاطر نشان کرد: اصولگرایان در روشن‌کردن افکار عمومی نقش اول را داشتند و نیروهای امنیتی هم نشان دادند که برای حفظ نظام محکم ایستاده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد