وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

لاریجانی: حمایت از جانبازان و ایثارگران باید بیشتر شود

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه ‌با بهزاد نورانی جانباز 70 درصد قطع نخاع دیدار کرد و به بررسی مشکلات این جانباز پرداخت.

‌در این دیدار، مسعود زریبافان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لاریجانی را همراهی می‌کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قرار است ‌لایحه حمایت از ایثارگران به مجلس تقدیم شود، گفت: به طور حتم حمایت از این دست افراد باید بیش از پیش شود.


نماینده مردم قم در مجلس همچنین به افتخارآفرینی ورزشکاران کشتی‌گیر و وزنه‌بردار در المپیک 2012 لندن اشاره کرد و افزود: خوشبختانه ورزشکاران در این مسابقات دستاوردهای بسیار خوبی را برای کشور به همراه آوردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه مقام جانبازان و ایثارگران به ویژه بهزاد نورانی بسیار عالی و بالاست، یادآور شد: از خداوند متعال می‌خواهم ‌به شما عزت روزافزون دهد.

همچنین زریبافان در این دیدار با بیان اینکه هم‌اکنون حدود 8 میلیون مدرک برای زنده‌سازی اتفاقات 8 سال دفاع مقدس جمع‌آوری شده است، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه زیادی برای این موضوع دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ارائه لایحه حمایت از ایثارگران به مجلس یادآور شد: این لایحه برخلاف تصور مردم موضوع جدیدی نیست بلکه تنها قوانین قبلی را ساماندهی می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد