وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

صیامی دبیرکل جبهه حامیان ولایت می باشد

دلاور صیامی با بیان اینکه بنده دبیرکل جبهه حامیان ولایت هستم، گفت: مشکینی از این جبهه منفک شده و می‌خواهد با آبروی دیگران بازی کند؛ این کار، کار منافقانه است و اعضای شورای جبهه حامیان ولایت نوری‌زاده، ممی پور، فرخ‌زاده و جوانشیر هستند و مشکینی اصلا ارتباطی با جبهه حامیان ولایت ندارد. 


ادامه مطلب ...

نامزد جبهه حامیان ولایت قطعا اصولگرا است

دلاور صیامی دبیرکل جبهه حامیان ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، درباره برنامه‌های این جبهه برای انتخابات آینده ریاست‌جمهوری اظهار داشت: هنوز به کاندیدای واحدی نرسیده‌ایم اما در حال بررسی هستیم و نیروهای ولایی و ارزشی که آزمایش خود را داده باشند شناسایی می‌کنیم.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت با تأکید بر اینکه جبهه حامیان ولایت قطعاً از یک فرد لایق و شایسته که در شأن نظام، ولایت، ارزش‌ها و شهدا باشد حمایت می‌‌کنیم، تصریح کرد: فعلاً روی فرد خاصی به نتیجه نرسیده‌ایم.

ادامه مطلب ...

تلاش غرب برای حمله سایبری به ایران

وزیر اطلاعات با بیان اینکه ایجاد انشقاق بین ملت و نظام از اهداف جبهه غرب است، گفت: بازیگران جنگ نرم کوشش دارند پیوندهای نظام و ملت را از طریق اخبار و مستندسازی‌های دروغ از بین ببرند و متأسفانه امروز می‌بینیم که بی‌بی‌سی درباره زندگی مقام معظم رهبری فیلم می‌سازد که مشخص است چه هدفی را دنبال می‌کند و دقیقاً یکی از مباحث جدی این فیلم مسئله حقوق بشر است.


ادامه مطلب ...

تکبر و توقعات بیجا در مقابل ملت ایران راه به جایی نمی‌برد

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خجسته سالروز عید مبعث پیامبر عظیم الشأن اسلام، در دیدار مسئولان نظام، سفیران و نمایندگان کشورهای اسلامی و جمعی از خانواده های معظم شهدا تأکید کردند: از میان رشته های بیشمار نور بعثت، جامعه بشری امروز به 2 مسئله نیاز مبرم دارد: یکی «برانگیخته شدن فکر و اندیشه» و دیگری «تهذیب اخلاق».
رهبر انقلاب اسلامی با تبریک عید بزرگ مبعث به ملت عزیز ایران و امت اسلام افزودند: رویکرد پرطراوت ملتهای مسلمان به دین محمدی (ص) نشان می دهد ملتها در سایه تجربه های متمادی دریافته اند که مکتبهای مادی شرقی و غربی، در برآوردن نیازهای حقیقی بشر، ناتوان و عقیمند و فقط تعالیم بعثت می تواند بشر را به سعادت و پیشرفت واقعی برساند.
ادامه مطلب ...

بازسازی جریان اصلاحات برای ورود به عرصه سیاسی توسط نوه امام (ره)

دلاور صیامی دبیرکل جبهه حامیان ولایت در گفتگو با خبرنگاران پیرامون دیدار اخیر سید حسن خمینی با کارگزاران، اظهار داشت: دیدار جمعی از اصلاح طلبان با سید حسن خمینی در جهت مشاوره برای بازسازی و ویرایش این جریان انجام می شود چراکه آنان قصد دارند با چهره ای جدید وارد عرصه سیاسی کشور شوند.

ادامه مطلب ...

اصولگرایی به واسطه حمایت های مردم هرگز افول نمی کند

دلاور صیامی دبیر کل جبهه حامیان ولایت در گفتگو با خبرنگاران در واکنش به تحلیل یکی از روزنامه‌های کشور مبنی بر افولگرا خواندن اصولگرایان، اظهار داشت: اصولگرایی بنا بر تعبیر رهبر معظم انقلاب یک فرهنگ است و ما باید اصولگرایی را فراتر از یک حزب و تشکیلات ببینیم.

ادامه مطلب ...

پرداختن به مسائل حاشیه‌ای نقطه ضعف مجلس هشتم بود

دلاور صیامی دبیر کل جبهه حامیان ولایت در گفتگو با خبرنگاران درباره عملکرد مجلس هشتم گفت: مجلس هشتم همواره سعی کرده است تا فضای جنگ روانی و دعوای سیاسی بین مردم و گروه‌های سیاسی را از بین ببرد تا هیچگونه چالشی در کشور وجود نداشته باشد.
صیامی درباره اقدامات مثبت مجلس هشتم اظهار داشت: تصویب طرح‌هایی همچون بیمه بیکاری، حمایت از ایثارگران و رزمندگان در کمیسیون اجتماعی از جمله اقدامات مثبت در مجلس هشتم بود.

ادامه مطلب ...