وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

امروز ایران را با موفقیت های مدیریت شهری تهران می شناسند

سید عنایت هاشمی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی تهران سما افزود: پیشرفت های تهران بر هیچکس پوشیده نیست، از این جمله می توان به احداث پروژه های عمرانی با علم روز و به دست و توانایی متخصصان و مهندسان داخلی اشاره کرد که خود افتخاری بی نظیر برای کشورمان به عنوان یک کشور مستقل است.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: موفقیت های مدیریت شهری تهران باعث شده که بخشی از توانمندی های ایرانیان و پیشرفت های کشور، از این طریق به جهانیان معرفی شود که خود جای تقدیر و تحسین و تشویق دارد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به رغم افزایش غیر قابل باور جمعیت تهران، مدیریت شهری تهران موفق شده ضمن رعایت اصول مهندسی و زیبایی ، خدمات شهری را در حد نیاز کلانشهر تهران ارائه کند و در کنار خدمات رسانی عادی، پروژه های جهانی را در این شهر به ثبت برساند.
 
هاشمی با اشاره به سرعت عمل و دقت مدیران شهری پایتخت اذعان داشت: یکی از مشکلاتی که می توانست امروز تهران را به بن بستی وحشتناک برساند موضوع ترافیک بود که خوشبختانه با تعداد قابل توجهی از پروژه های ترافیکی ، نه تنها به بن بست نرسیدیم بلکه موفق شدیم این پروژه های ترافیکی را در جهان معرفی کرده و به خاطر آنها موفق به دریافت جوایز جهانی شویم.
 
وی همچنین گفت: شهرداری تهران علاوه بر وظایف ذاتی خود، اقدامات مهم و بی سابقه زیادی انجام داد که نتیجه آن را در مجامع جهانی می بینیم. این موفقیت ها برای نظام جمهوری اسلامی ایران است و در سطح بین المللی باعث رشد اعتبار و جایگاه کشور می شود.  
 
نماینده مردم سپیدان تاکید کرد: مجلس از خدمات شایسته و ارزشمند مدیران شهری پایتخت تقدیر کرده و امیدوار است هر روز این موفقیت ها افزایش یافته و شهروندان تهران از این خدمات بهره مند شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد