وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

کسی حق ندارد خود را بالاتر از مردم بداند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد محمود احمدی‌نژاد در جمع مردم مشهد در جوار بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج (ع) در سفری به شکرانه چهار سال خدمت و حضور حماسی ملت در انتخابات با بیان اینکه به شما در آخرین سفر قول دادم بعد از انتخابات نخستین سفر را به مشهد بکنم اظهار داشت: خدا را شاکرم که بار دیگر به زیارت شما مردم مشهد و حضرت ثامن‌الحجج آمدم و به قول خود که سفر به مشهد مقدس بود عمل کردم.

وی افزود: همچنین خدا را سپاسگزارم که توفیق زیارت شما مردم مومن نجیب و انقلابی خراسان و شهر مشهد مقدس را پیدا کردم و نیز شروع ماموریت‌های خود را از اینجا شروع می‌کنم.
وی با بیان اینکه انقلاب تاریخی ما بسیاری از توطئه‌های دشمن را درهم شکست، اظهار داشت: انقلاب ما سرشار از پیروزی‌های بزرگ بوده و انتخابات 22 خرداد و نیز حضور 40 میلیونی انسان‌های انقلابی و عدالتخواه در این انتخابات یکی دیگر از پیروزی‌های ملت ایران و نشان از عظمت ایران است.
رئیس جمهور افزود: این حماسه نه تنها برای ایران عزت‌آفرین بلکه در تمام جهان ایران را با عظمت نشان داد و توطئه‌های دشمن را درهم شکست.
وی با اعلام اینکه ما امروز دو ماموریت بزرگ داریم خاطر نشان کرد: نخستین ماموریت ما ساختن همه جانبه ایران است و باید دست در دست هم دهیم که ایران را بسازیم و از همه جای ایران از نقاط مرزی تا مرکز کشور در بخش علم، فرهنگ، اجتماعی و اقتصادی پیشرفت کنند همچنین از دیگر ماموریت‌های ما اصلاح وضع جهان و تغییر مناسبات حاکم و برپایی عدالت در رفتارها و معادلات‌ جهانی است.
وی افزود: این دو یعنی ساختن ایران و اصلاح جهان که به یکدیگر وابسته و لازمه یکدیگرند و هیچگاه ساختن ایران بدون حضور موثر در جهان امکانپذیر نیست و ساختن جهان نیز به حضور و پیشرفت ایران وابسته است.
وی ادامه داد: اگر ما به کسی کار نداشته باشیم نمی‌توانیم به جایی برسیم و اگر ما با آنها کار نداشته باشیم آنها با ما کار دارند.
وی افزود: آنها فکر کردند تنها خود حاکم جهانند و ملت‌ها زیر دست آنها هستند بلکه باید گفت مجموعه‌ای از ملت‌ها جهان را ساختند نه یک یا دو کشور.
وی افزود: آنها مقررات را یک‌طرفه و به یک سمت متمرکز کردند و تنها خود قانون تصویب کرده و اجرا می‌کنند و ملت‌ها را ملزم به رعایت این قوانین می‌کنند در صورتی که نباید اینگونه باشد و ملت ایران این را شکست.
وی در ارتباط با بخش هسته‌ای ادامه داد: آنها در جریان هسته‌ای ایران گفتند به شما اعتماد نداریم و نطنز را تعطیل کنید، کردیم اما باز اعتماد نکردند گفتند اصفهان و آزمایشگاه‌های دانشگاه‌ها را تعطیل کنید، کردیم اما باز هم اعتماد نکردند گفتند پروتکل‌های الحاقی و ترتیبات اجرایی را بپذیریم آنها را هم پذیرفتیم بازهم اعتماد نکردند و گفتند اگر دانشمند هسته‌ای طرحی داشته باشد باید به ماموران آژانس بگوید که اما به توفیق حماسه 22خرداد و انتخاب آگاهانه ملت ایران این توطئه‌ها را درهم شکست و پاسخ محکم به همه دشمنان داد.
وی افزود: این طور نیست که ما به دیگران کار نداشته باشیم بلکه در اینصورت نیز آنها باز هم با ما کار دارند و در عرصه جهانی باز هم خود را می‌بینند.
وی با بیان اینکه اگر کشوری علم نداشته باشد نمی‌تواند پیشرفت کند و وارد عرصه‌های جهانی شود اظهار داشت: باید علم پیشرفت کند تا در عرصه جهانی پیشرفت کنیم که این نیز محقق شده و در تمام جهان ایران با عظمت و شکوهمند است.
وی با بیان اینکه مردم ایران در این 30 سال چهار انحصار را در هم شکستند اظهار داشت:
نخستین انحصار دو قطبی کردن جهان با عنوان شرق و غرب بود که همین مردم مشهد با تجمع در میدان شهدا و با شعار نه شرقی و نه غربی این انحصار را شکستند همچنین دو مکتب را در جهان به وجود آوردند یکی مارکسیسم و لیبرالیسم بود که اگر کسی علیه لیبرالیسم بلند می‌شد می‌گفتند آمریکایی است و اگر کسی علیه آمریکایی‌ها بلندمی‌شد می‌گفتند کمونیسم است که امام و مردم این انحصار را شکستند.
همچنین سه انحصار دیگر را به وجود آوردند که آنها را نیز مردم شکستند و ایران پیروز و سربلند شد و قیام کرد و فریاد ابر قدرت‌ها و پاره کردن حنجره‌های آنها را پاسخ داد.
وی افزود: همچنین مردم انحصار پول، احزاب و رسانه‌های بیگانه را درهم شکست.
وی با بیان اینکه کسی حق ندارد خود را بالاتر از رای مردم و قوانین بداند، افزود: کسی حق ندارد خود را بالاتر از حقوق مردم، قوانین و رای آنها بداند.
وی ادامه داد: دولت برآمده از مردم با ایستادگی مسیر خود را ادامه می‌دهد و ایران را ساخته و جهان را اصلاح می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: ملت ایران راه عزت و عدالت را انتخاب کرده و دولت با پیروی از این راه، راه خود را تا آخر ادامه خواهد داد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد