وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

محموله های ارسالی جبهه حامیان ولایت به مناطق زلزله زده

(1) نخستین محموله از کمک های جبهه حامیان ولایت برای زلزله زدگان اهر-ورزقان-هریس درقالب 2400 بسته آب معدنی دماوند توسط یک دستگاه تریلر با همراهی اعضای شورای مرکزی به منطقه اعزام شد.


(2) دومین محموله از کمک های جبهه حامیان ولایت برای زلزله زدگان اهر-ورزقان-هریس درقالب پوشاک،مواد شوینده،کنسرو،قند،چای،برنج توسط یک دستگاه تریلر به منطقه اعزام شد.

ملت ایران در روز قدس عزم خود را برای نابودی اسرائیل نشان می دهد

جبهه حامیان ولایت با صدور بیانیه‌ای از ملت بزرگ ایران برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است، ملت سرافراز و سلحشور ایران اسلامی همراه با آزادی خواهان عدالت طلب جهان اسلامی در سالروز قدس شریف به ندای بزرگ آزادی‌خواه قرن خمینی کبیر (ره) لبیک گفته و همنوا با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در این ره آورد بزرگ اسلامی شرکت خواهند کرد.

این بیانیه می‌افزاید، جهان اسلامی در شرایطی به استقبال این یادگار ارزشمند امام راحل (ره) می‌رود که فلسطین مظلوم و قدس شریف به عنوان نماد همبستگی و نقطه ثقل وحدت امت اسلامی همچنان با حمایت سردمداران جنایت پیشه استکبار جهانی تحت اشغال تجاوزگران صهیونیست قرار دارد.

ادامه مطلب ...

امت اسلام مصمم به از بین بردن رژیم اشغالگر قدس است

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد با بیان اینکه نباید خطای دیگران را بازگو کرد چرا که این امر آب به آسیاب ریختن دشمن است، افزود: بازگو کردن خطای دیگران یکی از مسائلی است که انقلاب اسلامی همواره از آن ضربه‌های زیادی خورده است و باید توجه داشت که لج بازی و اصرار به بیان خطای دیگران موجب سوء استفاده دشمنان علیه ملت ایران خواهد شد.

ادامه مطلب ...

لاریجانی: حمایت از جانبازان و ایثارگران باید بیشتر شود

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه ‌با بهزاد نورانی جانباز 70 درصد قطع نخاع دیدار کرد و به بررسی مشکلات این جانباز پرداخت.

‌در این دیدار، مسعود زریبافان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران لاریجانی را همراهی می‌کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قرار است ‌لایحه حمایت از ایثارگران به مجلس تقدیم شود، گفت: به طور حتم حمایت از این دست افراد باید بیش از پیش شود.

ادامه مطلب ...

قالیباف:آمریکا در ضعیف‌ترین دوران است

محمدباقر قالیباف امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه درباره عملکرد شهرداری تهران اظهار داشت: ما همه چیز خود را در ابعاد مادی و معنوی مدیون شهدا هستیم.

وی ادامه داد: امروز متعلق به امیر‌‌المومنین علی (ع) است و بنده لایق سخن گفتن در این زمینه نیستم لذا آنچه که از بزرگان دین و فقها شنیدیم این است که در ماه رمضان که ماه ضیافت الهی، زندگی مؤمنانه و ماه دوری از فساد و تباهی است باید روح خود را صیقل دهیم.

قالیباف بیان داشت: همان طور که انسان نیازمند غذای مادی برای جسم است روح انسان نیز نیازمند تغذیه است و آن باید یک غذای سالم باشد.

ادامه مطلب ...

جریان دانشجویی موضع انتقادی خود را حفظ کند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری،حدود هزار نخبه و فعال دانشجویی، عصر امروز (دوشنبه) در دیداری صمیمانه و صریح با رهبر معظم انقلاب اسلامی حدود 5/3 ساعت با ایشان به گفتگو و تبادل نظر درباره مسائل مختلف دانشگاهی، علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی پرداختند.

ادامه مطلب ...

در حکومت علوی محور کار و تلاش بر بستر معنویت و عقلانیت است

دکتر محمدباقر قالیباف‏‏ْْْ‏ْ‏ٌُ‏ٌ‏‎ْ، شهردار تهران، در مراسم تودیع و معارفه شهرداران منطق ٢، ٩ و ١٦ گفت: یک مدیر اجرایی باید در هر فرصتی به تعالیم نهج البلاغه در زمینه مدیریت اسلامی توجه داشته باشد و تفاوت های میان حکومت علوی و حکومت اموی را بشناسد. یکی از ویژگی های حکومت علوی آن است که مدیران بر اساس تدبیر حرکت می کنند و از طریق عقلانیت و برنامه ریزی مسیر کار خود را مشخص می نمایند.


ادامه مطلب ...

تحریم ها تاثیری در اراده پولادین ملت ایران نخواهد داشت

دلاور صیامی دبیرکل جبهه حامیان ولایت با اعلام اینکه جبهه حامیان ولایت در راستای اتحاد و همدلی درجامعه می کوشد، افزود:در این برهه حساس که دشمنان و بدخواهان این مرز و بوم بشدت سعی در ایجاد اختلاف و بر هم زدن نظم جامعه هستند،ما نیز به عنوان سرباز مقام معظم رهبری در کنار برادران و خواهران باایمان و با استفاده از تمام ظرفیت ها آماده مقابله با نقشه های شوم آنها در همه حوزه ها هستیم.


ادامه مطلب ...