وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

صیامی : ولایت فقیه طناب هدایت کشور است

صیامی ولایت مطلقه فقیه را طناب هدایت برای کشور دانست و اظهار کرد: خیلی‌ها می خواستند عملا از عنوان ولایت فقیه سوءاستفاده کنند، که به همین دلیل خیلی باید مراقب اطرافیان خود باشیم.

وی اظهار کرد: اگر بصیرت نداشته و متوجه نباشیم که در داخل و خارج با چه کسانی در ارتباط و مذاکره هستیم، مطمئن باشید که ضربات سنگینی خواهیم خورد.

دلاور صیامی  20 فروردین در همایش بیداری اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس با بیان خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: صداقت و اخلاص از مهمترین ویژگی‌های رزمندگان بود که الگوی همین رزمندگان باعث شد مردمان کشورهای اسلامی به خودشان بیایند و بر علیه حاکمان بی کفایت و ظالم خود دست به قیام بزنند.

وی با بیان اینکه اخلاص و‌ تواضع این عزیزان به اندازه‌ای زیاد بود که فرمانده و غیرفرمانده شناخته نمی‌شد و همه به یک اندازه خود را مسوول می‌دانستند، افزود: دوپهلو صحبت کردن، دروغ گفتن و حرف حق را نزدن موجب ناراحتی مردم می‌شود.

صیامی با اشاره به موفقیت مسلمان در بیداری اسلامی و قیام علیه ظالمان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری پیش از آنکه مردم مصر پیروز شوند، در همان اوایل قیام مردم این کشور فرمودند که این مردم پیروز می‌شوند و سرانجام همانگونه شد که ایشان فرمودند.

صیامی اضافه کرد: بیداری در جهان از مرز کشورهای اسلامی گذشته و همه انسان‌های آزاده در کشورهای مختلف خصوصا کشورهای اروپایی از خواب غفلت بیدار شده‌اند.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت با اشاره به افزایش ناامنی در آمریکا تصریح کرد: مسوولان عالی رتبه آمریکایی که اصرار به حضور در کشورهای مختلف جهان برای برقراری امنیت و آرامش را دارند حتی توانایی برقراری نظم در کشور خودشان را هم ندارند.

بازرش ویژه شهردار تهران اظهار کرد: در سوریه نیز، چون این کشور حامی و طرفدار حماس و حزب‌الله است و چون همواره ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با ایران داشته و ایران نیز از این کشور در عرصه‌های مختلف دفاع کرده، ادبیات نظامی خود را از ادبیات تند نظامی به دیپلماسی تغییر داده‌اند.

* بیداری اسلامی درحال سرقت است! *

وی با اشاره به اینکه ترک‌ها مدعی بیداری اسلامی شده‌اند و درحال سرقت آن هستند خاطرنشان کرد: در مصر با وجود شکست استکبار، باز هم چند لایه در پست‌های حساس از آدمهای خودشان نشانده‌اند و سعی در اسلام‌دزدی دارند.

صیامی با تاکید براینکه الگوی بیداری اسلامی ما هستیم اظهار کرد: الگوی بیداری اسلامی امام(ره) است و ما نباید اجازه دهیم که برخی کشورها آن را به نام خود تمام کنند.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت اذعان داشت: متاسفانه نخست‌وزیر مسلمان لاییک ترکیه به مصر رفته و در آنجا گفته؛ اسلام لاییک را برای شما آورده‌ایم و به حرکت خود ادامه دهید که الگوی شما ما هستیم.

* آمریکا روحیه خون‌آشامی دارد*

وی با بیان اینکه آرامش، آسایش، امنیت و... به آمریکایی‌ها و کشورهای اروپایی ختم نخواهد شد، چون اینها روحیه استکباری، زورگویی و خون‌آشامی داردند بیان کرد: آنها بارها و بارها دسیسه های مختلف را برای ما طراحی کردند.

* خیانت ترکیه و عربستان از دشمنی استکبار هم بدتر است *

دبیرکل جمعیت حامیان ولایت در کشور اظهار کرد: هرچند کشورهای غربی و اروپایی دشمنان ما محسوب می شوند اما خیانت ترکیه و عربستان برای به مراتب بدتر و سنگین‌تر است.

صیامی ادامه داد: عربستان که خادم خانه خدا است، خائن همه ملت ها است و وهابیت را در همه‌جا و خصوصا در کشور ما سعی در گسترش دارد که باید با نگاهی تدبیرانه به مقابله با این خواسته دشمنان بپردازیم.

* نیاز است فقط دوبار به مکه برویم نه بیشتر *

این فعال سیاسی اضافه کرد: مکه واجب است و نیاز است که هر فرد دوبار(یک عمره و یک سفر حج واجب) برود اما کسانی هستند که بیش از این به مکه مکرمه مشرف شده‌اند، درحالی که نباید اینگونه رفتار کرد و پول‌های هنگفتی را به دهان وهابیون عربستان ریخت.

وی تاکید کرد: مکه رفتن فقط این نیست که به زیارت کعبه برویم، امروز مکه ما آن است که دست دو جوان را بگیریم و به هم برسانیم، درحال حاضر جوانان ما برای ساختن دو اتاق 10متری برای شروع زندگی کلیه خود را می‌فروشد، مکه همین جاست و ما باید متوجه این مسئله باشیم!

دبیرکل جمعیت حامیان ولایت با بیان لزوم وحدت در کشور تصریح کرد: الان در زمانی قرار داریم که در دنیا در تمامی بحث‌های دفاعی، نظامی، علمی و... حرف برای گفتن داریم، دشمن به دنبال آن است که همین مسائل را از ما بگیرد.

* ولایت فقیه طناب هدایت کشور است *

صیامی ولایت مطلقه فقیه را طناب هدایت برای کشور دانست و اظهار کرد: خیلی‌ها می خواستند عملا از عنوان ولایت فقیه سوءاستفاده کنند، که به همین دلیل خیلی باید مراقب اطرافیان خود باشیم.

وی اظهار کرد: اگر بصیرت نداشته و متوجه نباشیم که در داخل و خارج با چه کسانی در ارتباط و مذاکره هستیم، مطمئن باشید که ضربات سنگینی خواهیم خورد.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت ادامه داد: دشمن حتی از چهارشنبه سوری هم نگذشت و هنگامی که خود را در تاثیرگذاری و نقش‌آفرینی در انتخابات مجلس ناکام دید، به دنبال تاثیرگذاری در چهارشنبه سوری بود.

* هزینه زیاد استکبار برای معاندین نظام *

این فعال سیاسی با اشاره به نزدیک بودن دور دوم انتخابات مجلس ادامه داد: برای دور دوم انتخابات نیز درحال برنامه‌ریزی هستند و با در اختیار داشتن بیش از 60 رسانه فارسی‌زبان فقط سعی در دخالت امور ایران و اختلاف انداختن دارند و بیش از 190میلیارد دلار هزینه برای معاندین نظام هزینه کنار گذاشته‌اند.

وی گفت: اگر ما ادعا می‌کنیم که بچه ولایی هستیم باید از دستورات رهبری بدون چون و چرا تبعیت کنیم نه اینکه اگر گفت شخصی نباید در نظام مسوولیتی داشته باشد آن شخص حاشیه‌دار را بی سروصدا در جایی قرار دهیم و بگوییم که این مسئله را رسانه‌ای نکنید.

صیامی اذعان داشت: وقتی مقام معظم رهبری صلاح می داند که فلان آقا نباید باشد، نباید تمام مسائل اقتصادی کشور را به او داد و این اصلا هیچ بویی از ولایتمداری نبرده است.

بازرس ویژه دفتر شهردار ادامه داد: وقتی رهبری گفتند این شخص نباید باشد و به دنبال این فرمایش 11 روز قهر صورت گیرد، اصلا ولایتمداری نیست و یا اینکه طرفدار اظهارات و مکتب اسراییل باشد درحالی که مراجع تماما نسبت به این قضیه اظهار نظر منفی کرده باشند.

صیامی با اشاره به اختلاس بزرگ تاریخ ایران که رکورد بزرگی در جهان محسوب می شود، گفت: اگر در کشور ژاپن، چین و یا هر کشور دیگری فقط دو سه میلیون اختلاس شده بود و برملا می‌شد نیازی به دادگاه نبود، آن فرد خود را اعدام می کرد و از بالای همان ساختمان 20طبقه به پایین می انداخت.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت با بیان اینکه اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها از اول انقلاب تاکنون آرزوی همه ما بود، تاکید کرد:در کشور ما وزیر استیضاح شده به شکلی وارد مچلس می شود که مطمئن است استیضاح نمی شود و در مجلس از نمایندگان می خواهد که وی را ببخشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد