وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

دیدار لاریجانی و احمدی نژاد

پس از اظهارات آقای لاریجانی تفسیر و قرائت های متفاوتی از سخنان وی به عمل آمد و این دیدار می تواند به برخی از ابهامات پاسخ دهد.

"علی لاریجانی" رییس مجلس شورای اسلامی 25 روز پس از برگزاری انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و اعلام وزارت کشور مبنی بر برنده شدن "محمود احمدی نژاد"، شب گذشته در دفتر رییس جمهوری حضور یافت تا پیروزی او را تبریک بگوید.
خبر این دیدار را فقط در یک خط مخابره کرده و هیچ اشاره به جزییات آن و محتوای گفت وگوهای لاریجانی و احمدی نژاد نکرده است.
این در حالی است که پیش از آن، ایرنا - خبرگزاری رسمی دولت- به انتشار پیش خبرهایی در این زمینه پرداخته و به نقل از "فرهاد تجری" نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دیدار لاریجانی با احمدی نژاد را از "جهات مختلف" دارای اهمیت خوانده بود.
تجری گفته بود که پس از اظهارات آقای لاریجانی تفسیر و قرائت های متفاوتی از سخنان وی به عمل آمد و این دیدار می تواند به برخی از ابهامات پاسخ دهد.
به عقیده وی، دیدار رییس مجلس با رییس جمهوری، موجب تعامل هر چه بیشتر نمایندگان مردم و دولت خواهد شد و به تقویت فضای تفاهم و دوستی درسطح مدیریت کلان کشور کمک خواهد کرد.
بر اساس نتایج اعلام شده از سوی وزارت کشور در باره دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد در این انتخابات موفق شد از مجموع بیش از 39 میلیون رای ریخته شده به صندوقها 24 میلیون و 527 هزار رای کسب کرد و برای دومین بار به مقام ریاست جمهوری برسد.
لاریجانی که رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس است، بنا به برخی گزارشها، از رفتار و عملکرد احمدی نژاد در دوره گذشته ریاست جمهوری و ایام انتخابات رضایت چندانی ندارد. او این موضع خود را در جریان مصاحبه ای که بطور زنده با بخش گفت وگوی خبری شبکه دوم سیما در روزهای پس از انتخابات داشت نیز به صراحت اعلام کرد.
وی در این مصاحبه با انتقاد از عملکرد دولت در ایام انتخابات و پیش از آن، هواداری برخی اعضای شورای نگهبان از احمدی نژاد، برخی اظهارات رییس جمهوری و مسائلی مانند آن گفته بود: اگر درباره نحوه اجرای انتخابات سوالاتی پدید آمده است ممکن است برخی سوء تفاهم هم باشد برخی هم ممکن است درست باشد آنها که درست است همه می پذیریم زیرا ما جزء یک خانواده هستیم که این خانواده یک منافع مشترکی دارند.
لاریجانی با تاکید بر اینکه باید به پیام مردم گوش داد، اضافه کرد: کسی به دنبال آن نیست که به زور مساله را در کشور حاکم کند ما به دنبال آن هستیم که اراده مردم که در صندوقها تبلور یافت به درستی شناخته و محترم شناخته شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد