وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

عیادت حداد عادل از مهدی آذریزدی

"غلامعلی حداد عادل" رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و رییس فرهگستان زبان و ادب فارسی عصر امروز دوشنبه از "مهدی آذریزدی" نویسنده کتاب‌های کودکان و نوجوانان عیادت کرد.

حداد عادل که "علی افراشته" رییس سازمان اداری مجلس وی را همراهی می‌کرد، با حضور در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بیمارستان آتیه تهران در جریان روند درمانی آذریزدی قرار گرفت.

این نویسنده کتاب‌های کودکان و نوجوانان که 87 سال از زندگی وی می‌گذرد روز سه‌شنبه 26 خرداد، به دلیل عمل جراحی بر روی پای چپ وی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد و از روز جمعه، 29 خرداد به علت عفونت ریوی در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برد.

به گفته پزشکان معالج آذریزدی عمل انجام شده روی پای وی موفقیت‌آمیز و حال عمومی وی پس از عمل مناسب و روبه بهبود بود، اما به دلیل ضعف، وی دچار عفونت ریوی شده است.

پزشکان ابراز امیدواری کردند حال این نویسنده به زودی بهبود یابد.

مهدی آذریزدی در سال 1300 به دنیا آمده و از سال 1320 به طورر جدی به کار نویسندگی پرداخت و  تا امروز بالغ بر40 عنوان کتاب از او انتشار یافته است.

مجموعه کتاب‌های "قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب"، "قصه‌های تازه از کتاب‌های کهن"، "شعر قند و عسل"، قصه‌‌های پیامبران، "مثنوی بچه خوب"، مجموعه قصه‌های ساده و تصحیح مثنوی مولوی (برای بزرگسالان) از جمله کتاب‌های این نویسنده می‌باشد که تاکنون بارها به چاپ رسیده و برخی از آنان به زبان‌های عربی، انگلیسی و فرانسه ترجمه شده است.

مهدی آذریزدی هم‌چنین به دلیل بازنویسی قصه‌های قرآن برای کودکان در سال 1378 به عنوان "خادم‌القرآن" شناخته شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد