وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مسلمانان جهان خشم و انزجار خود را از جنایتکار آمریکا اعلام کنند

سازمان بسیج مستضعفین در واکنش به توهین به مقدسات مسلمانان، با صدور اطلاعیه‌ای، از مسلمانان جهان خواست خشم و انزجار خود را نسبت به طراحی ابلهانه و نفرت‌انگیز آمریکا اعلام کنند.


متن کامل اطلاعیه بسیج مستضعفین به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رژیم پلید ایالات متحده آمریکا در تلاش برای جبران حقارت ناشی از شکست‌های بزرگ و پی در پی از جبهه عظیم مسلمانان بیدار و بپاخاسته، در یک عقده‌گشایی، بار دیگر مقدسات اسلام را هدف قرار داده و در اقدامی شنیع، عواطف مسلمانان جهان را جریحه‌دار کرد.

این توطئه ضدانسانی به گونه ای ظریف طراحی شده بود تا علاوه بر توهین و تحقیر مسلمانان، یک جنگ قومی و مذهبی را در مصر انقلابی منجر گردد. لیکن جوانان غیور مصر و لیبی با تشخیص عامل اصلی این جنایت و هدف قرار دادن نمادهای رژیم پلید آمریکا، نشان دادند امت اسلام بیدار و هشیار است. شیطان بزرگ و دشمن اصلی را به خوبی شناخته و از مبارزه با این جنایتکار بزرگ بشریت به سوی عوامل دست چندم منحرف نمی‌شوند.

رژیم‌های منحوس و منفور آمریکا و اسراییل بدانند سقوط و فروپاشی آنها قطعی و قریب‌الوقوع بوده و اینگونه جسارت‌ها نه تنها نمی‌تواند از نابودی این حکومت‌های ظالم و مستکبر جلوگیری کند بلکه این حماقت‌ها زمینه آشنایی هر چه بیشتر مردم جهان نسبت به حقیقت اسلام ناب محمدی(ص) را فراهم خواهد کرد و مظلومان عالم را که در پی انتقام از این دُول جنایتکارند، زیر پرچم به اهتزاز درآمده اسلام گرد آورده و منسجم می‌نماید.

ضمن تسلیت این مصیبت به ساحت قدسی حضرت ولی عصر علیه السلام و نایب ایشان، امام خامنه‌ای عزیز و عموم مسلمانان جهان، از همه مسلمانان و آزاداندیشان عالم بویژه مومنان غیور ایران اسلامی می‌خواهیم به هرنحو ممکن مراتب خشم و انزجار خود را نسبت به این طراحی ابلهانه و نفرت برانگیز رژیم آمریکا اعلام داشته و از هیچ اقدام مشروع برای افشای این ابرجنایتکار جهانی فروگذار نکنند.

از خدای متعال می‌خواهیم قدم‌های ما را در دفاع از کیان اسلام و حیثیت امت واحده اسلامی استوار بدارد و ظهور منجی ما را نزدیک‌تر گرداند.

اللهم عجل لولیک الفرج

سازمان بسیج مستضعفین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد