وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تعلل دستگاههای مسئول در پرداخت اعتبارات حیرت آور است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه معلوم نیست چرا باید هرساله این قدر از وقت مدیریت شهری ، نمایندگان مجلس ، سازمانها و نهاد های نظارتی به پیگیری اخذ اعتبارات یارانه مترو و اتوبوسرانی بگذرد گفت : ناهنجاری به حدی رسیده که علاوه بر زیر پاگذاشتن قانون و ندادن یارانه های مصوب مجلس ، با بودجه بیت المال و رسانه رسمی دولت اطلاعات غیر واقعی را به خورد جامعه می دهند.

ادامه مطلب ...

نظام سیاسی در صورت حذف ریاست‌جمهوری +نمودار

رهبر معظم انقلاب در سفر امسال خود به کرمانشاه سخنانی را درباره امکان تغییر نظام سیاسی کشور مطرح کردند. ایشان گفتند: «در شرایط فعلی نظام سیاسی کشور، ریاستی است و رئیس‌جمهور با انتخاب مستقیم مردم برگزیده می‌شود که شیوه خوب و موثری است؛ اما اگر روزی در آینده احتمالا دور، احساس شود که نظام پارلمانی برای انتخاب مسئولان قوه مجریه بهتر است، هیچ اشکالی در تغییر ساز و کار فعلی وجود ندارد.»

ادامه مطلب ...

قالیباف: پرده دری نشانه شجاعت نیست

شهردار تهران با اظهار گلایه از بی‌ارزش شدن مقوله اخلاق در جامعه اسلامی، گفت: کاش همه خیابان‌های ما چاله داشته باشد و در خیابان‌های خاکی حرکت کنیم اما دروغ نگوییم، غیبت نکنیم و سنت‌های الهی را زیرپا نگذاریم، یکی از سنت‌های الهی ستارالعیوب بودن است. باید توجه داشت پرده دری کار انسان‌های بی دین و بی‌تقواست نه انسان‌های شجاع، نباید فکر کنیم اگر کسی پرده دری کرد، خیلی شجاع و انقلابی است.


ادامه مطلب ...

170 نفر از نامزدهای جریان انحرافی شناسایی شده‌اند

دبیر کل حامیان ولایت گفت: جریان انحرافی با دسترسی به پول‌های صنعتی در کل کشور برای انتخابات آتی مجلس خود را آماده می‌سازند.

دلاور صیامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: این گروه افرادی را برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس در نظر گرفته‌اند که تاکنون 170 نفر از این نامزدها شناسایی شده اند.

دبیر کل حامیان ولایت تصریح کرد: اصولگرایان واقعی در صددند این افراد که منتسب به گروه‌های انحرافی و به دور از خط ولایت هستند، را به مردم معرفی کنند.

وی تصریح کرد:معرفی این افراد به زودی انجام می‌شود.

بایدبه دنبال افرادی مقتدر،متخصص و متعهد به ولایت برای مجلس باشیم


با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات، حضور افراد متخصص و متعهد درمجلس بسیار مهم و حائز اهمیت است و از طرفی دیگر نوع رابطه دولت و مجلس نیز جای بحث دارد که مجلس آینده با چه نوع ابزاری به تعامل دولت برود.



به این منظور خبرنگار "خبرگزاری موج" گفت و گویی را با مهندس دلاور صیامی،دبیر کل جبهه حامیان ولایت انجام داده اند:

خبرنگار موج: در نگاه اول، ارزیابی خود را از مجلس هشتم و انتخابات مجلس آتی مجلس را چگونه پیش بینی می کنید؟
دلاورصیامی: مجلس هشتم، مجلسی اصولگرا است و در مقایسه با مجلس ششم، چندان تنش جدی را شاهد نبوده ایم که مردم و مقام معظم رهبری را از مجلس ناراضی کنند.
مجلس هشتم، در فضای آرامی حرکت کرد و طرح های خوبی  را به تصویب رسانده و طرح هایی که به دنبال تصویب بوده از تنش بدور بوده است. بارزترین نقطه قوت مجلس، تبعیت از ولایت بوده است.
البته در مجلس ضعف هایی نیز به چشم می خورد که یکی از این موارد، امضاء نامه های مختلف است که گاهی نمایندگان یک روز پس از امضاء، بخاطر یک تعامل و توافق امضاء خود را پس رفته اند و ضعف دیگر مجلس، مربوط به مدارک تحصیلی است، اگر بنا بر ارائه مدرک تحصیلی لیسانس به بالا است باید این موضوع برای همه صدق کند و برای کسی استثناء قائل باشد.
اگر تبعیضی رخ دهد از اعتماد مردم و همچنین حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات را کاهش می دهد.

خبرنگار موج: نظر شما در خصوص آمدن اصولگرایان در انتخابات آتی مجلس چگونه است؟
پاسخ:‌ اصلاح طلبان و کسانی که در فتنه و جریان انحرافی خط قرمز نظام را رعایت کردند، قطعاً باید در انتخابات وارد شوند و زمینه حضور آن‌ها فراهم است، طبیعی است حضور کسانی که در فتنه دست داشتند و یا خطوط قرمز را رعایت نکردند، برای نظام مفید نیست.

ادامه مطلب ...

هر دستی که به قصد تضعیف به حریم ولایت دراز شود ،قطع خواهد شد

جبهه  حامیان ولایت به مناسبت فرا رسیدن عیدغدیر خم  عید امامت و ولایت  در بیانیه ای ضمن تبریک این عید بزرگ و فرخنده همه گروههای سیاسی و آحاد مردم را به وحدت در برابر توطئه های استکبار جهانی فرا خواند .
در این بیانیه که با عنوان سلام بر وارثان غدیر منتشر شده ، آمده است: غدیر تکرار اولین است در کلام آخر، همان کلام  نورانی  که  در  نخستین  پیام ،علی را به برادری و وصایت فرا خواند و در غدیر، ولایت و امامت او را اعلام فرمود  تا  دلدادگان و عاشقان آستان هدایت وشیعیان رهرو از آن چشمه زلال و پاک به سعادت دنیوی و اخروی  رهنمون شوند

  جبهه حامیان ولایت در بخش دیگری از بیانیه خود با اشاره به  توطئه و تهدیدات  خارجی و  فتنه های   داخلی هشدار داد:ناکثین،قاسطین،مارقین و  آنهایی که می خواهند اسلام و انقلاب را از مسیر الهی و اصلی خود منحرف و خارج سازند باید خوب بدانند صبر و بردباری و سکوت مولایمان علی(ع) نیز در مدت ۲۰ سال به خاطر مصالح کلی اسلام و مسلمین در حالی که زخم بردل و استخوان در گلو داشت حقیقتی است بس دردناک و شگفت انگیز که  تاریخ آن را فراموش  نکرده و آیندگان بر کسانی که بر ولایت تاختند تا ابد لعن و نفرین خواهند کرد.

ادامه مطلب ...

هر تجاوزی را با مشت پولادین ملت بزرگ ایران پاسخ خواهیم داد

  حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم تحلیف و دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه افسری امام علی(ع) در سخنان مهمی، نیروهای مسلح را مایه عزت ملت و کشور ایران و نوک پیکان استوار دفاع ملی دانستند و تأکید کردند: دشمنان بخصوص آمریکا و دست‌نشاندگانش و رژیم صهیونیستی بدانند، ملت ایران اهل تجاوز به هیچ کشور و ملتی نیست اما هرگونه تجاوز و حتی تهدید را با قدرت کامل و بگونه‌ای پاسخ خواهد داد که متعرضان و متجاوزان را از درون متلاشی کند.

فرمانده کل قوا افزودند: ملت استوار ایران، ملتی نیست که فقط بنشیند و نظاره‌گر تهدیدهای قدرت‌های پوشالی مادی باشد که از درون کرم‌خورده هستند.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: هرکس که فکر تجاوز به جمهوری اسلامی ایران، در مخیله‌اش خطور کند، باید خود را آماده دریافت سیلی‌های محکم و مشت‌های پولادین ارتش، سپاه و بسیج و در یک کلام، ملت بزرگ ایران کند.

ادامه مطلب ...

بازدید دبیرکل حامیان ولایت از نمایشگاه مطبوعات

دلاور صیامی دبیرکل جبهه حامیان ولایت از هجدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) بازدید بعمل آورد
 

هجدهمین نمایشگاه مطبوعات با حضور بیش از 600 خبرگزاری، روزنامه و پایگاه های اطلاع رسانی داخلی و خارجی از سوم تا دهم آبان در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار گردید. 

 

 

 

بقیه تصاویر در ادامه مطالب

ادامه مطلب ...

جریان انحرافی منافقان جدید به شمار می آیند

دبیر کل جبهه حامیان ولایت گفت:جریان انجرافی که توانسته است با برخی کمک های دولت در سیاست رخنه پیدا کند همان منافقان جدید به حساب می آیند که به دنبال ضربه زدن و براندازی نظام هستند.
 

 دلاور صیامی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پارلمانی فرهنگ اشتی تصریح کرد:برخی اعضای برخی تشکل های نو پا از جمله جبهه پایداری که متشکل از حامیان دولت است برای اهداف جریان انحرافی فعالیت می کنند و تنها به دنبال سهم خواهی و منفعت طلبی خود از شرایط کشور هستند. 

ادامه مطلب ...

ما به دنبال کاندیداهای ارزشی و معتقد به نظام و ولایت هستیم

جهانگیر دایی حامد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پارلمانی فرهنگ آشتی انلاین تصریح کرد:جبهه حامیان ولایت به دنبال تحقق آرمان های امام راحل و اجرایی نمودن مواضع رهبری در راستای رشد و توسعه جامعه است که از طریق کسب پروانه حزبی این اهداف بهتر و عملی تر اجرایی خواهد شد.
وی اظهار داشت:اعضای جبهه حامیان ولایت در هر شرایطی به دنبال تحقق وحدت بین نیروهای ارزشی و معتقد است چراکه این مهم می تواند پلکانی برای رشد نظام جمهوری اسلامی و تحقق اهداف ولایت فقیه باشد.

ادامه مطلب ...

اسناد،نقش آمریکا در هدایت تروریستها را ارائه میکنیم

گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز (چهارشنبه) در دیدار پرشور هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان، روز سیزدهم آبان را یکی از عبرتهای قابل تأمل انقلاب اسلامی و نشان دهنده معجزه توکل به قدرت الهی و ایستادگی همراه با بصیرت در راه رسیدن به هدف، دانستند و تأکید کردند: به برکت توکل، ایستادگی، و بصیرت ، ملت ایران در 32 سال گذشته، از همه چالش ها پیروزمندانه بیرون آمده و پیشرفت کرده است و در آینده نیز قطعاً ملت ایران در چالش های پیش روی خود پیروز و سربلند خواهد بود.

در این دیدار که در آستانه سیزدهم آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، برگزار شد، حضرت آیت الله خامنه ای سیزدهم آبان را به معنای واقعی کلمه، از ایام الله دانستند و افزودند: چنین مناسبت های برجسته و درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی، فرصتی برای تأمل به منظور شناخت مسیر صحیح حرکت ، و برنامه ریزی برای آینده براساس تحلیل واقع بینانه از این عبرتهای تاریخی است.

ادامه مطلب ...

اولویت حرکت بر اساس منشور مقام معظم رهبری است

در آستانه انتخابات مجلس وظیفه همه گروه های سیاسی این است که از خود گذشتگی داشته و بجای سهم خواهی بدنبال ایجاد وحدت باشند.


 
به گزارش خبرنگار سیاسی ایصدا، صیامی درباره اهمیت وحدت اصول گرایان گفت:اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری در اولویت است و ایشان فرمودند بحث انتخاباتی را به چالش امنیتی تبدیل نکنیم.
دبیر کل جبهه حامیان ولایت افزود: وظیفه همه گروه ها این است که از خود گذشتگی و ایثار داشته و بجای سهم خواهی بدنبال ایجاد وحدت باشند.
وی افزود: من همیشه پیشنهاد داده و می دهم که دوستان قرار گرفته در ضلع اصولگرایی و خواهان وحدت از خود شروع کنند و خود کاندید نباشند.

دبیر کل جبهه حامیان ولایت در ادامه اظهار داشت: همچنین مقام معظم رهبری تأکید کرده اند که جاذبه در حد اعلا و دافعه در حد ضرورت باشد.


فایل صوتی مصاحبه آقای دلاور صیامی

ادامه مطلب ...

پیروز اصلی انتخابات آتی حامیان ولایت خواهند بود

پیروز اصلی انتخابات آتی حامیان ولایت خواهند بود

جهانگیر دایی حامد  عضو شورای مرکزی و مسئول کمیته  انتخابات جبهه حامیان ولایت  در مورد ولایت پذیری احزاب و جمعیت های مطرح در انتخابات گفت : ولایت پذیری و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه به اسم و عنوان هایی چون اصولگرایی و . . . نیست به عملکرد ایشان است و  تا زمانی که در عملکرد خود این را اثبات کنند مورد تایید مردم هستند . مردم اصولگرای حقیقی و حامیان ولایت را بهتر از هر کارشناس سیاسی و حزبی تشخیص می دهند . یقینا در انتخابات اخیر مجلس جدا از نامها و هیاهو های سیاسی حامیان حقیقی ولایت که مردم هستند پیروز انتخابات خواهند بود.

وی در مورد حضور جمعیت در انتخابات مجلس گفت : جعیت حامیان ولایت در انتخابات با توجه به اهمیت حضور حداکثری مردم با سلیقه های گونا گون ، کاندیداهای مورد نظر جمعیت  را در سراسر کشور با محوریت ولایت مداری و اخلاق مداری در انتخابات در معرض انتخاب مردم قرار خواهد داد.

ادامه مطلب ...

وظیفه ما اطاعت از رهبری و انتظار فرج امام زمان (عج) است

وظیفه ما درزمان کنونی اطاعت از رهبری و انتظار فرج امام زمان (عج) است

حجت الاسلام  طباطبایی نژاد ، نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی ، درجلسه هفتگی جبهه حامیان ولایت با اشاره به نشانه های ظهورامام زمان (عج ) گفت : یکی از بارزترین نشانه های ظهور امام زمان (عج ) شنیده شدن صدای اسلام –یعنی اذان و الله اکبر-درتمامی سرزمینهاست که به لطف وجود جمهوری اسلامی این امرامروز دراکثرکشورهای اسلامی محقق شده است .

وی ادامه داد : دومین نشانه ذکر شده این است که باید دنیا را ظلم فراگیرد . بعضی از مسلمانان می گویند برای تعجیل در ظهورامام عصر (عج ) بایست زمینه بیشترشدن بساط ظلم را درجهان فراهم نمود درحالیکه این نظریه ، از منظرتمامی علما اعتقادی پوچ و نادرست است چرا که چه بخواهیم و چه نخواهیم ، ظلم درجهان درحال پیشرفت و گسترش است!

ادامه مطلب ...

چهره ها و گروههای ارزشی در انتخابات آینده حضوری فعال خواهند داشت

چهره ها و گروههای ارزشی در انتخابات آینده حضوری فعال خواهند داشت

نام گذاری سال جاری به نام “جهاداقتصادی ” از سوی رهبرمعظم انقلاب اسلامی ، نشان دهنده اهمیت این موضوع و درک عمیق رهبری از شرایط موجود می باشد.

حمیدرضا فولادگر ، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ، درجلسه هفتگی جبهه حامیان ولایت با ذکراین نکته که درچند هفته اخیرشاهد چالشهای جدیدی علیه ایران با سه محوریت مشخص بودیم گفت : یکی از این محورها ، به جریان افتادن دوباره پرونده هسته ای به شکلی مصرانه تر و با طرح ادعاهایی مبنی برتولید سلاح های هسته ای از سوی ایران بود درحالیکه پس از سالها بحث ، بازدید های مکرر نمایندگان آژانس انرژی اتمی و …  این امرتنها می تواند یک حربه برای به چالش کشیدن فعالیتهای هسته ای ایران باشد چراکه به اذعان تمامی کارشناسانی که تا کنون از تسلیحات هسته ای ایران بازدید نموده اند ، این ادعا کاملا بی معنا بوده و فعالیتهای هسته ای ایران کاملا صلح آمیز می باشد.

ادامه مطلب ...

جریانهای انحرافی و فتنه،کرسی های مجلس را نشانه رفته اند

جریانهای انحرافی و فتنه،کرسی های مجلس را نشانه رفته اند

پرویزسروری ، نماینده تهران درمجلس شورای اسلامی، با حضور در جلسه هفتگی جبهه حامیان ولایت که عصر سه شنبه نوزدهم مهرماه برگزار گردید، گفت : گزارش های رسیده حاکی از سرمایه گذاری عظیم آمریکا برای تصاحب کرسی های مجلس ازطریق احیاء جریان فتنه است .

 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود : براساس گزارش های رسیده ، جریانهای انحرافی و فتنه کرسی های مجلس نهم را نشانه رفته و درصددند تا به هرطریق ممکن اصولگرایان را به حاشیه برانند.

ادامه مطلب ...