وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

ولی فقیه از سرمایه های اساسی و اصلی نظام شناخته می شود

امیرعلی امیری سه شنبه شب در نشست هفتگی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با بیان اینکه نباید سرمایه های اصلی انقلاب را با سرمایه های در گردش ادغام کرد، افزود: ولی فقیه از سرمایه های اساسی و اصلی نظام شناخته می شوند از این رو ایشان را نباید فدای فعالیت های سیاسی و جناحی کرد از سوی دیگر مجلس ، ریاست جمهوری و شوراها جزو سرمایه های  در گردش نظام محسوب می شوند و در هر دوره  گروهی پیروز خواهد شد.

ادامه مطلب ...

بیانیه جمعی از وبلاگ‌نویسان و فعالان فضای مجازی

بسم الله الرحمن الرحیم

ولایت‌پذیری و تبعیت از امام عصر از وظائف هر مسلمان است و در عصر غیبت، ولی فقیه عهده دار زمام امور مسلمین است. بر هر مسلمانی واجب است تا تبعیت خود را از ولی فقیه خود، هم به صورت زبانی و هم به صورت عملی اثبات کند.

ما وبلاگ‌نویسان و فعالان فضای مجازی وظیفه خود می‌دانیم تجدید بیعت خود با ولی‌فقیه را اعلام کرده و اعلام کنیم که حمایت‌ها و همراهی‌های ما با گروه‌ها و مسئولین تا زمانی است که در مسیر ارزش‌های الهی و اسلامی گام بردارند. ما با کسی عقد اخوت نبسته‌ایم و مرزهای اعتقادیمان را با تمام وجود حراست می‌کنیم.

ما معتقدیم که مشروعیت مسئولین نظام وابسته به اجرای احکام اسلامی و تبعیت از نایب عام امام زمان (عج) است و اگر کسی در غیر این مسیر گام بردارد، قرار گرفتنش در آن مسئولیت خلاف شرع و قانون اساسی است. ما از مسئولین می‌خواهیم تا «ولایت پذیری عملی» خود را اثبات کنند و راه را بر هرگونه شایعه و حرف‌های حاشیه‌ای ببندند چرا که ما معتقدیم که تبعیت از ولی فقیه در قالب سخنان زیبا نیست و باید این سخنان در عمل ظهور یابند.

تعز من تشاء و تذل من تشاء
بیدک الخیر انک على کل شىء قدیر
جمعی از وبلاگ نویسان و فعالان فضای مجازی

با سردمداران گروه انحرافی نفوذ کرده در دولت رودربایستی نداریم

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست جمعیت حامیان انقلاب اسلامی (جبهه حامیان ولایت) گفت: 33 سال از عمر نظام جمهوری اسلامی می‌گذرد اما این پدیده هنوز جدید است.

وی اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) با دست خالی کاری کردند که باعث شگفتی سیاست‌مداران دنیا و کسانی شد که بعد از جنگ جهانی دوم تمام کره خاکی را بین دو ابرقدرت تقسیم کردند تا حاکمیت دیکتاتوری کاملی بر کشورها داشتند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ابرقدرت‌ها با تمام امکانات،‌ تجهیزات و قدرت نتوانستند جلوی پیشرفت راه امام(ره) را بگیرند، این درحالی است که امام خمینی(ره) در ابتدای مسیر پشتوانه ابرقدرتی را در اختیار نداشتند تا با اتکا به آن پیروز شود. بلکه آنچه امام را به پیروزی رساند، اخلاص، صداقت، ایمان به خدا و عمل صالح بود.

ادامه مطلب ...

نمایندگان باید با اجرای فرامین رهبری ، به وظایف اصلی خود عمل کنند

دبیر کل جمعیت حامیان ولایت گفت: در حکومت جمهوری اسلامی ایران سیاستگذار اصلی نظام بر اساس قانون اساسی ولی فقیه زمان است و فرمان او فصل الخطاب است.
دلاور صیامی در جمع اعضای مرکزی این جمعیت اظهار داشت: متأسفانه شاهد سقوط ارزشهای اجتماعی، این باراز سوی گروهی از جامعه بهداشتی جامعه هستیم.
به گفته وی چرا باید پرشکی و یا گروهی که سلامت جامعه را بر عهده دارند به خود اجازه دهند بیماری را برای ندانستن پول و یا آمبولانس به خارج از شهر برده و رهایش کنند.
صیامی خواستار برخورد قاطع مسوولان با عوامل اتفاق اخیر شد.
دبیرکل جمعیت حامیان ولایت دررابطه با بحث فیلم ظهورنزدیک است بیان داشت: سازندگان این فیلم همان کسانی هستند که مذاکره با رژیم صهیونیستی و نشست با خوانندگان لوس آنجلسی را خواستارند.

 

     

ادامه مطلب ...

رهبر انقلاب: تا من زنده هستم نخواهم گذاشت حرکت ملت منحرف شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار پرشور هزاران نفر از مردم استان فارس در سخنان بسیار مهمی ضمن تبیین شرایط حساس کنونی دنیا و منطقه، با توجه به بیداری اسلامی، همه مردم و مسئولان را به حفظ اتحاد و انسجام و کار و تلاش بی‌وقفه، و بهانه ندادن به‌دست دشمنان نظام اسلامی توصیه و تأکید کردند: امروز، قوای سه‌گانه به‌ویژه دولت، حقاً و انصافاً در حال خدمت و تلاش هستند و ملت و رهبری همواره از خط کار و خدمت در کشور حمایت خواهند کرد؛ اما هرجا که رهبری احساس کند از مصلحت بزرگی غفلت می شود، وارد خواهد شد و رهبری تا زنده است هیچ‌گاه نخواهد گذاشت در حرکت عظیم ملت ایران به‌سوی آرمان‌ها، ذره‌ای انحراف ایجاد شود.



حضرت آیت الله خامنه‌ای، ایستادگی ملت ایران بر موضع حق خود و الگو شدن آن را برای ملت‌های منطقه علت اصلی فشارها و تبلیغات خصمانه ضد نظام اسلامی دانستند و افزودند: با وجود همه این فشارها، نظام جمهوری اسلامی محکم ایستاده و کوتاه هم نیامده است و همین استحکام نظام اسلامی موجب شده است تیغ آنها کند شود و بر صخره فرود آید.

ادامه مطلب ...

حامیان ولایت از ایجاد سازمان اطلاعات استقبال می کند



محمد نوری زاده دبیر شورای مرکزی و مسئول کمیته اطلاع رسانی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی (جبهه حامیان ولایت) در گفتگو با خبرنگاران گفت : با عنایت به اهمیت وزارت اطلاعات و تأثیر آن بر همه‌ی امور داخلی و خارجی در این مقطع حساس و نیز به منظور بهره‏ گیری‏ از امکانات‏ مادی‏ و معنوی‏ کشور برای‏ مقابله‏ با تهدیدهای‏ درون مرزی،برون مرزی و




جلوگیری از تغییر و تحولات سلیقه‌ای و جناحی در رأس این وزارتخانه که می‌تواند تبعات سنگینی برای کل نظام داشته باشد و از آنجا که «تأمین امنیت ملی» نیازمند وجود مرجعیت واحدی است که بتواند بین رفتارهای مختلف هماهنگی لازم را ایجاد نماید.


ادامه مطلب ...