وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

محسن رضایی: ولایت فقیه عصاره 100 سال مبارزه اخیر ملت ایران است

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز عصر با حضور در نشست هفتگی جمعیت حامیان ولایت اظهار داشت: در ابتدا جا دارد بازگشت پیکرهای متبرک شهدای دفاع مقدس به ویژه پیکر سردار علی هاشمی فرمانده قرارگاه نصرت که عملیات‌های بدر و خیبر از آن صورت گرفت را تبریک بگویم و امیدوارم که ملت ایران استقبال خوبی از این پیکرها به عمل آورند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هر چند وقت یکبار بحث‌هایی در خصوص جمهوری اسلامی ایران پیش می‌آید که این بحث‌ها طبیعی است چرا که جمهوری اسلامی یک پدیده نو و اندیشه جدید و یک مکتب و نظام سیاسی جدید است که در عالم شکل گرفته است.
رضایی ادامه داد: قرن بیستم را قرن منسوب به برخی پدیده‌ها می‌دانند بر این اساس برخی می‌گویند این قرن، قرن شروع جهانی شدن است و برخی دیگر این قرن را قرن جنگ‌های جهانی نامگذاری می‌کنند، همچنین عده‌ای دیگر این قرن را قرن شکل‌گیری نظام‌های سیاسی می‌دانند.

ادامه مطلب ...

دلاور صیامی : هدفمند کردن یارانه ها نیازمند فرهنگ سازی است

مهندس صیامی عصر دیروز در نشست هفتگی جمعیت حامیان ولایت که در دفتر این حزب برگزار شد،دلاور صیامی اظهار داشت: دشمنی صهیونیست ها و غرب همواره برای ما آشکار است اما دشمنی برخی از کشورهای عرب از صدر اسلام تا کنون چندان مورد توجه نبوده است.

وی با تاکید بر لزوم بالا بردن بصیرت برای شناخت دشمن افزود: باید به خاطر داشته باشیم که دشمن و دوست شناسی فقط منحصر به عرصه داخل نیست  بلکه در بحث دیپلماسی خارجی نیز باید در نظر داشته باشیم کسانی که از منافع ما برخوردار می شوند چه رابطه ای با ما دارند.

دبیرکل جمعیت حامیان ولایت در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اختلاف هسته ای غرب و ایران در این است که ایران می خواهد بمب هسته ای نباشد اما غرب می خواهد کشور ایران نباشد و دغدغه جهان غرب به هیچ وجه انرژی هسته ای صلح آمیز نیست.

ادامه مطلب ...

وزیر راه : کابینه احمدی نژاد کابینه کار و گوش به فرمان رهبری است

دکتر بهبهانی در نشست خبری جمعیت حامیان ولایت که شب گذشته در دفتر این حزب برگزار شد، با تاکید بر اینکه کابینه احمدی نژاد کابینه کار است، اظهار داشت: دکتر احمدی نژاد مطیع و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب است و هیئت دولت تصمیم دارد با تلاش مضاعف و کار مضاعف به وضع معیشت و زندگی مردم رسیدگی کند.

ادامه مطلب ...