وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

هشدار حامیان ولایت به طراحان پروژه جنگ ادیان

حادثه تروریستی 11 سپتامبر که 9 سال قبل منجر به کشته شدن هزاران نفر در آمریکا گردید یکی از اقدامات گروه نو محافظه کار و تندروی  یهودی که از زمان جورج بوش در آمریکا تحت عنوان مسیحیان یهودی ظهور کرده بود، با همکاری تعدادی از نیروهای القاعده این پروژه را اجرا کردند. که عدم حضور صهیونیست ها در روز حادثه در محل فوق خود و عدم اطلاع نهادهای امنیتی آمریکا از این اقدام تروریستی بی سابقه خود جای تامل دارد. این گروه برای رسیدن به اهداف شوم خود در تقویت لابی های یهودی در داخل آمریکا و پیوند آنها با یهودیان اسرائیلی از هر اقدامی در این راستا فرو گذاری نکردند.آنها چند روز پیش در آستانه سالروز حادثه تروریستی 11 سپتامبر برای پوشش دامنه جنایتشان پیش دستی کرده و با طراحی مسائلی دیگر نظیر سناریو آتش زدن قرآن توسط یک کشیش آمریکایی و یا ساخت مسجد در محدوده وقوع حادثه 11 سپتامبر تمام تلاش خود را بکار بردند تا نگذارند آشتی بین مسیحیان و مسلمانان از سر گرفته شود و اوباما را در طرحهای صلح مسلمانان به چالش بیندازند.که از دورنمایی چنین اقداماتی می توان متوجه برنامه ریزی آنان برای اجرای پروژه جنگ ادیان ، به چالش کشیدن صلح جهانی،تقابل دین مبین اسلام با مسیحیت شد.

ادامه مطلب ...

عید سعید فطر مبارک

مسلمانان روزه دار  که ماه رمضان را به روزه دارى به پا داشته و از خوردن و آشامیدن و بسیارى از کارهاى مباح دیگر امتناع ورزیده اند، اکنون پس از گذشت ماه رمضان در نخستین روز ماه شوال اجر و پاداش خود را از خداوند مى‏طلبند، اجر و پاداشى که خود خداوند به آنان وعده داده است.

امیرالمؤمنین على(علیه السلام) در یکى از اعیاد فطر خطبه اى خوانده‏ اند و در آن مؤمنان را بشارت و مبطلان را بیم داده ‏اند: 

 اى مردم! این روز شما روزى است که نیکوکاران در آن پاداش مى‏گیرند و زیانکاران و تبهکاران در آن مایوس و ناامید مى‏گردند و این شباهتى زیاد به روز قیامتتان دارد، پس با خارج شدن از منازل و رهسپار جایگاه نماز عید شدن به یاد آورید خروجتان از قبرها و رفتنتان را به سوى پروردگار، و با ایستادن در جایگاه نماز به یاد آورید ایستادن در برابر پروردگارتان را و با بازگشت ‏به سوى منازل خود، متذکر شوید بازگشتتان را به سوى منازلتان در بهشت‏ برین، اى بندگان خدا، کمترین چیزى که به زنان و مردان روزه ‏دار داده مى‏شود این است که فرشته‏اى در آخرین روز ماه رمضان به آنان ندا مى‏دهد و مى‏گوید:

هان! بشارتتان باد، اى بندگان خدا که گناهان گذشته‏ تان آمرزیده شد، پس به فکر آینده خویش باشید که چگونه بقیه ایام را بگذرانید.

ادامه مطلب ...

فرامین رهبر معظم انقلاب برای همه فصل الخطاب است

فرامین رهبر معظم انقلاب برای همه فصل الخطاب است

جمعیت حامیان انقلاب اسلامی (جبهه حامیان ولایت) در مراسمی که در تالار میثاق متعلق به ارتش در مقابل مصلی تهران برگزار شده حضور نداشته و  درج نام هایی از قبیل جمعیت حامیان ولایت،جبهه حامیان ولایت یا ستاد حامیان ولایت در پلاکاردهای تبلیغی در مراسم فوق محکوم  و از خبرگزاری ها انتظار می رود با بصیرت بیشتر اقدام به خبررسانی نمایند یاد آور می شود مجموعه حامیان ولایت  با تبعیت کامل از فرامین مقام عظمای ولایت ، با نظر مقام معظم رهبری در قبال آقای مشایی همسو بوده و هرگونه ارتباط با آقای مشایی یا جبهه هواداران ایشان را تکذیب نموده و در ردیف  منتقدان ایشان قرار گرفته ایم،توصیه حامیان ولایت به رییس جمهور محبوب در راستای حذف آقای مشایی از مسئولیت دولتی بوده و خواهد بود.

برای مشاهده فرامین  مقام معظم رهبری در این باره بر روی مطلب فوق کلیک فرمایید

بیانیه روز قدس

(مسلمانان،روز قدس را روزی بزرگ بشمارند و در تمام  کشورهای اسلامی تظاهرات برگزار و در مساجد این ندا را سر دهند،هنگامی که یک میلیارد مسلمان فریاد برآورد،اسراییل احساس عجز و ناتوانی خواهد کرد و ترس همه وجودش را خواهد گرفت)                           حضرت امام خمینی  (ره)

 

روز قدس ،روز اسلام ،روز مقابله مستضعفین با مستکبرین و روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل استکبار است در همین راستا حضرت امام (ره) این روز مقدس را به عنوان گذرگاه انقلاب اسلامی برای رهایی همه مستضعفین عالم معرفی نموده اند.

ادامه مطلب ...

صهیونیسم تهدید واقعی برای صلح جهانی است

'عباس دامیانو دی پالما' رییس انجمن المهدی ایتالیا گفت: صهیونیسم همواره باعث ایجاد نفرت، جنگ، تجاوز، ظلم و نابودی بوده و یک تهدید واقعی برای ثبات صلح جهانی است.
این روحانی شیعه ایتالیایی روز چهارشنبه به مناسبت روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در رم، تاکید کرد: هر انسان آزاده که از عقل سلیم و حس انساندوستانه برخوردار است در قبال نسل کشی و قتل عام ملت فلسطین که ده ها سال است از سوی رژیم صهیونیستی ادامه دارد، سکوت نخواهد کرد.
ادامه مطلب ...

دولت از کارهای موازی در عرصه‌های مختلف از جمله سیاست خارجی پرهیز کند


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، عصر امروز در دیدار رئیس جمهور و هیأت دولت، حفظ جهت گیریهای اساسی دولت همچون پایبندی به ارزشها، عدالت طلبی، ساده زیستی، دوری از اشرافیگری، تلاش و خدمت بی وقفه و استکبارستیزی را ضروری خواندند و تأکید کردند: تسهیل زندگی مردم و توجه به سند چشم انداز در جهت گیرهای دولت مورد اهتمام بیشتر قرار گیرد.


رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار که به مناسبت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر (رئیس جمهور و نخست وزیر سالهای اول انقلاب) صورت گرفت این دو شهید گرانقدر را مظهر کار و تلاش مومنانه و پایبندی بی اغماض به اصول و ارزشها دانستند و خاطر نشان کردند: ماندگار شدن یاد این چهره های نورانی، نشانه تشکر خداوند از بندگان مخلصی است که با همه وجود برای اسلام کار و تلاش می کنند و ارزشهای اسلامی - انقلابی را در کارهای خود متبلور می سازند.

ادامه مطلب ...

شعار اصلی روز قدس امسال چیست؟

رئیس ستاد قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درباره تمایز روز قدس امسال با سالیان گذشته گفت: مهمترین موضوع مطرح درباره فلسطینیان طرح سازش است که در راهپیمایی روز قدس به عنوان شعار اصلی با این طرح مخالفت می شود.

به گزارش مهر، سردار رمضان شریف در نشست خبری امروز دوشنبه خود با خبرنگاران در رابطه با برنامه های ستاد قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای راهپیمایی روز قدس توضیحاتی ارائه کرد و در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر که تمایز روز قدس امسال با سالیان گذشته در چیست، گفت: شاید امسال نسبت به سالهای گذشته جنایات رژیم صهیونیستی علنی تر شده و بر حمله این رژیم به کاروان آزادی اسمی به غیر از جنایت علیه بشریت نتوان گذاشت.

ادامه مطلب ...

محسن رضایی:رقابت‌های بی ‌حد و مرز سیاسی را کنار بگذاریم

شبهای قدر نزدیک می شود. فضای معنوی مثل ابرهای بهشتی بر کشور حاکم می گردد. رابطه ها به خدا نزدیکتر می شود. رمضان در تاریخ ما خاطرات زیادی را بهمراه خود دارد. رمضان ماه تحول است.

زمستان سال 1360 بود و خود را برای عملیات فتح المبین آماده می کردیم. اولین جلسه تصمیم گیری را برگزار کردیم. جلسه درحال پایان بود که به شهید ردانی پور گفتم می توانی روضه بخوانی؟ ایشان شروع به خواندن روضه حضرت اباعبدالله (علیه السلام) کرد. طلبه مجاهد و رزمنده ای شجاع بود. اشک همه را درآورد. حالت معنوی عجیبی در جان و روح فرماندهان نشست. فرماندهان که به تیپها و لشگرهای خود برگشتند همین رویه را در لشگرهای خود دنبال کردند. فرماندهان بعد از آنها هم در سطح گردانها و گروهانها همین کار را کردند.

از آن به بعد فضای جبهه ها مملو از معنویت برخاسته از قرآن و دعا و توسل به ائمه اطهار (ع) شد و روی دوم سکه نبرد که فرهنگ و معنویت و روحیه بود، کامل گشت. ادامه مطلب ...

شعری که تحسین رهبر انقلاب را برانگیخت

هادی حسنی از شعرای جوان کشور در دیدار سالیانه شعرا با رهبر انقلاب در نیمه ماه رمضان شعری را قرائت کرد که تحسین رهبر انقلاب را برانگیخت.

تمام غصه‌ی ما بال و پر نداشتن است
ز رمز و راز پریدن خبر نداشتن است

در این قفس متولد شدیم و می‌میریم
طبیعت قفس عمر در نداشتن است

چگونه داغ دلش خون نباشد از غم عشق
که شرط داغ ندیدن جگر نداشتن است

طبیب حاذق بیمار زندگی مرگ است
علاج دردسر عمر سر نداشتن است

فقط نصیب شهیدان سرسپرده‌ی توست
سعادتی که سزای سپر نداشتن است

راهنمای مهمترین مراسم شب‌های‌قدر در تهران

آن شب قدری که گویند اهل خلوت امشب است / یارب، این تأثیر دولت در کدامین کوکب است

هفته نامه پنجره نوشت: تهیه راهنمایی برای مراسم مذهبی در مساجد، هیئات، حسینیه‌ها و مهدیه‌ها، به عکس آنچه به نظر می‌رسد، کار آسانی نیست. اولا این مراکز، عمدتا از یک پایگاه اطلاع‌رسانی مناسب و به‌روز بی‌بهره‌اند و عمده اطلاعات را باید با پرس‌وجو به‎دست آورد. ثانیا به دلایل گوناگون، برنامه بسیاری از مراکز مذهبی تا لحظه آخر قطعی و نهایی نمی‌شود.    

به هر تقدیر سعی کرده‌ایم این راهنما، راهنمای کامل و درستی باشد. اگر احیانا تغییری در برنامه مراکز زیر ایجاد شد، به بزرگی خودتان ببخشایید و به مراکز دیگر مراجعه کنید. کار هیئتی که می‌گویند همین است دیگر!
ادامه مطلب ...

مقام معظم رهبری:هوشیاری و دلاوری ملت ایران در تاریخ بی نظیر است

در شب میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) جمعی از شعرای پیشکسوت و جوان و اهالی فرهنگ و ادب، میهمان رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند.
در این دیدار 30 نفر از شاعران سروده های خود را با مضامین دینی، اجتماعی، حماسی و اخلاقی قرائت کردند.
حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به حرکت کاملاً رو به رشد و در حال کمال «دوره جدید شعر در ایران»، خاطرنشان کردند: شعر امروز در کشور ما از لحاظ «زبان و تخیل، قوی» و دارای نگاه روشن به مرزهای دور، و دقت ریزبین در امور جاری زندگی است، به همین دلیل سبک جدیدی از لحاظ زبان، مضمون و محتوا در حال ظهور و بروز است که در آینده ابعاد آن بهتر شناخته خواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامی، گرایش شعرای ورزیده و قدیمی به سبک جدید شعر امروز را یادآور شدند و افزودند: این سبک جدید روز به روز تکامل و رشد پیدا می کند و خوشحالیم که شعرای برجسته و خوبی در این حرکت شعری در حال هنرنمایی هستند.

ادامه مطلب ...

مقام معظم رهبری: منظور از تأکید بر وحدت «اتحاد بر مبنای اصول» است

حسینیه امام خمینی، صحنه دیدار صمیمانه و پرشور هزاران نفر از دانشجویان دانشگاهها با رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.
در این دیدار 3 ساعته 12 نفر از نمایندگان گروهها و تشکلهای مختلف دانشجویی، دیدگاههای خود را درباره مهمترین مسائل علمی – دانشگاهی – فرهنگی – اجتماعی – سیاسی و اقتصادی با حضرت آیت الله خامنه ای درمیان گذاشتند.
سپس رهبر انقلاب اسلامی به پاسخگویی به برخی ابهامات مطرح شده و تبیین ضرورتهای دانشجویی و دانشگاهی پرداختند.

ادامه مطلب ...

غفوری فرد: شجاعت احمدی‌نژاد استکبار را به ترس انداخته است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه احمدی‌نژاد سیاست خارجی مقتدرانه‌ای را در پیش گرفته است، گفت: شجاعت احمدی‌نژاد، استکبار را به ترس انداخته است.

ادامه مطلب ...

10 توصیه‌ مقام معظم رهبری به مسئولان دولت دهم

اجرای عدالت، سند چشم‌انداز 20 ساله و سیاست‌های اصل 44، حل مشکلات اقتصادی مردم،‌ هدایت فرهنگی جامعه،‌ اجرای دقیق قانون،‌ استقبال از نقد و طراحى و تدوین الگوى پیشرفت اسلامى ایرانى از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور و مسئولان دولت دهم است.

‌به گزارش فارس، شهریور‌ماه سال گذشته، پس از اینکه کابینه دولت دهم از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد گرفت‌، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور به همراه اعضای هیئت دولت به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی رفت تا فعالیت خود را با تکیه بر رهمنودهای رهبر فرزانه انقلاب آغاز کند.

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در این دیدار ‌‌توصیه‌هایی به دولت دهم و مسئولان آن ‌ارائه فرمودند. توکل و توجه به خدای متعال، ادامه رویکردهای اساسی دولت نهم و اجرای عدالت، جهت‌گیری بر اساس سند چشم‌انداز 20 ساله، اجرای کامل سیاست‌های اصل 44، حل مشکلات اقتصادی مردم و کشو‌ر و پرهیز از شتابزدگی در طرح‌هاى اقتصادی، هدایتِ فرهنگى جامعه، ‌رعایت دقیق قانون و اهمیت دادن به آن، شنیدن نقد با سینه گشاده، روی باز و گوش شنوا و عمل به توصیه‌های علما، طراحى و تدوین الگوى پیشرفت اسلامى ایرانى و رسیدگی به خانواده و همسر و فرزندان، 10 توصیه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به رئیس جمهور و دولتمردان دولت دهم است که ‌در ذیل می‌آید:

ادامه مطلب ...

رسانه های آمریکایی نیروگاه بوشهر را نماد 'شکست آمریکا' توصیف کردند

نیویورک – عملیات انتقال سوخت هسته ای به راکتور نیروگاه بوشهر بخش عمده اخبار رسانه های آمریکایی را به خود اختصاص داد و شماری از این رسانه ها این رویداد را به عنوان نمادی از 'شکست سیاست های ناکارآمد واشنگتن' نام بردند. ادامه مطلب ...