وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید مورد اهتمام همه مسوولان باشد

نشست هفتگی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی(جبهه حامیان ولایت) شب گذشته با حضور اعضای این تشکل برگزار شد.
این جلسه با  تلاوت قرآن توسط استاد حاج کریم منصوری قاری کشورآغاز شد ، ،دکتر احمد مهدوی نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و نماینده مردم ابهر ،مهندس علی مطهری عضو کمسیون صنایع و معادن و نماینده مردم شبستر، محمد رضا دشتی اردکانی، رییس دفتر کانون سر دفتران و مهندس دلاور صیامی دبیر کل حامیان ولایت  پیرامون مسائل جاری داخلی و خارجی سخنرانی کردند.

ادامه مطلب ...

تذکر و هشدار جدی رهبر انقلاب به مسئولان سه قوه در حرم رضوی

همزمان با نخستین روز از سال 1390، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز، در جمع دهها هزار نفر از زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام در شبستان امام خمینی (ره) و دیگر صحن هاو رواق های  رضوی در مشهد مقدس، در سخنان مهمی ضمن ارزیابی حرکت کلی کشور در سال 89 بویژه در زمینه تحقق شعار همت مضاعف و کار مضاعف در عرصه های مختلف از جمله علم و فناوری، هدفمندسازی یارانه ها و برخورد هوشمندانه و قوی با تحریمهای غرب، به تبیین شعار جهاد اقتصادی برای سال 1390 و شاخص و الزامات این حرکت عظیم اقتصادی پرداختند و در پایان نیز با بیان  موضع جمهوری اسلامی در قبال حرکتهای مردمی اخیر در منطقه، اقدامات مزورانه آمریکا و غرب را تشریح کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب ایشان در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک مجدد عید سعید نوروز به ملت ایران و همه ملتهایی که این عید را گرامی می دارند، به ارزیابی حرکت کلی کشور در سال 89، بویژه در زمینه تحقق شعار همت مضاعف، کار مضاعف پرداختند و خاطر نشان کردند: ملت و مسئولان در سال گذشته حقیقتاً، از خود یک همت والا و بلند نشان دادند و توانستند کار مضاعف انجام دهند که البته نتایج آن در بلند مدت شناخته خواهد شد ولی درهمین ماههای اخیر و کوتاه مدت نیز آثار آن در بخشهای مختلف مشهود است.

ادامه مطلب ...

سال ۱۳۹۰ سال جهاد اقتصادی مبارک

حضرت آیت‎الله خامنه‎ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی خود سال ۱۳۹۰ را به عنوان سال "جهاد اقتصادی " نامگذاری فرمودند.



متن کامل پیام ایشان بدین شرح است:


یا مقلّب القلوب و الأبصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الأحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال
عید سعید نوروز و فرا رسیدن بهار و سال نو را به همه هم‌میهنان عزیزمان در سراسر کشور و همچنین به همه ایرانیانی که در کشورهای دیگر، در سراسر جهان ساکن هستند و همچنین به ملتهای دیگری که برای نوروز ارزش و احترام قائل هستند، تبریک عرض می‎کنم. به‎خصوص تبریک می‎گویم به افراد و خانواده‌هایی که در خدمت کشور، در خدمت انقلاب و در خدمت نظام قرار دارند؛ خانواده شهیدان عزیز، جانبازان و خانواده‌های آنها، خانواده مأمورانی که در این روزها که همه در خانه‌های خود مجتمعند، آنها سر کارهای حساس و مهم خود حضور دارند و از حضور در خانواده‌های خود محرومند. امیدوارم به فضل و رحمت الهی ان‌شاءالله ملت ایران سالی شاد و سرشار از برکت و نعمت را در پیش داشته باشند و در همه میدانها موفق و سربلند و پیروز باشند.
البته حوادث تلخی که در برخی از کشورها نسبت به مردم انجام می‎گیرد ـ در بحرین نسبت به مردم عزیز آنجا، در یمن، در لیبی ـ عید را بر ما گوارا نمی‎کند و مانع از این است که انسان شادی عید را بتمامه احساس کند. امیدواریم خداوند متعال برای این ملتها ـ ملت بحرین، ملت یمن، ملت لیبی ـ فرج عاجلی برساند و دشمنان ملتها را با عقوبت خود مجازات کند.

ادامه مطلب ...