وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تلاش غرب برای حمله سایبری به ایران

وزیر اطلاعات با بیان اینکه ایجاد انشقاق بین ملت و نظام از اهداف جبهه غرب است، گفت: بازیگران جنگ نرم کوشش دارند پیوندهای نظام و ملت را از طریق اخبار و مستندسازی‌های دروغ از بین ببرند و متأسفانه امروز می‌بینیم که بی‌بی‌سی درباره زندگی مقام معظم رهبری فیلم می‌سازد که مشخص است چه هدفی را دنبال می‌کند و دقیقاً یکی از مباحث جدی این فیلم مسئله حقوق بشر است.


جزوه کشف شده از یک عنصر مرتبط با فتنه را خدمت یکی از بزرگان فرستادیم. به من پیغام داد: ببینید که تدوین کننده این جزوه چه کسی بوده است چون ادبیات تدوین این جزوه ، ادبیات حزب توده است.

خبرگزاری فارس: جزوه کشف شده از جریان فتنه با ادبیات حزب توده نوشته شده بود

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات در ادامه سخنرانی خود در چهارمین نشست تخصصی حقوق بشر با عنوان حقوق بشر و امنیت ملی ضمن اظهار داشت: اهداف جنگ نرم علیه نظام اسلامی با حربه‌های حقوق بشری در دو شاخه اهداف داخلی و خارجی پی‌‌گیری می‌شود.

وی با بیان اینکه در بحث اهداف داخلی یکی از اهداف آنها حمایت از اپوزیسیون و جنبش برانداز است، گفت: تنها یک روز بعد از صدور قطعنامه حقوق بشر علیه ایران، کاترین اشتون خواستار آزادی بی‌قید و شرط سران فتنه شد.

مصلحی گفت: اما فتنه کارش هنوز تمام نشده و با طراحی‌هایی که در داخل و خارج انجام می‌دهند و سرویس‌های بیگانه که از آنها حمایت می‌کنند کار خود را ادامه می‌دهند.

حلقه‌های خارجی و داخلی فتنه هنوز با هم ارتباط تنگاتنگ دارند

وزیر اطلاعات ادامه داد: حلقه‌ای از فتنه که به خارج از کشور رفته است با حلقه داخلی ارتباطات تنگاتنگ دارد و چیزی که دنبال می‌کنند براندازی نظام است، و حتی می‌گویند دفتر اسلام باید از این کشور خارج شود.

کشف جزوه براندازی از دفتر یکی از افراد مرتبط به فتنه که هنوز داخل کشور در حال فعالیت است

وی ادامه داد در مقابله با فتنه در اقدامات خود از منزل یکی از افراد مرتبط با فتنه که امروز در حلقه داخل در حال فعالیت و تلاش است جزوه‌ای به دست آوردیم که دقیقاً برای براندازی نظام طراحی کرده بودند و از این باب بود که دفتر اسلام از این کشور باید جمع شود. این جزوه واقعاً جزوه عجیبی بود.

تصمیم به براندازی اسلام و نظام براساس ادبیات حزب توده

وزیر اطلاعات ادامه داد: این جزوه را خدمت یکی از بزرگان بردیم و این فرد به من پیغام داد: ببینید که تدوین کننده این جزوه چه کسی بوده است، وقتی از این فرد پرسیدیم چه چیزی نظر شما را در اینباره جلب کرده است به من گفت: ادبیات تدوین این جزوه ادبیات حزب توده است.

مصلحی خاطرنشان کرد: اسناد حزب توده که در اختیارمان بود را جمع‌آوری کردیم و دیدیم که دقیقاً پاراگراف‌ها و متون جزوه مورد نظر منطبق با ادبیات حزب توده است.

افرادی با این جزوه ارتباط داشتند که از اسم بردنشان شرم دارم

وزیر اطلاعات ادامه داد: وقتی سراغ افراد رفتیم با کمال تأسف دیدیم این افراد کسانی بودند که سابقه و پشتوانه معنوی سنگینی پشت خود داشته‌اند و بسیار شرمنده‌ام و نمی‌توانم اسم آنها را بیان کنم.

مصلحی افزود: هدف اول این جزوه براندازی اسلام و براندازی نظام در مرحله بعدی آن قرار دارد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه ایجاد انشقاق بین ملت و نظام از اهداف دیگر جبهه غرب است، گفت: بازیگران جنگ نرم کوشش دارند پیوندهای نظام و ملت را از طریق اخبار و مستندسازی‌های دروغ از بین ببرند و متأسفانه امروز می‌بینیم که بی‌بی‌سی درباره زندگی مقام معظم رهبری فیلم می‌سازد که مشخص است چه هدفی را دنبال می‌کند و دقیقاً یکی از مباحث جدی این فیلم مسئله حقوق بشر است.

وی با بیان اینکه غربی‌ها با مستندسازی و گزارش‌های دروغ و قطعنامه‌ها سعی دارند اعتماد نظام را بین مردم مخدوش کنند، گفت: بنابر اطلاعات کامل وجدید ایجاد شکاف بین قومیت‌ها و حتی اصناف از راه‌کارهای جدید آنهاست.

طراحی غرب برای اینکه نشان دهد اقتصاد ایران شرطی و وابسته به مذاکرات است

وی با بیان اینکه ایجاد شکاف بین حاکمیت و مردم همچنان توسط غربی‌ها پی‌گیری می‌شود، گفت: در قضیه اخیر و به دنبال مذاکرات ایران و 1+5 یکی از مسائلی که از استانبول شروع شد و طراحی کرده بودند اما خوشبختانه بخش قابل توجهی از آن با مشکل روبرو شد این بود که اقتصاد ما را شرطی نشان دهند و بگویند با مذاکرات ایران و 1+5 اقتصاد ما دچار تزلزل می‌شودو در نهایت خواستند جامعه را مقابل نظام قرار دهند.

مصلحی گفت: شکاف دین و سیاست شکاف بین مسئولان و شکاف بین نظام اجتماعی و نظام سیاسی از دیگر اهداف آنها است و حرکت‌هایی که در بعضی قومیت‌های ترک در آذربایجان‌های شرقی و غربی و اردبیل و همچنین قومیت‌های عرب دنبال می‌شود در همین جهت است.

وزیر اطلاعات تأکید کرد: مهم‌ترین شیوه‌ها شبهه سازی، مشکوک‌سازی و تحریک در این مباحث در سطح کشور است.

توصیه جین شارپ به براندازان؛ تضعیف فرسایشی مؤلفه‌های نظام

وی افزود: سیاست حقوق بشری غرب به صورتی تنظیم شده که بر اساس علوم روانشناسی به صورت تدریجی مؤلفه‌های نظام مانند رهبری را به صورت فرسایشی نشان دهد. جین‌شارپ می‌گوید اگر نیروهای امنیتی مدافع نظام باشند و قدرتمند باشند براندازی امکان ندارد و باید در فرسایش زمان آنها را با ضربه روبرو کنیم تا قدرت را از دست بدهند.

مصلحی در تبیین اهداف خارجی گفت: حمایت فعالانه از مخالفان نظام یکی از این اهداف است. اعتمادسازی بین کشورها برای فشار بر ایران زمینه‌سازی برای مداخله سازمان‌های بین‌المللی و تخریب چهره نظام در سطح منطقه از دیگر اهداف آنهاست.

وی افزود: در سطح منطقه موضوع ایران هراسی را طراحی کرده‌اند و در حالیکه یکی از خواسته‌های مردم حوزه خلیج‌فارس مقابله با اسرائیل است به شدت تلاش می‌کنند تا آن را به ایران هراسی تبدیل کنند.

وی افزود: نوع حرکت در مصر و خط‌‌دهی به شورای نظامی دقیقاً این موضوع را تأیید می‌کند که نباید از ایران الگوبرداری کند، ممکن کردن ایجاد ائتلاف علیه ایران همراه کردن طیف‌های ضد جنگ با دستور کار ضد اسلامی با توجه به حساسیت آنها نسبت به حقوق بشر از دیگر عملکردهای کشورهای غربی است.

راه‌کارهای وزیر اطلاعات برای مقابله با هجمه‌های حقوق بشری غرب علیه اسلام و ایران

وزیر اطلاعات با بیان اینکه می‌توان با راهکارهای مختلفی با این اقدامات جبهه غرب مقابله کرد، گفت: یکی از این کارها مستندسازی و برآورد خسارات وارده ناشی از حملات سایبری غرب علیه کشور است که می‌توان در این راه علیه تهاجمات سایبری طرح دعاوی کرد.

تلاش برای حمله سایبری به ایران بعد از مذاکرات مسکو

وی با بیان اینکه مشخص است که ویروس استاکس‌نت توسط چه کسی به ایران ارسال شده بود، گفت: طبق اطلاعات به دست آمده آمریکا و رژیم صهیونیستی به همراه MI6 انگلیس طراحی کرده بودند، بعد از نشست ایران و 1+5در مسکو هجمه سنگین سایبری علیه تأسیسات سایبری ایران داشته باشند.

وی گفت: هنوز هم آنها دنبال انجام این کار هستند اما ما مقابله لازم را انجام داده‌ایم.

اوباما تاکنون سه بار اعتراف کرده که حمله سایبری به ایران بسیار مشکل است

مصلحی ادامه داد: ما هر روز با هجمه‌ها مواجهه هستیم اما اوباما هم سه بار در کنگره اعتراف کرده که در مقابله و حمله به فضای سایبری ایران با مشکلاتی جدی روبرو هستیم.

وی درباره پیشنهاد دیگر خود گفت: می‌توان گروه مشترکی در جهان اسلام تشکیل داد تا نقض وسیع حقوق بشر در غرب مخصوصاً آمریکا را منعکس کند. ارائه مدل همگرا برای تسلط بر مواضع نرم کشور در حوزه حقوق بشری و تجهیز سامانه جنگ نرم به استراتژی مورد نظر از دیگر راهکارهای مقابله با هجمه‌های حقوق بشری غرب علیه اسلام است.

وی با بیان اینکه در این بحث به خوبی می‌توان از فضای سایبر برای همراه کردن افکار عمومی استفاده کنیم گفت: وزارت اطلاعات آمادگی همکاری در این بخش را به طور کامل دارد.

مصلحی ادامه داد: مقابله با اخلال در انعکاس پیام اسلام در حوزه افکار عمومی تعیین سخنگوی حقوق بشری که به طور دائم توانایی پاسخگویی به شبهات و اظهارنظر درباره نقض حقوق بشر در دنیای غرب را داشته باشد و همچنین تقویت تشکل‌های مردم نهاد که توان پاسخگویی به هجمه‌های غرب را داشته باشند در سطوح برون‌مرزی از دیگر اقدامات در این راستاست.

وی با بیان اینکه از هر جهت آمادگی داریم با توجه به توان خوبی که در اختیار است برای این اقدمات گام برداشته و همکاری کنیم گفت: تمام دستگاه‌های مختلف اطلاعاتی کشور در حال حاضر از انسجام و هماهنگی بسیار خوبی برخوردار هستند که نتیجه این هماهنگی و انسجام اقتدار بالای ایران است.

اعضای شبکه‌های تروریسیتی را از گوشه و کنار به ایران کشاندیم و دستگیر کردیم

مصلحی با اشاره به دستگیری شبکه‌های تروریستی در هفته‌های اخیر گفت: شبکه‌ای که اخیراً اعضای آن دستگیر شدند با فعالیت‌های گسترده اطلاعاتی از گوشه و کنار به داخل کشور کشانده شده بودند و سرانجام سرشبکه آنها نیز دستگیر شد.

از درون سرویس‌هایشان خبر داریم که چه ولوله‌ای به پا شده است

مصلحی با بیان اینکه این دستگیری‌ها با دستگیری عامل شهادت شهید علی‌محمدی متفاوت است گفت: در قضیه ترور شهید علی‌محمدی جمالی‌فشی فقط یک عضو بود و نمی‌دانست بقیه اعضای شبکه کجا هستند اما در موضوع دستگیری‌های اخیر موضوع قابل توجه این است که اعضای شبکه به همراه سرشبکه دستیگر شده‌اند.

وی با بیان اینکه استکبار می‌داند چه شکست سنگینی خورده است، گفت: اطلاع از درون سرویس‌های اطلاعاتی آنها خبر داریم که چه ولوله‌ای درون آنها به پا شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد