وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

شخصیت‌های سیاسی که به نماز جمعه رفتند

موسوی ،کروبی ، عبدالله نوری ،سید یاسر خمینی ، حسن روحانی،مجید انصاری،ناطق نوری،محسن رضایی،محمد هاشمی،دلاور صیامی،محمدرضا باهنر،علیرضا محجوب،نبی‌حبیبی و شیخ قدرت‌الله علیخانی به نماز جمعه امروز تهران آمدند.


به گزارش خبرنگار ایلنا علاوه بر موسوی و کروبی که پیش از این اعلام کرده بودند که در نماز جمعه تهران حضور خواهد داشت، از طیف‌های مختلف سیاسی نیز به نماز جمعه رفتند.

از بیت امام خمینی(ره)،سید یاسر خمینی نیز به نماز جمعه آمد، و علاوه بر این، حسن روحانی،مجید انصاری،ناطق نوری،محسن رضایی،محمد هاشمی،دلاور صیامی،محمد رضا باهنر،علیرضا محجوب،نبی‌حبیبی و شیخ قدرت‌الله علیخانی نیز در نماز جمعه امروز تهران دیده شدند.

حضور عبدالله نوری بعد از قریب به 11 سال در نماز جمعه تهران و در حالی که در میان مردم در میدان فلسطین بود قابل توجه افکار عمومی قرار گرفت.

آخرین حضور عبدالله نوری در نماز جمعه به سال 1377 بر می‌گردد که در آن زمان از سوی برخی افراد منتسب به گروه‌های خاص تعرضاتی به وی صورت گرفت.

امروز نیز وزیر کشور دولت اصلاحات همراه با مردم در نماز جمعه حضور یافت ولی عده‌ای از افراد منتسب به گروه‌های خاص سعی در اهانت و تعرض با رکیک ترین الفاظ به ایشان را داشتند که با همراهی وسیع مردم از این اقدام جلوگیری شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد