وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اشتون: جایگزینی برای نظام سوریه نیست

«کاترین اشتون»، امروز چهارشنبه در سخنانی با اشاره به اینکه اتحادیه اروپا با موانع و چالش‌های بسیاری در سوریه مواجه است، گفت که این اتحادیه درصدد اختصاص کمک‌های بشر دوستانه بیشتر به مردم سوریه است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه اظهارات خود با اشاره به اختلافات و شکاف‌های موجود بین معارضان سوری تاکید کرد که هم اکنون جایگزینی واقعی برای نظام دمشق نداریم.


وی افزود: به همین دلیل اتحادیه اروپا اولویت‌های خود را بر ارائه کمک‌های بشر دوستانه به مردم سوریه از طریق سازمان‌های بین المللی مرتبط از جمله صلیب سرخ جهانی متمرکز کرده است.

اشتون همچنین اعلام کرد که اتحادیه اروپا از طرح «اخضر ابراهیمی»، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه برای یافتن راه‌حلی مسالمت‌آمیز برای بحران سوریه حمایت می‌کند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه هیئت نمایندگی اتحادیه اروپا همچنان در دمشق است، از آمادگی این هیئت برای همکاری با ابراهیمی خبر داد.

همچنین وی تاکید کرد که اتحادیه اروپا به تماس‌های خود با روسیه و چین و کشورهای همجوار سوریه و سازمان‌های منطقه‌ای برای یافتن راه‌حلی برای بحران سوریه ادامه می‌دهد و ظرف 10 روز آینده نشست سه جانبه‌ای را با وزرای خارجه روسیه و آمریکا خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد