وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

علی مطهری : "مکتب ایرانی " مصداق نفوذ اندیشه بیگانه است

علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست هفتگی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با اشاره به شخصیت جامع‌ الاضداد امام علی(ع)، اظهار داشت: حضرت علی (ع) نمونه رشد تمام ابعاد انسانی به سمت کمال است و اگر چه نمی‌توانیم همانند آنان باشیم اما باید سعی کنیم خودمان را به این الگو نزدیک‌تر سازیم.

مطهری با تأکید بر نصب جانشینی رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلم از سوی خداوند متعال بر اساس آیات قرآنی، تصریح کرد: حدیث «من کنت مولاه فهذا علی مولاه»،‌ ناظر به ولایت «اولی به تصرف» است و هیچ «ناصریتی» از آن مستفاد نمی‌شود.

ادامه مطلب ...

شجونی: گردن منحرف کنندگان انقلاب را می‌شکنیم

حجت‌الاسلام جعفر شجونی در جلسه هفتگی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی (جبهه حامیان ولایت) با بیان اینکه پای خون شهدا ایستاده‌ایم، اظهارداشت: رسول خدا صلی الله علیه و‌آله وسلم روزی بر بالای منبر سه پله‌ای ایستاد و دو دست خود را به صورت چپ و راست از گردن آویختند؛ چند دقیقه‌ای اینگونه بودند تا اینکه مردم علت رفتار ایشان را پرسیدند؛ فرمودند "مغلولة یَدیه عَلی عُنِقه " این حالت آدم درمانده‌ای است که دو دستش را به گردنش می‌اندازد.

وی بیان کرد: ایشان در تشریح این رفتار فرمودند "حالت فوق، وضعیت مسئولانی است که در روز قیامت پریشان و پشیمان ایستاده‌اند و امکان جبران هیچ کاری را هم ندارند " و در ادامه با این مضمون می‌فرمایند "شهدا مقابل این‌ها می‌ایستند و می‌گویند: با آرمان و اهداف ما چه کردی؟ از نردبان ما در دنیا بالا رفتی و در آخر هم آن را شکستی! ".







ادامه مطلب ...

جریان انحرافی مانندفتنه‌گران به دنبال تخریب جایگاه ولایت فقیه

جلسه هفتگی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی (جبهه حامیان ولایت) با سخنرانی مهندس آقازاده ،حجه الاسلام شجونی و دکتر زهره الهیان برگزار گردید

در جلسه فوق دکتر الهیان خلوص‌ نیت‌ ملت ایران مقابل فتنه‌ها را عامل پایداری انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: پیوستگی ملت با جایگاه ولایت و مقام معظم رهبری که کشتی انقلاب را در دریای مواج توطئه‌گری‌ و خواب‌های پریشان دشمنان حفظ کرده‌اند، صلابت، پویایی و سرعت پیشرفت کشور را تضمین کرده است.


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، مقام معظم ولایت را عامل اصلی به ثمر رسیدن پیشرفت‌های کشور دانست و افزود: بیش از دو دهه از قرار گرفتن رهبر انقلاب در جایگاه رفیع ولایت‌فقیه می‌گذرد و هرچه بیشتر می‌رویم زوایای ناشناخته رهبری بیشتر متجلی می‌شود.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های وجودی رهبر معظم انقلاب اعم از بصیرت، تقوی، معنویت، فقه و اجتهاد ایشان انقلاب را با تمام توطئه افکنی‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که علیه امام (ره) و نظام صورت گرفته حفظ کرده است و به واسطه هوشمندی و تدبیر معظم‌له خطرات بسیاری از سر انقلاب گذشت و نقش بر آب شد. 




ادامه مطلب ...