وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

بیانیه حامیان ولایت به مناسبت ۱۳ آبان

یوم‌الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی


سیزده آبان سال 43 تبعید حضرت امام خمینی ره در پی قیام 15 خرداد سال 42 اعلام مخالفت ایشان با قانون استعماری – آمریکایی کاپیتولاسیون ،  13 آبان 57 شهادت مظلومانه جمعی از دانش آموان بدست رژیم منحوس پهلوی به جرم مبارزه با استعمار . نقطه پیوند برگهای زرین از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است ، که در آن ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) با قدرت و هیبت در برابر طاغوت ایستاد و اجازه نداد ملت ایران حقارت تاریخی را تحمل کند . در صحنه حوادث و رخدادهای 13 آبان ماه مصادیقی از پایداری و فداکاری ملت مجاهد و جوانان رشید و انقلابی ایران در مبارزه علیه قدرتهای شیطانی و استکباری وجود دارد که هریک به تنهایی می تواند منشا تداوم حرکت انقلاب اسلامی و ظلم ستیزی و آرمان گرایی نسلهای متعهد و مومن این سرزمین در بستر تاریخ قرار گیرند و مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و تفکر اسلامی راهبردی است که ملت ایران با الهام از آموزه های جاودان حضرت امام و مقام معظم رهبری آموخته است و در این راستا ضمن رصد هوشمندانه رویکردها و رفتارهای آمریکا و دیگر دشمنان خود تا هنگامی که ماهیت استکباری و ظالمانه حاکمان کاخ سفید تغییر نکرده و آنان به پذیرش حقیقت انقلاب اسلامی و رعایت حقوق کشور و جبران جنایات بیشمار تاریخی آنها علیه خود اطمینان و اعتماد پیدا نکنند همچنان دشمن شماره یک ایران اسلامی به شمار رفته و پیشتازی خود را در مصاف با مستکبران و زورگویان حفظ خواهند کرد.

ادامه مطلب ...

اصولگرایان با وحدت رویه کارشناسان زبده را راهی مجلس نهم خواهند نمود

دلاور صیامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا گفت: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب بالاخص در سفر به استان قم تأکید بر بحث وحدت داشتند و وحدت نیز از گذشت، ایثار، فداکاری و دوری از تنگ نظری به وجود می آید؛ ما نیز سعی می کنیم به وحدت کلی و انسجام اسلامی برسیم. 

وی افزود: به ویژه در بحث اصول گرایی به عنوان دبیر کل حامیان ولایت هر هفته با حضور مسئولین جلساتی را برگزار می کنیم. در هفته های اخیر نیز جلساتی با حضور لاریجانی قالیباف و مسئولین ستاد احمدی نژاد داشته ایم. به هر حال هدف ما بر این است که به خواسته رهبر فرزانه انقلاب در مورد وحدت دست یابیم.

ادامه مطلب ...

تشکیل جبهه‌ای جدید برای اتحاد میان احزاب اصولگرا

مسئول کمیته اطلاع رسانی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی(جبهه حامیان ولایت) از برنامه‌ریزی‌های جدید برای یکپارچه‌سازی میان احزاب اصولگرا خبر داد و گفت: اتحاد با احزاب و تشکل‌هایی که از ولایت مطلقه فقیه عبور نکرده‌اند، از برنامه‌های آتی  حامیان ولایت  است.

 

محمد نوری‌زاده ، با تاکید بر لزوم وحدت میان اصول‌گرایان اظهار داشت: در جلساتی که با مسئولان و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته‌ایم، بر وحدت حول محور ولایت فقیه تاکید شده است.
 

وی افزود: با قاطعیت به تمامی رهروان اندیشه های اصولگرایی اعلام می‌داریم که شاخصه‌های اصول‌گرایی کاملا تحت فرامین و نظرات ولی فقیه می باشد و در اندیشه اصولگرایی فصل الخطاب،‌ سخنان مقام معظم رهبری است.

ادامه مطلب ...