وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نامزد جبهه حامیان ولایت قطعا اصولگرا است

دلاور صیامی دبیرکل جبهه حامیان ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، درباره برنامه‌های این جبهه برای انتخابات آینده ریاست‌جمهوری اظهار داشت: هنوز به کاندیدای واحدی نرسیده‌ایم اما در حال بررسی هستیم و نیروهای ولایی و ارزشی که آزمایش خود را داده باشند شناسایی می‌کنیم.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت با تأکید بر اینکه جبهه حامیان ولایت قطعاً از یک فرد لایق و شایسته که در شأن نظام، ولایت، ارزش‌ها و شهدا باشد حمایت می‌‌کنیم، تصریح کرد: فعلاً روی فرد خاصی به نتیجه نرسیده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه ما می‌خواهیم عامل وحدت اصولگرایان باشیم، افزود: قطعاً نامزد مدنظر ما اصولگرا است ولی استقلال فکری دارد، یکی از شروط ما این است که کاندیدای مورد نظر ما چه در شورا و چه ریاست جمهوری از اصولگرایان باشد.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت درباره حمایت این جبهه از قالیباف نیز اضافه کرد: به لحاظ نزدیکی بنده به آقای قالیباف تصور می‌شود ما حتماً از آقای قالیباف حمایت می‌کنیم اما از الان نمی‌توان پیش‌بینی کرد چراکه ما شایسته و لایق بودن، تعهد و تخصص همه را بررسی می‌کنیم و واقعاً ولایتمداری فرد بسیار اهمیت دارد.

وی با تأکید بر اینکه بنده  یکی از نزدیکترین افراد به احمدی‌نژاد بودم ولی وی آزمایشی خوبی پس نداد، اظهار داشت: ما می‌گوییم باید برای ولایت سنگر باشیم نه ولایت سنگر ما باشد از این روز کسی را انتخاب می‌کنیم که ولایتمداری محض داشته باشد و بتواند خون شهدا و امام(ره) و ارزش‌ها را پاس نگه دارد و کشور را به سمت قله اصلی‌اش برساند.

صیامی با تأکید بر اینکه هنوز به صورت قطعی با هیچکس به نتیجه قطعی نرسیده‌ایم، گفت: ما عملکرد نامزدها و اطرافیانشان را با دقت بررسی می‌کنیم و جبهه حامیان ولایت یکی از مؤثرترین تشکیلات است که نامزد مدنظر را به صورت مستقل اعلام خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد