وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

فتنه اخیر موجب زنده تر شدن انقلاب شد

بیست و ششمین همایش مسؤولان سیاسى و دوازدهمین همایش سراسرى هادیان سیاسى روزگذشته با حضور نماینده ولى فقیه در سپاه و سردار جعفرى فرماندهى کل سپاه برگزارشد.

سردارمحمدعلى جعفرى، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامى در مراسم افتتاحیه این همایش به حساسیت دهمین دوره انتخابات ریاست جمهورى و نگرانى و دغدغه  اى که وجود داشت اشاره کرد و گفت: معتقدیم سپاه در راستاى ماموریت خود که دفاع از انقلاب است باید نقش تعیین کننده اى در حفظ و استمرار انقلاب داشته باشد و این به هیچ وجه دخالت در سیاست نیست.
فرمانده کل سپاه با اشاره به فتنه انگیزى اخیر قانون شکنان، سیاه نمایى و فضاسازى هاى چند ماهه آنان را در پیچیده کردن شرایط مؤثر دانست و حضوربى سابقه مردم در انتخابات و راى به نظام اسلامى را پاسخ مردم فهیم ارزش مدار به ارزش هاى اسلامى و رهبرى و ادبار تفکر مبتنى بر فقر و فساد و تبعیض عنوان کرد.
وى از جمله علت هاى مخالف خوانى هاى جریان مقابل اصولگرایى را حضور مؤثر و خارق العاده مردم درپاى صندوق هاى راى دانست و اظهارداشت: دراین ماجرا خیلى ها نتوانستند تجزیه و تحلیل درستى ارائه دهند. لذا به آشوب و تخریب هاى شبانه  روى آوردند چرا که در تحلیل آنها این مساله مطرح شده بود که اگر این دفعه شکست بخوریم، معلوم نیست چه آینده اى داشته باشیم.
فرمانده کل سپاه با اشاره به واگذارى مسؤولیت کنترل اوضاع به سپاه و به دست گرفتن ابتکار عمل و آرام شدن اوضاع، ماجراى اخیر را فتنه اى عمیق خواند که هرچند به غبارآلودگى فضا در مقطعى انجامید، اما موجب زنده تر شدن انقلاب و شفاف تر شدن مواضع ارزشى نظام در داخل و خارج و محکم تر شدن پایه هاى نظام شد.
وى تصریح کرد: آنچه باید بدانیم این است که پرچمى که مقام معظم رهبرى از حدود ۱۵ سال پیش بلند کردند پرچم مبارزه با فقر، تبعیض و بى عدالتى بود و این مطالبه اى است که در مردم ایجاد شده و راى بالاى مردم تاکید     بر این مطالبات بود. نگاه مبتنى بر خواست غربى ها قطعاً پاسخ نخواهد داد.
وى دهه چهارم انقلاب را به فرموده مقام معظم رهبرى دهه پیشرفت و عدالت نامید و تاکید     کرد: سپاه باید پرچمدار آن باشد.
در ادامه جلسه حجت الاسلام سعیدى نماینده ولى فقیه در سپاه با تاکید     بر اینکه تکلیف ما تحقق منویات رهبرى است به انتخابات اخیر و حضور چشمگیر مردم اشاره و پیروزى شگفت آور مردم در این انتخابات را در راستاى این تکلیف دانست.
وى سپاه را نزدیک ترین نهاد به رهبرى و مجموعه اى در مسیر تحقق آرمان ها و اهداف رهبرى دانست و افزود: سپاه در سخت ترین و غبارآلودترین شرایط کشور، به تکلیف عمل کرد و راه را گم نکرد و بخش بزرگى از این، مرهون هدایت اداره سیاسى و هادیان سیاسى است. نماینده ولى فقیه در ادامه استراتژى استکبار را براندازى نرم دانست و گسست عمیق در بین خواص و نخبگان درون انقلاب را از پدیده هاى نامطلوب و دردناک معرفى کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد