وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

در اختلافات بر اساس قانون و نظر رهبر معظم انقلاب عمل شود

آیت الله عبدالله جوادی آملی در جمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در تطبیق وقایع فعلی جامعه با زمان گذشته بیان داشت: انقلاب اسلامی نظیر انقلاب پیامبر (ص) است و خداوند فرمود ما یک کاری کردیم که نه دوست فکر می کرد نه دشمن و در جریان انقلاب اسلامی نیز همین طور شد که هیچ دوست و دشمنی فکر نمی کرد که انقلاب به این زودی پیروز شود.
وی افزود: بر اساس آیات قرآن کریم خداوند می فرماید اولین کسی که شما را بر یهودی ها پیروز کرد ما بودیم و شما کوخ نشین ها را ما بر کاخ نشین ها پیروز کردیم بعد شما رشد کردید و در جنگ های بعدی پیروز شدید.
وی در تطبیق این مباحث با انقلاب اسلامی ایران گفت: این جریان دقیقا مثل انقلاب اسلامی ایران است زیرا دوست و دشمن، پیروزی انقلاب اسلامی را تصور نمی کرد، خب حیف است که این انقلاب از دست برود.
وی افزود: اگر خدای ناکرده این انقلاب کمی آسیب ببیند دیگر مانند جریان صفویه نیست که بعد از آن زندیه و قاجار و پهلوی بیاید و اگر معاذالله ضربه ببیند رفت که رفت. خدا آن روز را نیاورد.

ادامه مطلب ...

مجتهد شبستری: پابرجایی نظام اسلامی به برکت ولایت فقیه ا‌ست‌

آیت ‌الله " محسن مجتهد شبستری " در گردهمایی طلاب و فضلای آذربایجان شرقی در مدرسه فیضیه افزود: دشمن برای نابودی تشیع و اسلام عاشورایی، قسم خورده و در جاهایی که امکان حمله نظامی وجود ندارد از راه جنگ تبلیغاتی وارد می‌شود و روحانیون و حوزه‌ها که رسالت انبیا را بر دوش دارند در جنگ نرم وظیفه سنگینی دارند و باید خود را برای مبارزه تجهیز کنند چرا که جنگ نرم، مبارزه نرم می‌طلبد.

ادامه مطلب ...

جمعیت حامیان ولایت از راهکارهای وحدت بخش استقبال می کند

مسوول کمیته رسانه ای جمعیت حامیان ولایت با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت ملی در شرایط کنونی گفت: این جمعیت از راهکارهای اندیشمندان و صاحب نظران در راستای تقویت وحدت ملی استقبال می کند.

ادامه مطلب ...