وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

نمایندگان مجلس از رهنمودهای رهبر انقلاب حمایت کردند

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس بیانیه 249 نفر از نمایندگان در خصوص حمایت از رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری بدین شرح قرائت شد:
'در روزهای ماه مبارک رمضان که ماه رحمت و ضیافت الهی برای تقرب همه دل‌های الهی و مسلمان است یک بار دیگر رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان محور و جلوه گاه وحدت همه آحاد جامعه و مسوولان نوعی بیدارباش برای همگان بود که با درک شرایط حساس کنونی قول و فعل خود را یکسره در جهت وحدت امت اسلامی به کار ببرند.
مجلس تبیین رهبر معظم انقلاب از جوهره اصلی منازعه استکبار و آمریکا و صهیونیست با انقلاب اسلامی و منافع ملت را بسیار دقیق و آراسته و روشن می‌داند که مثل همیشه زنگارهای فریبنده دشمنان را از صحنه سیاست زدود که یکسره دنبال فشار و تهدید هستند اما آهنگ دروغین مذاکره را برای بهبود وجهه بین المللی خود سرمی‌دهند.

ادامه مطلب ...

مفیدترین نوشیدنی جهان چیست؟

به نظرشما مفیدترین نوشیدنی جهان چیست؟

چای، چای سبز، آب معدنی، قهوه نسکافه، کاپوچینو، کافه میکس یا...

هیچ‌کدام از نوشیدنی ها جواب صحیح نیست؛ اگر کنجکاو شده‌اید و می خواهید بدانید جواب این معما چیست، پس متن زیر رابه دقت بخوانید:

طی تحقیقات پروفسور بردیشیف روسی راز طول عمر رهبران اتحاد جماهیر شوروی سابق، هند و کره شمالی نوشیدن، این آب است. این پروفسور روسی که 82 سال سن دارد، درباره چگونگی تهیه این آب دستور زیر را ارائه داده است:

آب معمولی شیر را منجمد و سپس آن را از یخچال خارج کرده و اجازه دهید تا دوباره ذوب شود به اندازه ای که درون ظرف فقط قطعه یخی به حجم یک تخم مرغ باقی بماند. این قطعه یخ تمام ناخالصی های آب را ازجمله موادی که سلول‌های بدن را از بین می‌برد، به خود جذب می‌کند. با خارج کردن این قطعه یخ یک لیوان آب سبک به دست می‌آید که مفیدترین نوشیدنی دنیاست و همچنین در طولانی کردن عمر انسان نیز موثراست.

تعمد در مخالفت با وحدت مسئولان خلاف شرع است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی عصر چهارشنبه در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام، با تبیین سیاست های جمهوری اسلامی در مسائل مهم داخل و خارجی، ماه رمضان را فرصتی بی بدیل برای توبه و طهارت و خلوص و توجه به ابعاد اجتماعی و سیاسی تقوا دانستند و با تأکید ویژه بر ضرورت وحدت و همدلی افزودند: وحدت مسئولان یک فریضه مهم است و تعمد در بر هم زدن آن، خلاف شرع به شمار می رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، ایشان ماه رمضان را ماه توبه و پشیمانی، ماه تسلیم دل و جان در برابر اراده و شریعت الهی، ماه طهارت بخشی و ماه خالص شدن از آلودگی ها خواندند و افزودند: ماه رمضان در مقیاس هر سال، مانند فرصت های نماز در هر شبانه روز، فرصت بیدار باش و خلوت با خدا و ایجاد نورانیت در دل و نفس است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، توبه و پشیمانی را در میان ویژگی های ماه رمضان یک ویژگی بسیار مهم دانستند و با اشاره به وظیفه سنگین تر مسئولان و کارگزاران در این زمینه افزودند: بازگشت از «راه و فکر و کار» نادرست و انابه به درگاه خداوند، در گام نخست، نیازمند شناخت اشکالات، غفلتها و تقصیرها و کوتاهی هاست.

ادامه مطلب ...

نظر سنجی برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

نیروهای مسلح کشور با فرماندهی مقام معظم رهبری هم اکنون در بالاترین سطح

رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح کشور با فرماندهی مقام معظم رهبری هم اکنون در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند بنابراین به آمریکا هشدار می دهیم که اگر قصد شرارت و تجاوز به ایران اسلامی را داشته باشد، تنگه هرمز را به طور کامل در اختیار می گیریم.

به گزارش مهر سردار علی شادمانی در مراسم سالروز آزادسازی پاوه اظهار داشت: برای مقابله با تجاوز احتمالی به کشور، سه اقدام پیش بینی شده که در راس آن در اختیار گرفتن کامل تنگه هرمز است که با این اقدام اجازه هیچ گونه حرکتی را به هیچ کسی نخواهیم داد و در این خصوص تاکنون چندین رزمایش انجام داده ایم بنابراین بی شک با اجرای هر یک از برنامه ها، دشمن در ابتدای هر اقدامی به زانو در خواهد آمد.

وی با تشریح طرح دوم افزود: تمامی پایگاه های نیروهای آمریکایی در افغانستان و عراق را به طور دقیق زیر نظر داریم بنابراین با کوچکترین اقدامی علیه کشورمان نیروهای مستقر در این پایگاه ها را فلج ساخته و اجازه هیچگونه اقدامی به آنها نخواهیم داد.

سردار شادمانی با اشاره طرح سوم گفت: اسرائیل حیات خلوت آمریکا است بنابراین آسایش این حیات خلوت را از بین خواهیم برد و آمریکا و اسرائیل نیز خوب می دانند که این توانایی را داریم.

ادامه مطلب ...

دبیرخانه همایش نخبگان حامیان ولایت تشکیل شد

مشاور عالی دبیرکل و مسئول کمیته نخبگان جمعیت  انقلاب اسلامی(جبهه حامیان ولایت) از تشکیل دبیرخانه همایش نخبگان حامیان ولایت خبر داد

مهندس جواد کفیل خوئی مشاور عالی دبیر کل جبهه حامیان انقلاب اسلامی با اشاره تشکیل دبیر خانه همایش نخبگان حامیان ولایت گفت:این همایش در راستای فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال همت مضاعف و کار مضاعف و با هدف تجدید میثاق با آرمانهای شهدا و امام امت (ره) و مقام عظمای ولایت امام خامنه ای برگزار می گردد.

مهندس کفیل خویی با بیان این مطل که صاحبان قدرت و زورگویان جهان بدانند که ایران اسلامی با درایت مقام معظم رهبری ایران اسلامی همواره سربلند خواهد ماند و فرزندان ولایتمدار میهن در راه اسلام و ولایت تا پای جان خواهند ایستاد.

مسئول کمیته نخبگان  جبهه حامیان ولایت با تقدیر از مهندس صیامی دبیرکل جبهه از حمایت های همه جانبه ایشان تشکر کرد.

گفتنی است همایش نخبگان حامیان ولایت آبان ماه سال جاری و با حضور مسئولین ارشد کشور برگزار خواهد شد.

مسوولان ، اتحاد حول محور ولی فقیه را سرلوحه قرار دهند

اعضای جمعیت حامیان انقلاب اسلامی (جبهه حامیان ولایت) آذربایجان شرقی در نشست خود بر ضرورت اتحاد و همدلی مسوولان استانی حول محور ولایت فقیه تاکید کردند.

به گزارش چهارشنبه ایرنا ، در این نشست که با حضور برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولین  در منزل شهیدان پاشایی برگزار شد ، در راستای لیبک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی از تمامی مسوولان دلسوز کشور به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست کردند که در خصوص ایجاد اتحاد و یکپارچگی ، اقدامات موثری انجام دهند.

شرکت کنندگان در این نشست اعلام کردند: با توجه به اینکه یکی از اهداف عالی دولت و مجلس ایجاد اشتغال و کارآفرینی می باشد ، تسریع در تمدید اجرای ماده 103 قانون تامین اجتماعی برای جلوگیری از بیکاری جوانان و مشکلات ناشی از ان ضروری است.

ادامه مطلب ...

جنگ نرم دشمن را می‌توان با نگاه هیئتی خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دلاور صیامی شامگاه سه‌شنبه در گردهمایی اعضای جبهه حامیان ولایت در اردبیل اظهار داشت: امروز به تقویت جایگاه بسیج و تشکل‌های مذهبی و مردم‌نهاد بیشتر نیازمند هستیم تا مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن در بخش‌های مختلف با قوت و قدرت انجام شود.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام همت و کار مضاعف گفت: شعار همه ساله مقام معظم رهبری در حقیقت زیرساخت اصلی حرکت‌ها و کارهای ما محسوب می‌شود و ما باید با تکیه بر دو نهضت علوی و حسینی و با عمل به این شعارها از انقلاب اسلامی و حریم آن دفاع کنیم.

ادامه مطلب ...

مهندس جواد کفیل خویی مسئول کمیته نخبگان حامیان ولایت شد

مهندس جواد کفیل خوئی مسئول کمیته دانشجویان، بسیجیان و جوانان کشور ستاد کل مهرورزی دکتر احمدی نژاد، به سمت مسئول کمیته نخبگان حامیان ولایت و مشاور عالی دبیر کل آن جمعیت منصوب شد.

گفتنی است کفیل خوئی عضویت انجمن مخترعین کشور ،بسیج هنرمندان،سردبیری نشریه تخصصی انرژی،عضویت در هیئت مدیره انجمن مهندسی برق را در کارنامه خود دارد.

مسئول کمیته نخبگان حامیان ولایت دارای چندین گواهی ثبت اختراع در زمینه های مختلف  نیز می باشد.

راه‌اندازی کمیته نخبگان در تمام استان‌های کشور

مسئول کمیته نخبگان جمعیت حامیان ولایت از راه‌اندازی کمیته نخبگان در تمام استان‌های کشور در راستای حمایت از این افراد خلاق و پژوهشگر خبر داد.

مهندس جواد کفیل خویی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای برنامه‌ریزی مناسب برای حمایت عملی از افراد متخصص، متعهد و نخبگان از سوی جمعیت حامیان ولایت در تمام استان‌های کشور کمیته نخبگان تشکیل می‌شود.
وی در ادامه تصریح کرد: در این راستا آقایان جلال‌الدین صدری، مهدی عبدالله‌زاده و مقومی به عنوان مسئولان کمیته نخبگان استان‌های زنجان، آذربایجان شرقی و لرستان و همچنین مهندس سیدمحمد حسین فتحی به عنوان مسئول ارزیابی و نظارت کمیته نخبگان کشور از سوی مهندس جواد کفیل خویی معرفی و با تأیید دبیرکل این جمعیت فعالیت خود را رسما در این استان‌ها آغاز کرده‌اند.
مسئول کمیته نخبگان جمعیت حامیان ولایت در ادامه اظهار داشت: این طرح به زودی و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به سایر استان‌ها نیز تعمیم می‌یابد.
مهندس کفیل خویی از سازماندهی نیروهای این کمیته‌ها‌ در سراسر کشور خبر داد و افزود: نخستین همایش سراسری نخبگان حامیان ولایت برای تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت و آرمان‌های مقدس شهدا و امام راحل(ره) به زودی با حضور مسئولان کشوری در تهران برگزار می‌شود.