وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رفع گره های ترافیکی شمال تهران

دکتر محمدباقر قالیباف در مراسم بهره برداری همزمان از زیرگذر قیطریه و ادامه تعریض خیابان 35 متری قیطریه (اتصال بلوار اندرزگو به خیابان شریعتی) اظهار داشت: در منطقه یک مشکلات و معضلات زیادی داریم ضمن آنکه امکانات مناسبی در این منطقه وجود دارد بیشترین حجم ترافیک نیز در معابر و بزرگراههای این منطقه به چشم می خورد چنانچه به طور مثال اتوبان شهید اندرزگو سالیان سال با ترافیک دست به گریبان بوده و به دلیل مشکلات تملک دسترسی های این بلوار تکمیل نشده بود.


وی با بیان اینکه در مجموعه پروژه بزرگراه صدر دو طرفه کردن این بزرگراه تلاش شد تا مشکلات ترافیکی محدوده رفع شود، افزود: چنانچه تاکنون محدوده قیطریه از شمال به جنوب و شمال به شرق دسترسی های لازم را نداشته اما امروز با افتتاح زیرگذر قیطریه و ادامه تعریض خیابان 35 متری قیطریه، بلوار اندرزگو ارتباطش با خیابان شریعتی و بلوار کاوه محقق شد.

قالیباف ادامه داد: برای رفع املاک معارض در پروژه تعریض خیابان 35 متری قیطریه بالغ بر 130 میلیارد تومان هزینه شده که جا دارد از همکاری شهروندان برای تملک و رفع معارضین تشکر کنیم.

شهردار تهران تصریح کرد: ساکنین این محدوده به طور حتم به اهمیت دو پروژه اجرا شده واقف هستند چراکه اگرچه این پروژه ها بیش از 150 میلیارد هزینه داشته اما گلوگاههای ترافیکی محدوده را رفع خواهد کرد و ما شاهد بهبود ترافیک در این محدوده خواهیم بود. همچنین با تکمیل بزرگراه صدر در مجموع ترافیک منطقه یک تسهیل خواهد شد و گره های ترافیکی منطقه از بین می رود.

وی در ادامه با بیان اینکه تپه های قیطریه از اول انقلاب یادآور برگزاری نماز عید فطر توسط شهید مفتح بوده است، گفت: به شهردار منطقه یک توصیه دادیم که نسبت به این موضوع توجه داشته باشد و تپه های قیطریه به عنوان یکی از المان های مهم ملی و مذهبی در شهر مورد توجه قرار گیرد.

قالیباف در ادامه در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در خصوص افتتاح باغ موزه قصر خاطر نشان کرد: بعضی از اقدامات در تهران ماندگار است که یکی از آنها را می توان تبدیل پادگان قلعه مرغی به بوستان ولایت دانست. زندان قصر نیز که در مرکز شهر یک مکان ناپسندیده بود امروز به مرکز فرهنگی و تفریحی تبدیل شده که گذشته و تاریخ کشورمان را به خصوص در دوران ظلم و جنایت ستم شاهی به نمایش می گذارد و فردا این مجموعه فرهنگی به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار تهران در پایان در خصوص مشکلاتی که بر سر راه پروژه های مختلف در شهر وجود دارد، گفت: امروز هر کسی بخواهد حتی یک ساختمان 100 متری هم بسازد، با مشکلاتی روبرو است اما من عادت به مطرح کردن مشکلات برای مردم ندارم و تنها چیزی که می توانم به مردم بگویم این است که تا پایان سال در مجموعه مدیریت شهری پروژه نیمه تمامی نخواهد ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد