وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

بیانات مقام معظم رهبری در صدر رسانه‌های جهان قرار گرفت

اظهارات امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به خصوص آن بخش از سخنان ایشان که در آن به سران برخی دولتهای غربی اخطار داده بودند، بازتاب وسیعی در رسانه‌های منطقه و جهان داشته است.

به گزارش فارس،خبرگزاری فرانسه در خبر فوری اظهارات مقام معظم رهبری را بازتاب داده و خبر خود در این باره را با این تیتر آورد که " رهبر ایران به غرب درباره دخالت در امور داخلی این کشور هشدار داد ".
این خبرگزاری به این فراز از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران اشاره کرده که فرمودند: همه سران کشورهای استکباری بدانند، هنگامی که پای دشمنان به میان بیاید، ملت ایران با وجود برخی اختلاف سلیقه‌ها، در مقابل دشمنان متحد و مشتی واحد علیه آنها می‌شوند.
خبرگزاری فرانسه همچنین نوشت آیت الله خامنه‌‌ای همچنین به سران کشورهایی که به دنبال استفاده از اوضاع در ایران هستند هشدار داد که تصور اشتباه نکنند و ملت ایران پاسخ آنها را خواهد داد.
خبرگزاری فرانسه نوشت ایران کشورهای غربی به ویژه آمریکا و انگلیس را متهم می‌کند که در جریان آشوب‌های اخیر پس از انتخابات درصدد ایجاد بی‌ثباتی در ایران بوده‌اند.
این خبرگزاری همچنین گزارش داد که آیت الله خامنه‌ای گفت رفتار دولت‌هایی را که در امور ایران دخالت می‌کنند ارزیابی می‌کنند و قطعا رفتار آنها تاثیر منفی بر آینده روابط جمهوری اسلامی با آنها دارد.
خبرگزاری رویترز نیز از دیگر خبرگزاری‌های غربی بود که سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران را انعکاس داد.
این خبرگزاری با این تیتر که "آیت الله خامنه‌ای به غرب درباره دخالت در امور ایران هشدار داد "، نوشت: رهبر جمهوری اسلامی ایران گفت انتخابات گامی بزرگ بوده و دشمنان به دنبال ایجاد نزاع بین ایرانیان هستند و علت دخالت دشمنان در این امر چیست؟
پایگاه خبری "المنار " با چاپ تصویری از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران سخنان ایشان را تیتر یک خبر خود برگزید و به نقل از ایشان با این تیتر نوشت: "امام سید علی خامنه‌ای به غرب درباره دخالت در امور ایران هشدار داد ".
المنار نوشت: امام خامنه‌ای امروز دوشنبه به سران کشورهای غربی هشدار داد که تهران با دخالت خارجی در امور داخلی‌اش به شدت برخورد می‌کند.
خبرگزاری "سانا " سوریه نیز به بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران پرداخت و با این تیتر نوشت:‌رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره دخالت غرب در امور داخلی ایران هشدار و قول داد پاسخ قاطع و کوبنده به آن داده خواهد شد "
روزنامه صهیونیستی "یدیعوت آحارونوت " نیز در گزارشی سخنان مقام معظم رهبری را منتشر کرد.این روزنامه صهیونیستی هشدار مقام معظم رهبری به غربی‌ها در مورد دخالت در امور ایران را تیتر این گزارش خود قرار داد.
پایگاه خبری "محیط " نیز با چاپ تصاویری بزرگ از رهبر معظم انقلاب اسلامی با این تیتر نوشت: "آیت الله خامنه‌ای هشدار داد: تهران پاسخ کسانی را که در امورش دخالت می‌کنند کوبنده خواهد داد.
پایگاه خبری "لبنان الان " و ایلاف نیز به پوشش اظهارات امروز مقام معظم رهبری پرداختند که انعکاس سخنان ایشان در رسانه‌های منطقه و جهان همچنان ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد