وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

قائم مقام جمعیت ایثارگران:کروبی باید سوال‌های زیادی را پاسخ دهد

قائم مقام دبیرکل جمعیت ایثارگران با اشاره به نقش مهدی کروبی در مسایل و رویدادهای پس از برگزاری انتخابات گفت: کروبی را یک نیروی ارزشی و معتقد به نظام و امام راحل می‌دانیم و به همین خاطر ایشان در خصوص این انتخابات باید سوال‌هایی را پاسخ گو باشد.


لطف الله فروزنده عصر چهارشنبه در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: کروبی باید بگوید که حضور افرادی دگر اندیش در اطراف وی در زمان انتخابات و به ویژه در زمان حوادث پس از انتخابات به چه معنا است.

فرونده در ادامه اظهار داشت: کروبی که خود به خوبی با قانون و ضرورت رعایت آن آشنا است باید بگوید که چرا علیه قانون صحبت کرده و حرکت کرده است و حتی بعد از بیانات رهبر معظم انقلاب که باید فصل الخطاب قرار گیرد، چرا باید حرف از ابطال انتخابات بزند.

این فعال سیاسی تاکید کرد: افراد که مدعی هستند که برای نظام دل می سوزانند، باید از ظرفیت‌های خود برای خدمت به نظام استفاده کنند و این ظرفیت‌های ارزشمند را در اختیار افراد دگر اندیش قرار ندهند تا علیه نظام مورد استفاده قرار گیرد.


** حزب در جامعه ما نیازمند باز تعریف است
قائم مقائم دبیر کل جمعیت ایثارگران با بیان اینکه گاهی از موضوع حزب گرایی و تحزب در جامعه ما برداشت منفی می‌شود گفت: حزب در جامعه ما نیازمند بازتعریف است.

لطف الله فروزنده افزود: نگاه غربی‌ها به حزب اینگونه است که هر کسی که بدنبال حزب است علاقمند و خواهان بدست گرفتن قدرت است و عضویت و دنباله روی از حزب را برای کسب قدرت می‌خواهد.

وی در خصوص تفاوت یک حزب در جمهوری اسلامی و یک حزب غربی گفت: هدف حزب در جمهوری اسلامی برخلاف احزاب غربی صرفا به دنبال کسب قدرت نیست بلکه کسانی که در جمهوری اسلامی به سمت و سوی حزب می‌روند باید معیار اول خود را احساس تکلیف و وظیفه در قبال مردم و نظام قرار دهند.

فرونده با اشاره به اینکه افراد یک حزب باید از پیشینه و سابقه روشنی برخودار باشند گفت: جمعیت ایثارگران معتقد است که ایثارگری باید مبنای عمل باشد و حزبی که صرفا به دنبال کسب قدرت باشد نمی‌تواند از روحیه ایثارگری برخوردار باشد.


** گفتمان رهبری، گفتمان غالب در فضای انتخابات اخیر بود
وی در خصوص وجود دو گفتمان استقلال خواهی و وابسته گرایی در انتخابات ریاست جمهوری اخیر گفت: در فضای انتخابات ریاست جمهوری گفتمان غالب گفتمان رهبری بود که از زمان دوم خرداد آغاز شد و تمام تلاش ایشان حفظ یاران انقلاب بود.

فروزنده ادامه داد: در این دوره و در تمام حرف‌های احمدی نژاد رگه‌هایی از سخنان و گفتمان رهبری وجود دارد.

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه در حال حاضر در سمت دیگر اصولگرایی، کانون فتنه‌ای از عناصر تند مجاهدین انقلاب اسلامی و حزب مشارکت که در مسایل هسته‌ای وادادگی داشتند، حضور دارند، تصریح کرد: بعد از انتخابات و اعتراضاتی که به وجود آمد معاندین و ضد و انقلاب وارد این اعتراضات شدند که باعث پیگیری بحث ابطال انتخابات شد و اگر این خط خود را ادامه دهند از مسیر انقلاب خارج شده و در ردیف افراد و گروه‌های ضد انقلاب قرار می‌گیرند وی با انتقاد از بعضی اصولگرایان نیز تاکید کرد: بعضی از اصولگرایان ظاهری نیز در پشت پرده به دنبال غیر از احمدی نژاد بودند که آنها نیز به خواسته خود دست نیافتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد