وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

کروبی: امکان اجماع هست

مهر: کاندیدای انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری گفت: اجماع اصلاح طلبان با روند و شرایط فعلی به طور حتم با شکست مواجه خواهد شد اما تا پایان مهلت تبلیغات امکان اجماع وجود دارد.

حجت الاسلام مهدی کروبی در حاشیه دیدار با مردم اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: در صورت اجماع اصلاح طلبان، بی شک آراء احمدی نژاد تک قطبی خواهد شد که این امر شکست اصلاح طلبان را در پی خواهد داشت.

ادامه مطلب ...

وداع یک دانشجو با مچ ‌بند سبز در حضور موسوی

سفر روز گذشته میرحسین موسوی کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به استان زنجان حاشیه‌هایی داشت که به شرح زیر می‌باشد:

*در هنگام ورود میرحسین به استان زنجان تعدادی از حامیانش برای استقبال از وی به پلیس راه زنجان آمده بودند و به زبان آذری شعاری را سر دادند که معنای فارسی آن "نفس سید، قفس و می‌شکنم " است.


ادامه مطلب ...

موسوی شبیه ترین فرد به شهید رجایی است

همسر شهید رجایی گفت: میرحسین موسوی از نظر تفکر، بینش و مدیریت نزدیکترین و شبیه ترین فرد به شهید رجایی است.

ادامه مطلب ...

ضرغامی: به جوانی کروبی غبطه می‌خوریم

رییس سازمان صدا و سیما در گفت‌وگویی با ایسنا درباره‌ی پاسخ صداوسیما به نامه‌ی کروبی از نامزدهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتقاد به پخش گزینشی اخبار کاندیداهای ریاست جمهوری از سوی صداوسیما گفت: «پاسخ ایشان و دیگر منتقدان را انشاالله پس از انتخابات در فرصتی مناسب خواهم داد».

ادامه مطلب ...

میرحسین: دولت‌ باید جنگ‌های جناحی را کناربگذارند

نخست وزیر سال های جنگ از دولت نهم خواست جنگ های جناحی را کنار بگذارند.

میرحسین موسوی درهمایشی با نام «گفت‌وگوی اقوام ایرانی» درحضور نمایندگانی از قومیت‌های مختلف، از تاسیس بنیادی برای حفظ و گسترش زبان‌های مختلف اقوام ایرانی دردولت احتمالی آینده خود خبر داد.

ادامه مطلب ...

افزایش محافظان میرحسین به دنبال شایعه ترور وی

 در پی طرح برخی شایعات مبنی بر احتمال ‌ترور موسوی در آستانه انتخابات، تعداد محافظان وی افزایش یافت.‌

 ‌به دنبال طرح این شایعه شنیده شد تیم حفاظت موسوی از 4 نفر به 16 نفر افزایش یافته و همچنین نهادهای ‌امنیتی برای مقابله با خطرات احتمالی به مسئولان شورای تأمین استان‌ها اعلام کرده‌اند در جریان سفرهای ‌تبلیغاتی این کاندیدا از وی همچون یک مقام رسمی استقبال ومراقبت کنند.

اقتصاد ایران باید منطقه‌ای و فدرالی مدیریت شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ستاد مرکزی محسن رضایی، داوود دانش جعفری وزیر پیشین امور اقتصادی دولت نهم که پس از لغو برنامه سفر رضایی در پی تداخل ضبط برنامه های ویژه تلویزیونی انتخابات، ابتدا به دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان رفته بود، در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برای دانشجویان سخنرانی کرد.

ادامه مطلب ...

جمع آوری نشریه حامی میرحسین موسوی از روی دکه ها

ایلنا: نشریه حامی میرحسین موسوی از روی دکه های مطبوعاتی اراک جمع آوری شد.

 صبح روز چهارشنبه سی ام اردیبهشت ماه دو نفر از مأمورین نیروی انتظامی با مراجعه به دکه‌های روزنامه فروشی سطح شهر و بدن ذکر دلیل هفته نامه عطریاس را جمع آوری کردند.

 در همین حال داوود باقری مدیرمسئول این نشریه این موضوع را کاملا غیرقانونی عنوان کرد و گفت : جمع آوری نشریه وظیفه نیروی انتظامی نیست و اگر تخلفی صورت گرفته می بایست از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پیگیری شود .

در همین حال آصفری فرماندار اراک نیز در گفتگو با خبرنگارما گفت : مأموریتی جهت بررسی تخلفات مطبوعات داده شده است ولی تا این لحظه (ساعت 18روز چهارشنبه) گزارشی با این مضمون به من داده نشده است و این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

شش غلط احمدی‌نژاد در یک پاراگراف!

در این پاراگراف احمدی‌نژاد شش اشتباه فاحش را صورت داده که خدا کند عمدی نباشد. در غیر اینصورت یا ایشان دروغ گفته‌اند که در این حالت از شرایط کاندیداتوری ساقط می‌شوند و یا غلط به عرض ایشان رسانیده‌اند که در این صورت نیز مدیریت ایشان زیر علامت سوال قرار می‌گیرد.

این شش اشتباه و یا خدای ناکرده دروغ عبارتند از: 

ادامه مطلب ...

خاتمی: نتیجه انتخابات پرشور به نفع جامعه

مهر: رئیس جمهور سابق کشور گفت: با حضور حداکثری مردم در انتخابات نتیجه آن هر چه باشد به مصلحت جامعه خواهد بود.

ادامه مطلب ...

هواداران اعلمی در اردوگاه کروبی

محمدرضایی رئیس ستاد انتخاباتی اقوام ایرانی مهدی کروبی در گفتگو با مشروطه نیوز از پیوستن جمعی از هواداران اکبر اعلمی به ستادهای انتخاباتی مهدی کروبی خبر داد. وی در ادامه گفت: اکبراعلمی از نمایندگان شاخص و شجاع ادوار ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی بود که در مناطق آذری و کرد نشین هواداران بسیاری داشت که در صورت تائید صلاحیت ایشان برای انتتخابات ریاست جمهوری رای قابل توجهی از این مناطق بدست می آورد.
جمعی از هواداران ایشان ضمن اظهار تاسف از ردصلاحیت ایشان از عرصه رقابت هم قسم شدند تا در مناطق کردنشین به نفع آقای کروبی تنها کاندیدای اصلاح طلبان فعالیت نمایند.

حمایت قاطع جمعیت مستقل ایران اسلامی از مهدی کروبی

ملت بزرگوار ایران، بار دیگر در آستانه انتخابات سرنوشت ساز قرار گرفته و انتخابات ریاست جمهوری عرصه ای مهمتر برای ایفای وظیفه انقلابی و اجتمایع مردم به وجود آورده است که در این راستا جمعیت مستقل ایران اسلامی پس از بررسی سوابق، برنامه ها، موضع گیری ها و توانمندی های کاندیداهای مطرح و ضمن نظرخواهی از اعضای خود در سراسر کشور در جدیدترین جلسه شورای مرکزی در روز پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۸۸ به این نتیجه رسید ...


ادامه مطلب ...

افراطیون مذهبی، به دنبال "عبور از رهبری"

"سایت "راه سوم" وابسته به محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نوشت:
 
الیوم یئس الذین کفروا من دینکم فلا تقشوهم واخشون....
به واقع امروز دیگر کافران از دین اسلام ناامید شده اند

 
اخیراً جناب اقای رهدار (از اساتید موسسه امام خمینی (ره) وابسته به آقای مصباح) در ادامه مهروزی های برخی نزدیکان رییس جمهور و بی توجهی به نظریات رهبری گرانقدر انقلاب، طی مناظره ای با بیان این مطلب که باید از "امام (ره) و شهید مطهری عبور کنیم»
ادامه مطلب ...

قطع گفتگوی تلویزیونی مسجدجامعی به خاطر نقد دولت

احمد مسجدجامعی که به دعوت شبکه پنجم در برنامه تهران 20 حضور یافته بود تا با او درباره انتخابات گفت و گو کنند، تا به انتقاد از دولت پرداخت، ناگهان برنامه را قطع کردند.

ادامه مطلب ...

سعید رضوی فقیه سخنگوی ستاد انتخاباتی کروبی شد

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،سعید رضوی فقیه عضو سابق شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت سخنگوی ستاد انتخاباتی کروبی در انتخابات ریاست جمهوری شد.

سعید رضوی فقیه پیش از این از سید محمد خاتمی حمایت می کرد و پس از انصراف او به ستاد کروبی پیوست.

اعلام حمایت حزب اسلامی ایران آباد از رضایی

حزب اسلامی ایران آباد، با انتشار بیانیه‌ای از کاندیداتوی دکتر محسن رضایی حمایت کرده است:

پیشانی شکر و سپاس به درگاه بزرگ پروردگاری می‌ساییم که منت زیستن در عهد حکومتی اسلامی را بر ما نهاد و ما را مشمول لطف و عنایت بی کران و کریمانه خود نمود و در عصر غیبت امام زمان (عج) فرزندی خلف و یادگاری شایسته از قافله نورانی بنی هاشم را به رهبری مان برگزید.

ادامه مطلب ...

13 خرداد؛ مناظره تلویزیونی احمدی‌نژاد و موسوی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، بر اساس قرعه‌کشی که با حضور نمایندگان کاندیداها روز چهارشنبه در سازمان صداوسیما انجام شد، میرحسین موسوی و محمود احمدی‌نژاد کاندیداهای انتخابات دهم ریاست جمهوری 13 خرداد ماه مناظره خواهند کرد. این مناظره از ساعت 22:30 تا 24 از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
احمدی‌نژاد پیش از این از برگزاری مناظره با سایر کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری استقبال کرده بود.

ایرنا فرصتی برابر در اختیار نامزدها گذاشت

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) برای ارائه فرصت‌های برابر به نامزدهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، تغییراتی در چینش اخبار صفحه نخست خود ایجاد کرد.

بر اساس این تغییرات، از این پس چهار خبر ستون اول اخبار مهم ، به اخبار مربوط به چهار نامزد انتخابات ریاست جمهوری اختصاص می‌یابد.

لازم به ذکر است چینش خبرهای مربوط به نامزدهای انتخاباتی بر اساس حروف الفبا و مطابق اعلام شورای نگهبان و ستاد انتخابات کشور است.

مخاطبان محترم همچنین می‌توانند اخبار انتخاباتی را در صفحه انتخابات که بنر آن در بالای صفحه نخست ایرنا قرار گرفته است، مشاهده کنند.

کروبی: تاآخر هستم

حجت‌الاسلام مهدی کروبی امروز در حاشیه سفر به اردبیل در گفتگو با خبرنگار فارس در اردبیل در پاسخ به این سئوال که "اگر در روزهای آخر به این نتیجه برسد که نمی‌تواند رای لازم را کسب کند به نفع موسوی کنار می‌رود یا نه؟ " گفت: بنده به هیچ عنوان قصد چنین کاری ندارم اما ممکن است موسوی به این کار دست بزند.

ادامه مطلب ...

میرحسین: سازمان مدیریت را احیا می کنم

میر حسین موسوی در همایش گفتگوی اقوام ایرانی با بیان اینکه تنوع قومی را یک نگاه فرصت محور می دانیم گفت: نگاه به اقوام را نهادینه خواهم کرد .

ادامه مطلب ...

حمایت اکثریت زنان اصولگرا از رضایی

در حالی که انتظار می‌رفت احزاب زنان اصولگرا به دلیل واسطه‌گری‌های حامیان احمدی‌نژاد و پیغام‌های خصوصی مکرر رئیس جمهور، در نهایت در انتخابات دهم نیز به حمایت از وی برسند، اعلام حمایت این احزاب از محسن رضایی، شوک بزرگی را به مدعیان اجماع تحمیلی در اصولگرایان وارد کرد.

ادامه مطلب ...

کروبی :دوبار برای تایید صلاحیت آقای اعلمی با رهبری دیدار داشتم

مهدی کروبی کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مراسم پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی که دقایقی پیش به پایان رسید در پاسخ به انتقاد نماینده بسیج دانشجویی که چرا شما تقاضای مناظره آقای اعلمی را نپذیرفتید اظهار داشت: هنوز رقابت های انتخاباتی وارد فاز مناظره نگردیده است . البته آقای اعلمی انسانی صریح ، شجاع و جانبازی که در سالهای دفاع مقدس در جبهه های جنگ و برای دفاع از کیان کشور حضوری جدی داشتند .


ادامه مطلب ...

سو استفاده انتخاباتی از آیت الله بهجت

در حالیکه حامیان دکتر احمدی نژاد با سواستفاده از تشییع جنازه آیت الله العظمی بهجت اقدام به سردادن شعارهای انتخاباتی کردند سایت حامی رییس جمهور نیز در خبری با عنوان دعای آیت الله بهجت در حق دکتر احمدی نژاد نوشت:

.
ادامه مطلب ...

نبوی: محسن رضایی الگوی مدیریتی کشور را تغییر می دهد

سید احمد نبوی در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) گفت: محسن رضایی الگوی مدیریتی کشور را تغییر می دهد.


ادامه مطلب ...

زمانبندی مناظره های تلویزیونی

پخش مناظره‌ها‌ی تلویزیونی چهار نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ۱۲ خرداد ماه به شکل دو به دو آغاز می‌شود. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، بر اساس جدول زمان‌بندی تبلیغات دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صداوسیما و هم‌چنین بر اساس قرعه‌کشی که امروز ۳۰ اردیبهشت ماه با تعیین رنگ‌های بین نامزدها صورت گرفت، نخستین مناظره بین حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی و دکتر محسن رضایی در ۹۰ دقیقه روز ۱۲ خردادماه ساعت ۲۲:۳۰ تا ساعت ۲۴ برگزار خواهد شد.

روز ۱۳ خردادماه مناظره بین دکتر محمود احمدی‌نژاد و مهندس میرحسین موسوی از شبکه ۳ سیما در ساعت ۲۲:۳۰ تا ۲۴ به روی آنتن خواهد رفت.


ادامه مطلب ...

تی شرت‏های رایگان در یک ستاد انتخاباتی

در حالی که میرحسین موسوی در بیانیه اعلام کاندیداتوری اش بر اجتناب از هزینه های گزاف تبلیغاتی تأکید کرده و خواستار آن شده بود که برای دوری از اسراف کاری حتی عکس اش نیز توسط ستادهایش چاپ نشود، خبرهای رسیده حاکی از آن است که این رویکرد میرحسین ، مورد توجه ستادهایش واقع نشده است.
حامیان میرحسین موسوی ، اخیراً تی شرت هایی به رنگ های سبز و سفید با تصویری از میرحسین و عبارت" رأی من موسوی" تهیه کرده اند که قرار است بین مردم و به ویژه در تجمعات انتخاباتی وی توزیع گردد. ادامه مطلب ...

آیت الله بهجت: دعاى فرج، دواى دردهاى ما است

حضرت آیت الله بهجت(ره) نقل می کنند شخصی که در خواب امام زمان(عج) را دیده بود برای من چنین می گفت که امام به من فرمودند: اینها که به این جا آمده اند، دوستان خوب ما هستند، و هر کدام حاجتى دارند: خانه، زن، فرزند، مال، اداى دین؛ ولى هیچ کس در فکر من نیست!


ما مثل طایفه و گروهى هستیم که رییس خود را حبس نموده است و در بلایا، خود تصمیم جنگ و یا صلح را اتّخاذ مى کند! خودمان کرده ایم و اجازه نمى دهیم بیاید قضایا را حلّ کند، با این که مى دانیم اگر بیاید مى تواند مشکلات را حلّ کند، ولى باز او را محبوس کرده ایم!

ادامه مطلب ...

انتقاد شدید دادستان کل کشور از صداوسیما

آیت‌الله دری نجف آبادی، دادستان کل کشور روز گذشته در جلسه‌ای با بیان این که در باب تبلیغات انتخابات، دستگاه‌های عمومی خاصه صداوسیما نباید یک جانبه عمل نمایند، انتقاد خود را از رویه اتخاذ شده در صداوسیما اعلام کرده است.

 

ادامه مطلب ...

اسامی نهایی نامزدهای ریاست جمهوری امروز اعلام می‌شود

صادق محصولی وزیر کشور اسامی نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان را پیش از ظهر  چهارشنبه ‪ ۳۰‬اردیبهشت طی نشست خبری اعلام می کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، با پایان رسیدگی به بررسی صلاحیت داوطلبان دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، چهارشنبه در نشست خبری وزیر کشور با خبرنگاران داخلی و خارجی در محل ستاد انتخابات کشور، اسامی نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده اعلام می‌شود.

شورای نگهبان بررسی صلاحیت داوطلبان دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را از ‪ ۲۰‬اردیبهشت آغاز کرده بود و پس از اعلام اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده، از ‪ ۱‬تا ‪ ۲۰‬خرداد تبلیغات انتخاباتی به صورت رسمی آغاز می‌شود.