وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

بیانیه حامیان ولایت در خصوص حضور پرشور مردم پای صندوق های رای

ملت بزرگ و شریف ایران بار دیگر با حضور پر شمار و حماسی خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی،  ضمن لبیک به مقتدا و رهبر فرزانه ی خود، پیش بینی مقام معظم رهبری را در رابطه با حضور گسترده مردم درانتخابات و نواختن سیلی محکم بر چهره استکبار جامه عمل پوشانید.


 
ملت عزیز ایران، ای فرزندان خلف خمینی کبیر و عاشقان سینه چاک ولایت،حضور کوبنده ی شما  درس بزرگی برای دشمنان ایران بود و با بصیرت ، درک و شعور والای خود در این پیچ مهم تاریخی، تهدیدهای پر هیاهوی دشمنان را به پوچی رساندید، و ثابت کردید که پیشگامان بیداری اسلامی و الگوی نمونه ی امت اسلام هستید.


برگه برگه ی ایمان شما در صندوقهای اخذ رای ،به سند تثبیت نظام مردم سالاری دینی و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و هرزه گویان خارجی بدل گشت.
جبهه حامیان ولایت این تجلی پیروی از ولایت و امر امامت را اجر می نهد و صمیمانه از آحاد ملت تشکر می نماید.
شایان ذکر است تجدید بیعت ملت ایران با رهبری معظم و ایثار و شکوه مردم شهید پرور در عرصه های مختلف،بار مسئولیت مسئولین نظام در خدمت  به ایشان را افزون نموده و آنان را ملزم به تلاش وافر و صادقانه می نماید.


“در میدان عظیم انتخابات، پیوندی از جنس “اتحاد“  با دستان پر مهر مردمی خلق شد که هر زمان اراده کردند فصلی خجسته از تاریخ را به نام خود سند زدند.
 
با حضورتان  دل رهبر عزیز شاد شد و دشمن خوار شد تا دنیا بداند ایرانی در راه تحقق آرمان های علی زمانه و مولای خویش در هر جبهه ای سرفرازانه پای می نهد.
اتحاد و بصیرت شما در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دو رکن اساسی جهت آفرینش حماسه بودکه بهت کینه توزان و دلگرمی دوستان نظام را در سراسر دنیا پدید آورد.
“جبهه حامیان ولایت ” پیروزی غرورآفرین ملت شریف را در انتخابات مجلس نهم به یکایک مردم بصیر ایران اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب که رهنمودهای حکیمانه شان پایه گذار این پیروزی تاریخی بود تبریک و تهنیت می گوید و از پیشگاه پروردگار متعال پیشرفت روزافزون و پیروزی های مکرر امت اسلامی را در تمامی صحنه ها خواستار است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد