وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مطهری : تجدد گرایی افراطی خطرناک‌ترین آفت‌ انقلاب است

علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در نشست هفتگی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی(جبهه حامیان ولایت)، ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا(ع) عنوان کرد: امام رضا(ع) یکی از ائمه‌ای است که در دوران حیات خود فرصت یافت تا مقام علمی و معنوی خود را به اثبات برساند، فرصتی که همه ائمه به آن دسترسی نداشتند.



وی گفت: البته امام صادق(ع) و امام باقر(ع) به خاطر شرایط خاص در دوران حیات خود و انتقال قدرت خلافت از بنی امیه به بنی عباس توانستند با تشکیل حوزه‌های علمیه، معارف اسلام را به مردم انتقال دهند.

مطهری افزود: امام رضا(ع) همزمان با دوران مامون عباسی، زندگی می کرد که این خلیفه عباسی علی رغم ستم‌های بسیار به امام رضا(ع) فرد اهل فضل و علمی بود به طوری که بسیاری از مورخان معتقد هستند که مامون اساساً شیعه بود و قصد و نیت خوبی از دعوت امام رضا(ع) از مدینه به مرو داشته است البته بسیاری از علماء و مورخین نیز این نظریه را رد می کنند و می گویند که مامون قصد استفاده ابزاری از امام رضا(ع) را داشت.

ادامه مطلب ...

اسامی کاندیداهای مجلس برای نظارت بر قانون مطبوعات

حسن کامران نماینده اصفهان، نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه، علی مطهری نماینده تهران، قاسم محمدی نماینده اردبیل و حمید رسایی نماینده تهران به منظور نظارت بر قانون مطبوعات از سوی مجلس شورای اسلامی کاندیدا شدند.

اعضای هیئت نظارت بر مطبوعات از افراد مسلمان و صاحب صلاحیت علمی و اخلاقی لازم و مومن به انقلاب اسلامی هستند و شامل یکی از قضات دیوان عالی کشور به انتخاب شورای‌عالی قضایی، وزیر ارشاد یا نماینده تام‌الاختیار او، یکی از نمایندگان به انتخاب مجلس، یکی از اساتید دانشگاه به انتخاب وزیر فرهنگ و آموزش عالی و یکی از مدیران مسئول مطبوعات به انتخاب اصحاب رسانه است.

پس از اعلام اسامی کاندیداهای نظارت بر مطبوعات در صحن مجلس برگه‌های رای گیری در بین نمایندگان توزیع شد تا رای خود را در گلدان‌های مخصوص بیاندازند.

دلاور صیامی : مجاهدین و مشارکت مشی منافقین را دنبال می کردند

دلاور صیامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس «توانا» با اشاره به دلایل ضعف عملکرد احزاب در کشورمان گفت: بی تقوایی، بی بصیرتی، بی اخلاقی و عدم حرکت احزاب در مسیر ولایت باعث تضعیف آنها شده است.

وی ادامه داد: همچنین عمده احزاب در ایران به دنبال تامین منافع گروهی خود هستند و دولتمردان کنونی و گذشته نیز نظارت کافی بر آنان ندارند و موجب شده تا عملکرد ضعیفی از آنها شاهد باشیم.

دبیر کل جمعیت حامیان ولایت دلایل انحلال دو حزب مشارکت و مجاهدین را برشمرد و افزود: هر حزبی که از چارچوب نظام خارج شده و به آرمان‌های آن اهانت می کند باید از دور خارج شود و مجاهدین و مشارکت احزابی بودند که فقط منافع خود را دنبال می کردند و مشی منافقین را ادامه می دادند و حق هم همین است که از صحنه خارج شوند ولی اگر خود را اصلاح کنند.

ادامه مطلب ...

ولایی ماندن تنها راه نجات از فتنه هاست

حجت الاسلام دکتر مرتضی آقاتهرانی شب گذشته طی سخنانی در جلسه هفتگی هیئت فاطمیون قم که در مسجد اهل بیت (ع) این شهر برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق تصریح کرد: برای سربلندی در فتنه ها و آزمایش ها باید رفتار و گفتار خود را با معیار ولی فقیه سنجید و همواره در خط رهبری حرکت کرد.

وی افزود: یکی دیگر از رموز مهم موفقیت در جریان فتنه ها آن است که انسان نفسانیات خویش را کنار گذاشته و اطاعت خداوند را همواره مدنظر داشته باشد.

آقاتهرانی همچنین گفت: شک نداشته باشید که در فتنه ها کسی برنده است که به این فکر باشد که وظیفه اش چیست و به آن وظیفه به درستی عمل کند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این که ولی فقیه شاخص نظام اسلامی است، تاکید کرد: از دیدگاه ما منکر ولایت به هر طریقی مطرود است.

وی ابراز داشت: برای ما مقام معظم رهبری ملاک و معیار است و ما رفتار و کردار مسئولان را چه رئیس مجلس باشد و چه رئیس جمهور با ایشان می سنجیم و بر اساس آن به قضاوت می پردازیم.

منتخبین همایش دو سالانه شورای مرکزی احیاء امر به معروف و نهی از منکر

دبیران کل و نمایندگان احزاب شرکت‌کننده در نشست مورخ ۸۹/۵/۲۴ ضمن عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همه عزیزان روزه‌دار اعلام می‌دارند:
1-
همچون گذشته گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای و رهرو خط امام و رهبری بوده و وحدت جامعه اسلامی را سرلوحه تلاش‌های خود قرار خواهیم داد.
2-
از مواضع به حق رئیس محترم جمهوری اسلامی و دولت دهم به ویژه دستیابی به انرژی هسته‌ای در مقابل توطئه‌های آمریکا و صهیونیسم و فتنه‌گران پشتیبانی و حمایت می‌نماییم.
3-
با توجه به تصویب دستورالعمل حجاب و عفاف از سوی شورایعالی انقلاب فرهنگی از دولت تقاضا دارد برای اجرایی کردن این مصوبات اقدام لازم صورت گیرد

ادامه مطلب ...

اعضای شورای مرکزی حامیان ولایت با دکتر علی لاریجانی دیدار کردند

در دیدار اعضای شورای مرکزی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی( جبهه حامیان ولایت) با رییس مجلس شورای اسلامی بر ضرورت وحدت حول محور ولایت فقیه در جامعه تاکید شد.

در این دیدار از ولایت فقیه به عنوان رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی یاد و تلاش برای تبیین جایگاه این مهم در روند توسعه و پیشرفت کشور ضروری خوانده شد.

دکتر علی لاریجانی در این دیدار  گفت :  ما برای وحدت یک ملاک و محور می خواهیم و ملاک و محور برای همه از روحانی تا غیر آن مقام معظم رهبری است. سلایق مختلف باید خود را با این میزان بسنجند.

مهندس دلاور صیامی  (دبیر کل محترم جمعیت) نیز در این دیدار با اشاره به این که اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها از ضرورت های جامعه ایران بوده و منجر به رشد و شکوفایی اقتصاد ملی در دراز مدت می گردد ،بر لزوم اتخاذ تدابیری به منظور کاستن از فشار ناشی از اجرای اولیه این قانون بر دوش اقشار ضعیف و محروم جامعه تاکید کرد.

 در این دیدار همچنین ، فعالیت شفاف احزاب ، گروه ها و جریان های سیاسی  در چارچوب آرمان های نظام جمهوری اسلامی به منظور تسریع روند توسعه جامعه را خواستار شد.

اعضای شورای مرکزی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی(جبهه حامیان ولایت) در این دیدار با تاکید بر ضرورت تخصصی شدن مجلس شورای اسلامی ، ایده های خود را در این ارتباط به دکتر لاریجانی ارایه کردند.

تقویت حمایت تمامی گروه ها و جریان های سیاسی از دولت خدمتگزار و اتخاذ راهکارهای علمی و عمای برای همراهی و هماهنگی هر چه بیشتر دولت و مجلس از دیگر تاکیدات شرکت کنندگان در این دیدار بود.

در دیدار فوق همچنین در باره طرح نظارت بر نمایندگان مجلس شورای اسلامی رایزنی شد.

یادواره شهداء دفاع مقدس برگزار گردید

محمدباقر قالیباف در یادواره شهداء دفاع مقدس که در دفتر  جمعیت حامیان ولایت رگزار شد، با تاکید بر لزوم شکرگزاری و توجه به نعمت های الهی گفت: یکی از نعمت هایی که خداوند به انسان ها هدیه کرده و برای آن منت نهاده است، نعمت ولایت است.


وی افزود: فلسفه برگزاری یادواره شهدا و زنده نگه داشتن یاد آنها کمتر از تداوم فرهنگ ایثار و شهادت نیست، در عین حال این امر با خاطره گویی ها محقق نخواهد شد و باید دوران دفاع مقدس را به خوبی بشناسیم و آن را درک کنیم.

شهردار تهران در ادامه سخنان خود تصریح کرد: باید با تجزیه و تحلیل درست از شهیدان بفهمیم که اگر امروز در جامعه فعلی و در شرایط کنونی قرار داشتند برای نظام و انقلاب چه اقداماتی انجام می دادند.

قالیباف افزود: متاسفانه گاهی اوقات آنقدر دوران دفاع مقدس تقدیس می شود که جوانان آن را دست نیافتنی می پندارند اما باید با تعریف واقعیت ها، موقعیت های دفاع مقدس را برای جوانان دست یافتنی کرد.

ادامه مطلب ...