وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جمهوری اسلامی در بهترین وضعیت آمادگی دفاعی قرار دارد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء تلاش و کوشش رزمندگان و نیروهای مسلح را موجب آمادگی و ارتقای قدرت بازدارندگی کشور عنوان کرد و گفت: امروز جمهوری اسلامی در بهترین وضعیت آمادگی دفاعی خود در طول 30 سال قرار دارد.

امیر خلبان احمد میقانی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء در همایش تجلیل از بازنشستگان این قرارگاه که دوشنبه‌شب در ستاد قرارگاه پدافند برگزار شد، با اشاره به موقعیت مهم و استراتژیک خاور میانه اظهار داشت: موقعیت راهبردی این منطقه توجه بازیگران عرصه بین‌الملل را به خود جلب کرده است به طوری که حضور در این منطقه می‌تواند موازنه قدرت را به نفع یا ضرر آنها عوض کند و به همین دلیل بود که بعد از جنگ جهانی توجه قدرت‌ها به این منطقه مهم جلب شد.
میقانی با بیان اینکه آمریکا با سرمایه‌گذاری ویژه در این منطقه بیشترین توجه را به تسلط بر آن دارد، خاطرنشان کرد:‌ پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران این معادلات به هم ریخت و سیاست نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی ایران باعث شد تا بیشترین توطئه‌ها علیه نظام اسلامی صورت گیرد که در رأس آن می‌توان به 8 سال جنگ تحمیلی علیه کشورمان اشاره کرد.
وی افزود:‌ در این 8 سال با همت و فداکاری رزمندگان اسلام و نیروهای مسلح کشور هیمنه قدرت کشورهای استکباری و در رأس آنها آمریکا شکسته شد و صدور انقلاب اسلامی باعث شد تا مردم مسلمان و آزاده جهان بیدار شده و منافع ملی خود را طلب کنند که این موضوع چالش‌های بزرگی در سراسر جهان برای مستکبران ایجاد کرد.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء تلاش و کوشش رزمندگان و نیروهای مسلح را موجب آمادگی و ارتقای قدرت بازدارندگی کشور عنوان کرد و گفت: امروز جمهوری اسلامی در بهترین وضعیت آمادگی دفاعی خود در طول 30 سال قرار دارد.
میقانی ادامه داد: آمریکایی‌ها در قرن بیست و یکم می‌خواهند در رأس قدرت جهان باشند و برای این کار هزینه نیز کرده‌اند و قصد دارند تا با تسلط بر فرهنگ و اقتصاد جهانی که منشاء آن خاورمیانه است موجبات این تسلط را فراهم کنند.
وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل آمریکایی‌ها چند سال قبل با تکبر و به منظور تسلط بر منطقه به خاورمیانه لشکرکشی کردند ولی بواسطه مقامت جمهوری اسلامی ایران و دیگر ملت‌ها شکست خوردند لذا به شعار تغییر روی آوردند.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء تأکید کرد: این شعار تغییر بواسطه مقاومت جمهوری اسلامی ایران و کانون‌های مقاومت منطقه بر آنها تحمیل شد هرچند آنها به این شعار اعتقادی ندارند ولی با این تاکتیک می‌خواهند زمینه استیلای خود بر منطقه را فراهم کنند.
میقانی با بیان اینکه آمریکایی و کشورهای مستکبر غربی هیچگاه ایران مستقل و اسلامی را برنمی‌تابند، تصریح کرد: آنها معتقدند انقلاب اسلامی فلسفه لیبرال دمکراسی را به چالش کشیده و به دنبال تغییر در نظم موجود جهان است تا با گسترش انقلاب اسلامی یک بلوک قدرتمند را تشکیل دهد و این موضوع بشدت آنها را عصبانی کرده است.
وی با اشاره به انتخابات اخیر ریاست جمهوری و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی، مشارکت 85 درصدی را یک حماسه بی‌نظیر دانست و با بیان اینکه در انتخابات گذشته آمریکا تنها 62 درصد از مردم این کشور پای صندوق‌های رأی رفتند، این حضور بی‌نظیر مردم ایران را یک رکورد در جهان عنوان کرد.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ادامه داد:‌ مستکبران برای اینکه این امتیاز مردم‌سالاری جمهوری اسلامی درکشورهای دیگر منتشر نشود به ایجاد اغتشاش در کشورمان دامن زدند و حتی نفرات خود را وارد صحنه کردند و با اتخاذ موضع خشن در قبال جمهوری اسلامی ایران نشان دادند که اگر کوچکترین فرصتی برای دخالت در امور کشور ما به دست آوردند، از آن مضایقه نخواهند کرد.
میقانی انتخابات اخیر کشورمان را نشان‌دهنده عنایت خدا و امام زمان (عج) و حمایت مردم از انقلاب اسلامی دانست و افزود: تا وقتی این پشتوانه‌ها باشد آسیبی به کشورمان نخواهد رسید.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی عزت را به مردم ما هدیه کرد، گفت: مظهر این عزت امام خمینی(ره) بود که وقتی آمریکا در اوج اقتدار قرار داشت، فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء مقام معظم رهبری را ادامه دهنده راه حضرت امام(ره) دانست و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب این احساس عزت را چنان در مردم ما ارتقا بخشیدند که امروز هرکس به ایرانی بودن خود افتخار می‌کند.
میقانی تصریح کرد: ما وظیفه داریم تا با تقویت انسجام ملی، وحدت، فرهنگ و همبستگی، عزت و اقتدار ملی را بالا برده و خود را برای مقابله با این تهدید نرم و هوشمند دشمن آماده کنیم چرا که این کار مصداق بارز جهاد در راه خدا است.
در پایان این مراسم تعدادی از بازنشستگان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء با اهداء لوح و هدایایی از سوی امیر میقانی تقدیر شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد