وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

همایش ولایت محوری و شایسته گزینی جبهه حامیان ولایت

همایش انتخاباتی ولایت‌ محوری و شایسته گزینی جبهه حامیان ولایت شب گذشته با حضور محمدنبی رودکی-محسن کازرونی-علی اصغرخانی-الهام امین زاده-ابراهیم انصاریان-مهرداد بذرپاش، حسن غفوری فرد، محمدرضاباهنر و لاله افتخاری برگزار شد.

قدرتمندی ایران 5+1 را در مذاکرات به زانو در آورد

دلاور صیامی دبیر کل جبهه حامیان ولایت با بیان اینکه قدرتمندی ایران و حضور مردم در انتخابات، غرب را در مذاکرات 5+1 به زانو در آورد، تصریح کرد: ما اخلاص و صداقت ترکیه را نمی‌بینیم اما غرب ایران هسته‌ای را تا حدودی پذیرفت.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت خاطرنشان کرد: تحریم‌های اقتصادی از شخص تا شرکت‌های مهم کشور و همچنین متهم کردن جمهوری اسلامی به تروریسم ناکام ماند.

وی با اشاره به بیداری اسلامی و الگو شدن جمهوری اسلامی ادامه داد: امسال که سال تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی است و مقام معظم رهبری سه سال پیاپی را با عنوان اقتصادی نام‌گذاری کرده‌اند اگر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط نمایندگان تقویت نشود خیانت است.

"مقام معظم رهبری سال گذشته را جهاد اقتصادی نام‌گذاری کردند در حالی که فساد 3 هزار میلیاردی رقم خورد، بنابراین امسال باید کار شایسته‌ای در خصوص تولید ملی و سرمایه ایرانی صورت گیرد."

صیامی با بیان اینکه جبهه حامیان ولایت برای شورای شهر و ریاست جمهوری برنامه دارد، افزود: اگر کسی را در برابر مقام معظم رهبری تشخیص دهیم قطعا با وی مقابله می‌کنیم.

دبیر کل جبهه حامیان ولایت تصریح کرد: هر کس که می‌گوید مجلس در رأس امور نیست برای خودش می‌گوید هرچند ما در عین حال از اجرای هدفمندی یارانه‌ها هم تشکر می‌کنیم.

کاندیداهای ولایتمدار به مجلس راه پیدا کنند

حسن غفوری فرد دبیرکل جبهه راه ملت و نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه 30 سال است که انقلاب اسلامی گرفتار رسانه‌های استکبار و بیگانه است، اظهار داشت: دشمنان کوچکترین حرکات ما را توسط رسانه های خود بازتاب می دهند.

نماینده مردم تهران افزود: ایران در سه دهه گذشته دکترین جدیدی برای سیاست خود اعلام کرد و در زمانی که همه فکر می کردند دوران دین در جهان به پایان رسیده جمهوری اسلامی مردم سالاری دینی را مطرح کرد که این نظریه در دنیا جدید بود لذا اکنون شاهدیم جهان اسلام این الگو را پذیرفته و همان فعالیت هایی که ملت ایران در سال 57 انجام داد هم اکنون در تونس و مصر و دیگر نقاط جهان در حال تکرار است.

وی یادآور شد: بیداری اسلامی نتیجه انقلاب اسلامی بوده و امام (ره) با بینش جهانی و شناخت دقیق اسلامی و آشنایی با سیاست موجب شدند انقلاب در ایران 30 سال زودتر از کشورهای دیگر برپا شود و سایر کشورها به دلیل اینکه رهبری همچون امام خمینی (ره) نداشتند زمان انقلاب در آن طولانی شود.

غفوری فرد با یادآوری اینکه دشمن در حال حاضر تصور می‌کند که می‌تواند نظام  جمهوری اسلامی را تحت فشار قرار دهند و یکی از امیدهای آنان برای ضربه به نظام ایران انتخابات‌ بدون حضور مردم است، متذکر شد: این برنامه‌ریزی به گونه‌ای است که یکسال قبل از برگزاری انتخابات اقدامات گسترده را انجام می‌دهد تا مردم را برای شرکت در انتخابات ناامید شوند اما حضور گسترده مردم در انتخابات با رهنمودهای مقام معظم رهبری دشمن را متعجب کرد.

دبیرکل جبهه راه ملت و پیروان ولایت بیان داشت: استکبار جهانی در طول 30 سال گذشته تبلیغات زیادی انجام داد تا عنوان کند جمهوری اسلامی زودگذر است لذا با ترور دانشمندان هسته‌ای سعی کردند جلوی پیشرفت ایران را بگیرند اما همه برنامه آنها ناکام ماند از این رو دنیا متوجه خواهد شد که مردم سالاری دینی می‌تواند جهان را اداره کند.

وی افزود:  با توجه به اینکه تهران تابلوی کشور است و از 30 نفر نماینده تهران 25 نفر آن در مرحله دوم انتخاب می‌شوند لذا انتخابات در دور دوم همانند دور اول دارای اهمیت خاص و ویژه‌ای است.

غفوری فرد با بیان اینکه رکن رکین نظام جمهوری اسلامی ولایت فقیه است گفت: باید  همه ملت گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند و زمانی که ولی فقیه خواستار مشارکت  حداکثری مردم در انتخابات هستند باید تمام توان خود را به کار گرفت تا انتخابات با شکوه برگزار شود.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان اظهار داشت:  تعهد به اصل ولایت فقیه باید بزرگترین شاخصه کاندیداهای مجلس  باشد و همه احزاب و گروهها باید تلاش خود را به کار گیرند تا کاندیداهایی ولایتمدار به مجلس راه یابند.

 

مجلس گلوگاه مهم حل مشکلات کشور است

آیت الله محسن کازرونی  در همایش ولایت محوری و شایسته گزینی جبهه حامیان ولایت با بیان اینکه اساس وجود مشکلات در کشور به دلیل نبود فکر ، دوراندیشی ، تلاش و کوشش در جامعه است گفت: همواره عنوان می شود که چرا کشور دارای مشکلات اقتصادی و اشتغال است درحالی که باید گفت متاسفانه نبود تقوا یا تلاش و یا نبود فکر در میان مدیران سبب این مشکلات شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نبود اخلاق از جمله اخلاق انتخاباتی در جامعه گفت: متاسفانه در زمینه اخلاق ضعف زیادی داریم و با وجود اینکه در بیشتر زمینه ها الگو هستیم و می توانیم آن را به جهان عرضه کنیم اما در زمینه اخلاقی تعارفی وجود ندارد و نمی توانیم اخلاقمان را به جهان عرضه کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین با بیان اینکه نابسامانی‌های اقتصادی حتی صدای مسئولین را هم درآورده است گفت: در سفری که رئیس جمهور به استان البرز داشتند در مسیری که وی را همراهی می کردم شاهد برخی مسائل مانند بیکاری و معضلات اقتصادی بودم و به آقای احمدی نژاد هم گوشزد کردم که این معضلات شایسته نظام اسلامی نیست چرا که با ثروت، منابع و نیروهای انسانی که داریم باید وضع کشور از این بهتر باشد.

امام جمعه کرج با اشاره به اینکه یکی از گلوگاههایی که می تواند مشکلات کشور را حل کند مجلس است گفت: مجلس مجرای دولت را مشخص می کند و اگر نماینده ای اهل فکر و تحلیل باشد بخش اعظمی از مشکلات کشور حل می شود.

وی ادامه داد: نماینده ای که دلسوز و به دنبال حل مشکلات مردم نباشد به دنبال زد و بند می رود متاسفانه در همین انتخابات مجلس نهم یکی از کاندیداها بدنبال یکی از پولدارهای شهر تهران رفته بود و به وی اعلام کرده بود که اگر  2 میلیارد به من بدهی هنگامی که وارد مجلس شدم 10 میلیارد به شما پس می دهم.حال باید پرسید ایا غیر از زد و بند این پول از راه دیگری به دست می آید.

کازرونی افزود: مجلس گلوگاه مهمی است و هر چقدر قوی تر باشد از نظر فکری می تواند به اداره امور کشور کمک کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به رد صلاحیت برخی نمایندگان مجلس هشتم در انتخابات مجلس نهم گفت:متاسفانه برخی از نمایندگان به صورت علنی وارد زد و بند با اصحاب ثروت و قدرت شدند به طوری که ما در شهر خودمان کرج هم این مسئله را داشتیم و همین امر سبب شد که برخی رد صلاحیت شوند.

امام جمعه کرج در پایان تاکید کرد: اگر برخی مشکلات توسط مجلس و دولت حل شود کشور ما می توانند در اخلاق، سیاست و اقتصاد برای جهان بشریت الگو باشد.

جبهه متحد اخلاقی عمل می کند

محمد نبی رودکی از کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس شب گذشته در همایش ولایتمداری و شایسته گزینی جبهه حامیان ولایت با بیان اینکه هم اکنون در عرصه رقابت انتخاباتی دوجبهه پایداری و متحد در حال فعالیت هستند، گفت: اینکه جناحی جناح دیگر را تخریب کند به دور از اخلاق است و ما از ابتدا این روش را در جبهه متحد اصولگرایان رد کردیم.

وی افزود: اگر جناحی امروز به دنبال تفرقه است ولایتمداران به تاسی از رهبر معظم انقلاب در مقابل آن ایستادگی می‌کنند و ما امیدواریم همان گونه که در مرحله اول انتخابات مردم با شرکت گسترده خود جواب رجزخوانی‌ها خود در چند ماه گذشته را دادند ملت ایران در دور دوم حماسه دیگری بیافرینند.

رودکی تصریح کرد: حضور 65 درصدی مردم در انتخابات دور اول مجلس موجب سربلندی ایران در مذاکرات 1+5 شد.

همچنین در ادامه این نشست علی اصغر خانی شهردار منطقه 11 تهران و کاندید جبهه متحد اصولگرایان با بیان این که تقویت فرهنگ ایثار و فداکاری موجب موفقیت مجلس نهم خواهد شد گفت: هم اکنون توان بسیار خوبی در جبهه متحد اصولگرایان وجود دارد و باید تلاش کنیم افراد دلسوز و نماینده واقعی مردم وارد مجلس نهم شوند نه نمایندگان دولت چرا که مجلس دولت را شکل می‌دهد و مجلس قوی باعث تشکیل دولت قوی خواهد شد.

 

نقش مجلس نهم بسیار کلیدی است

در ادامه این همایش مهرداد بذرپاش عضو جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه ما در حال تبدیل شدن به یک کشور الگو هستیم و دنیا به ما به عنوان یک کشور الگو نگاه می‌کند، اظهار داشت: بنابراین تمام مسائل‌مان باید الگو باشد.

عضو جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه مجلس و دولت و حوزه‌هایی که توسط مردم انتخاب می‌شود در این الگو بودن بسیار مهم است، ادامه داد: ولایی، انقلابی و مردم دار بودن و عدالت‌خواهی از ویژگی‌های برجسته یک مجلس خوب است از این رو مجلس باید کارآمد و برنامه‌ریز و در عین حال یک ناظر امین برای حقوق مردم باشد.

وی با اشاره به تصویب 5 برنامه راهبردی توسط مجلس که شامل برنامه بودجه و برنامه توسعه است، افزود: معمولا 20 _ 30 نفر در مجلس لوکوموتیو هستند و بقیه نمایندگان از آنها پیروی می‌کنند در حالی که این تعداد باید افزایش یابد.

بذرپاش با تاکید بر لزوم تشکیل مجلس متخصص محور تصریح کرد: مجلس نهم، انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر را متاثر از فضای خود می‌کند و اگر مجلس مقتدر نباشد فضای بدی بر کشور حاکم می‌شود لذا با توجه به وضع منطقه، سال آخر دولت و اجرای هدفمندی یارانه‌ها نقش مجلس نهم بسیار کلیدی است.

عضو جبهه متحد اصولگرایان با بیان اینکه مجلس باید لنگر‌گاه و تعادل بخش باشد و انقلابی عمل کند، افزود: عقل جمعی به مدل فعلی برای جبهه متحد رسیده‌اند و جامعتین به عنوان دورکن اصلی روحانیت در کشور که مقبول‌ترین نهاد روحانی هستند، جبهه متحد اصولگرایان را تایید کرده‌اند که این باعث اعتماد مردم است

 

دست برتر ایران در مذاکرات1+5 از برکت رهبر معظم انقلاب است

ابراهیم انصاریان کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان شب گذشته در همایش ولایتمداری و شایسته گزینی جبهه حامیان ولایت با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در سیاست خارجی طی 30سال اخیر موقعیت‌های زیادی کسب کرده است گفت:‌اولین موفقیت ما مواضع محکم نظام در عرصه جهانی است.

وی افزود:  امام خمینی(ره) از ابتدای شروع نهضت در سال 42 موضع نه شرقی نه غربی را اتخاذ فرمودند و تا امروز که بیش از 50 سال از حرکت امام می گذرد هنوز این روش باقی است و شاهدیم همه انقلاب‌هایی که در جهان رخ داده به یک جهت اتکا داشتند اما انقلاب اسلامی به طور مستقل با حرکت مردم به پیروزی رسید.

انصاریان با بیان اینکه موضع نه شرقی نه غربی از اعتقاد بومی مردم ما برخاسته است افزود: در دفاع مقدس شاهد بودیم که نظام ایران در یک طرف و تمام ابرقدرت‌ها از طرف دیگر قرار داشتند اما اعتقاد عملی به شعار نه شرقی و نه غربی و اتکا به خداوند در روش و عمل موجب شد تاملت ایران به پیروزی برسد.

مشاور سابق وزیر امور خارجه همچنین به موفقیت اخیر ایران در مذاکره با گروه 1+5 اشاره کرد و گفت: شاهد بودیم که ایران در مذاکره با گروه 1+5 در استانبول دست برتر را داشت که این از برکت حضور مقام معظم رهبری است که با فکر و مدیریت شان و با پشتیبانی مردم ایران را در معادلات بین‌المللی اثرگذار کردند.

این کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان ادامه داد: امروز در هر جای دنیا سیاست خارجی راجع به ایران بسته می شود دشمنان اذعان دارند که باید از ایران برنامه بخواهند.

انصاریان با اشاره به مشکلات اقتصادی در اروپا و آمریکا گفت: امروز هر باک بنزین یک ضد اروپایی درست می‌کند و همین مشکلات باعث شده تا اقتصاد در اروپا و آمریکا رو به فروپاشی رود و به نوعی نظام سرمایه داری در حال فروپاشی است.

وی همچنین تاکید کرد:‌تحریم‌های غرب علیه ایران خود آ‌نها را بیشتر دچار مشکل کرد تا ایران.

مشاور سابق وزیر امور خارجه با اشاره به موضع جدی ایران در حمایت از فلسطین گفت: سیاست خارجی ما به رهنمود مقام معظم رهبری در حمایت از فلسطین محکم ایستاده و هر کشوری از ملت فلسطین دفاع کند ما هم از آن دفاع می‌کنیم.

وی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی جهان اسلام در حال بازیابی هویت خویش است و می‌بینیم که نهضت بیداری اسلامی موجب شده تا آمریکا و رژیم صهیونیستی و اروپا در محاصره قرار بگیرند.

 

واکنش به نامزدی ابوترابی برای ریاست مجلس

محمدرضا باهنر نیز  در همایش جبهه حامیان ولایت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا جبهه متحد اصولگرایان در دور دوم انتخابات سرلیست ندارد، گفت: انتخاب سرلیست سخت بود و ما تلاش کردیم روحانیونی مانند غلامرضا مصباحی مقدم و محسن کازرونی را بالای لیست و سایر اعضا را به ترتیب حروف الفبا در لیست قرار دهیم.

باهنر ادامه داد : از نظر نبود سرلیست مشکلی وجود ندارد و همه کاندیداهای لیست جبهه متحد، شناخته شده هستند.

 

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا حجت الاسلام ابوترابی نیز برای ریاست مجلس کاندیدا می‌شود یا خیر، گفت: تا کنون چیزی در این باره، از وی نشنیدام و قاعدتاً نمایندگان مجلس آتی ریاست آن را انتخاب می‌کنند و در حال حاضر نیز حداد عادل و لاریجانی گزینه‌های ریاست مجلس هستند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد