وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

قطعی شدن کاندیداتوری کروبی

شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در جلسه اخیر خود کاندیداتوری کروبی را تصویب کرد اما پذیرش حضور در انتخابات ریاست جمهوری منوط به نظر قطعی کروبی دانست .

پس از بیش از 10 ساعت بحث و تبادل نظر در 3 جلسه شورای مرکزی و اتاق فکر حزب اعتماد ملی روز گذشته ، به اتفاق آرا کروبی به عنوان کاندیدای حزب اعتماد ملی در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب و از ایشان دعوت به عمل آمد در این عرصه حضور یابند.

همچنین اسماعیل گرامی‌‏مقدم دراین زمینه اظهارداشت : شورای مرکزی حزب اعتماد ملی روزگذشته و پس از اتمام جلسات اتاق فکر، دفاتر و کمیته‌‏های حزب و ایراد سخنرانی‌‏های تعدادی از اعضا، به اتفاق آرا حضور مهدی کروبی در انتخابات ریاست جمهوری دهم را تصویب کردند.

به گفته وی این تصمیم پس از سه هفته بحث و تبادل نظر ، در آخرین جلسه شورای مرکزی به تصویب رسیده است.

گرامی مقدم با اشاره به اینکه مصوبه نهایی شورای مرکزی به کروبی ابلاغ شد، ادامه داد: با توجه به اینکه دستور جلسه شورای مرکزی در سه هفته اخیر، بحث پیرامون انتخابات ریاست جمهوری بود، کروبی در این جلسات شرکت نمی‌‏کرد. بنابراین روز گذشته مصوبه شورای مرکزی به اطلاع وی رسید.

وی ادامه داد: پذیرش حضور در انتخابات ریاست جمهوری منوط به نظر قطعی کروبی است که هنوز اعلام نشده است و ایشان پس از بررسی‌‏های لازم، نظر خود را در هفته‌‏های آینده اعلام خواهد کرد.

گفته می شود که در روز دوم کنگره حزب اعتماد ملی که بعد از اتمام ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد، مهدی کروبی به عنوان آخرین سخنران با حاضران به گفتگو خواهد نشست و در جمع رسانه ها موضوع کاندیداتوری خود برای انتخابات ریاست جمهوری دهم را به شکل رسمی اعلام خواهد نمود.