وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

صیامی:استکبار ستون خیمه نظام ما را هدف گرفته است

دلاور صیامی پیش از ظهر امروز در نشست اعضای جبهه حامیان ولایت در اردبیل اظهار داشت: دشمن در یک هجمه سنگین فرهنگی و جنگ نرم سعی می‌کند با استفاده از برخی اشخاص و گروه‌های شکست‌خورده هجمه سنگینی را به اصول مترقی ولایت فقیه و نظام اسلامی وارد کند تا چنین ارزش‌هایی را در جامعه به بی‌ارزشی تبدیل کند.
وی با اشاره به پیشگویی امام راحل در فروپاشی نظام کمونیست و حاکمیت جور و ظلم مصر گفت:‌ بعد از فروپاشی بلوک شرق به سردمداری شوروی این بار نوبت بلوک غرب است که با تمام ادعای خود رو به اضمحلال و سقوط گذاشته است که نشانه‌های بارز آن سرنگونی دیکتاتورهایی چون صدام، حسنی مبارک،‌ قذافی و ... است.

ادامه مطلب ...

دلاور صیامی : منشور جامعتین عامل تقویت وحدت اصولگرایان است

دلاور صیامی‌ دبیر‌کل جبهه حامیان ولایت در جلسه اعضای شورای مرکزی و مسئولان استا‌ن‌های این جبهه با تأکید بر تبعیت همه آحاد شخصیت‌های حقیقی و حقوقی از فرامین مقام معظم رهبری اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی همه تلاش‌هایشان را به بهانه ‌فضای انتخابات، جهت ترویج فرهنگ تخریب و توهین مسئولان نظام اسلامی به کار گرفته‌اند، همگان باید با هوشیاری کامل، بستر اتحاد و همبستگی را فراهم کنند.

وی با اشاره به وجود سلایق گوناگون حزبی و گروهی اظهار داشت: این تفاوت‌های شکلی، نباید منجر به ایجاد فضای تنش و سوء‌استفاده بد‌خواهان انقلاب اسلامی شود.

صیامی ضمن محکومیت شهادت نخبگان علمی ایران اسلامی، توسط صهیونیسم تروریست تصریح کرد: این ترور‌های کور، نشان از کینه دیرینه استکبار از ملت این مرز و بوم دارد و صد البته روایتی از عجز و ناتوانی آنهاست.

وی با تأکید بر مشارکت همه احزاب، گروه‌‌ها و شخصیت‌های سیاسی در عرصه انتخابات مجلس نهم گفت: تشکیل یک مجلس کار‌آمد، باید از اولویت‌های کاری این تشکل‌های اصولگرا باشد که با محور قرار دادن منشور جامعتین، زمینه تقویت هر‌چه بیشتر اتحاد اصولگرایان، وحدت و یک‌صدایی آنها را فراهم کنند.

‌دبیر‌کل جبهه حامیان ولایت با تأکید بر تلاش این جبهه در حرکت عظیم اتحاد اصولگرایان افزود: تشکل فوق، تمام توان و ظرفیت خود را برای تحقق وحدت و هماهنگی لازم در میان اصولگرایی به میدان خواهد آورد.

وی ادامه داد: در همین راستا جبهه حامیان ولایت، افراد ولایتمدار و متعهدی جهت کمک به حفظ و انسجام در مجموعه نیروهای وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام (ره) و رهبری را به این مجموعه معرفی خواهد کرد.

صیامی با اشاره به اینکه جریان انحرافی برنامه‌های گستر‌ده‌ای جهت کسب کرسی‌های مجلس نهم طراحی کرده است، اظهار داشت: جریان انحرافی با شناسایی و پشتیبانی مالی از افراد مورد نظر، می‌خواهد اغلب نمایندگان مجلس نهم را جزو اعوان و انصار خود کند.

وی افزود: پیش‌‌بینی می‌شود‌ ملت ایران اسلامی با توکل بر خدا، عنایت‌های امام زمان (عج) و چشم‌های با بصیرت و تیزبینی که طی این 32 سال به دست آورده، می‌تواند ضمن رصد عملیات خزنده و خاموش جریان انحرافی و فتنه، نقشه‌های ‌شوم آنها را قبل از اجرا رسوا کند.

دبیر‌کل جبهه حامیان ولایت‌ دسترسی آسان جریان انحرافی به بودجه‌های هنگفت دولتی و بیت‌المال را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد: تصاحب کانون‌های قدرت، دخالت و تصمیم‌گیری در کلیه عزل نصب‌های دولتی، باعث بی‌نظمی در انجام وظایف و تضعیف دولت شده است.

وی در پایان گفت: مسئولان در این خصوص با پیگیری جدی پرونده تخریب‌کنندگان دولت و نظام اسلامی، ریشه انحراف را در کلیه‌ نهادهای دولتی بخشکانند.

آیت الله علوی : افزایش لغزشها در انتخابات به مردم آسیب می‌رساند

آیت‌الله سیدمحمود علوی عضو مجلس خبرگان رهبری در نشست هفتگی جمعیت حامیان ولایت که شب گذشته در محل دفتر این حزب برگزار شد با بیان اینکه امامان معصوم (ع) بر سلامت روحی بیشتر از سلامت جسم ارزش قائل بودند اظهار داشت: امام کاظم (ع) می‌فرماید که هر روز باید از نظر روحی خود را مورد محاسبه قرار دهیم.
وی ادامه داد: نفس خواسته‌های بسیاری دارد ولی با ارزیابی عقلی باید به آن خواسته‌هایی جواب داد که به نفع است و از جواب به خواسته‌هایی که به ضرر است خودداری کرد.
وی با اشاره به حدیثی از امیرالمؤمنین علی (ع) که فرمودند "کسی که خود را محاسبه کند واقف بر عیب‌های خود می‌شود " تصریح کرد: اگر انسان خود را محاسبه کرد می‌تواند عیب‌های خود را اصلاح کند.

ادامه مطلب ...

جبهه ایستادگی لیست جداگانه ای برای انتخابات نخواهد داد


اعضای جبهه ایستادگی:اگر آیات عظام بخواهند فعالیت جبهه را متوقف می کنیم


* جبهه ایستادگی تحت هیچ شرایطی لیست جداگانه ای برای انتخابات نخواهد داد

دبیرکل جبهه حامیان ولایت گفت: جبهه ایستادگی با محوریت جامعتین در راستای ایجاد وحدت اصولگرایی به دنبال افزایش توان اصولگرایان بوده و تحت هیچ شرایطی لیست جداگانه ای ارائه نخواهد کرد.

دلاور صیامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه هدف جبهه ایستادگی تقویت اصولگرایان است؛ اظهار داشت: جبهه ایستادگی تحت هیچ شرایطی در عرض اصولگرایان حرکت نکرده؛ لذا لیست جداگانه ای ارائه نخواهد کرد.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت با نفی مسئله سهم خواهی گروه های اصولگرا ادامه داد: هیچکدام از اعضا و طیف های اصولگرایان نباید به دنبال سهم خواهی بوده و باید با محوریت جامعتین در راستای ایجاد وحدت اصولگرایی گام بردارند.

وی افزود: اصولگرایان باید به صورت جامع نگری عمل کرده و از هر طیفی که بتواند در ایجاد وحدت اصولگرایی تاثیرگذار باشد دعوت بعمل بیاورند؛ لذا انتظار می رود برای استفاده از ظرفیت های بالقوه جبهه ایستادگی در این راستا نیز استفاده شود.

صیامی با اشاره به سخنان آیت اله مهدوی کنی درخصوص اینکه هر کس خارج از دایره کمیته ۱۵ نفره اقدامی کند، اصولگرا محسوب نمی شود؛ گفت: رهنمودهای آیت اله مهدوی کنی در راستای وحدت اصولگرایان بوده و سعی بر آن داریم توان خود را همسو با رهنمودهای ایشان در ایجاد یک وحدت اصولگرایی بکار بگیریم.


ادامه مطلب ...