وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

بیانیه جمعیت حامیان ولایت به مناسبت روز جهانی قدس

در این بیانیه آمده است؛ در سال 1948 م با شکل گیری غده سرطانی رژیم غاصب و جنایتکار در سرزمین مقدس فلسطین، زنجیره ای از ناآرامی و فتنه ها و جنگها در منطقه خاورمیانه آغاز شد که نتیجه توطئه ها و طرح های قدرتهای استعمارگر جهانی بود. از همان ایام شوم، تاریخ فلسطین با خون و خشم و نبرد آغشته شد و ملتی از خانه ها و سرزمین مادری خویش آواره شد. حمایت بیدریغ آمریکای جنایتکار از رژیم صهیونیستی و غاصب اسرائیل دهها سال است که هرگونه روند صلح و سازش را در منطقه با بن بست روبرو کرده و اسرائیل را به عنوان بخشی از خاک خود در خاورمیانه، همیشه از طریق قطعنامه های سیاسی و قراردادهای تسلیماتی مورد توجه خاص قرار داده است.
به یاری خدا کشور همیشه سرفراز جمهوری اسلامی ایران و مردمان انقلابی آن، از ابتدا حامی مردم قهرمان فلسطین بوده و حضرت امام خمینی (ره) با قراردادن آخرین هفته ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس – روز مقابله مستضعفین با مستکبرین – صلای آزادی قدس شریف را سر داده و این روز مقدس را گذرگاه انقلاب اسلامی برای رهایی همه مستضعفین عالم معرفی نموده است. اینک نیز دولت انقلابی ایران و مردم شریف آن بر همان خواسته امام عظیم الشان خود پای فشرده و حمایت معنوی و مادی خویش را از برادران غیور فلسطین اعلام می دارند و از همه مردم آزاده جهان انتظار دارند که در حمایت از مردم مظلوم فلسطین سکوت نکنند و با انجام طرح هایی از قبیل تحریم کالاهای اسرائیلی و مقابله با توطئه های رسانه ای استعمارگران، این غده سرطانی را از صحنه روزگار محو سازند. بنابراین با دعوت از کلیه آحاد ملت مسلمان به اتحاد و پرهیز از تفرقه اعلام می کنیم که با هزاران هزار دل توفنده و گروه ها گروه مشت گره کرده، با خشمی مقدس در دل ها، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و سرود رهایی قدس شریف را سرخواهیم دارد.

فراکسیون حامیان ولایت تاکنون به12 وزیرپیشنهادی رای اعتمادداده است

مسوول کمیته رسانه جمعیت حامیان ولایت اعلام کرد: فراکسیون حامیان ولایت در مجلس شورای اسلامی امروز رای اعتماد خود به ‪ ۱۲‬وزیر پیشنهادی دولت دهم را اعلام کرد.

محمد نوری زاده روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا در تبریز گفت: رای اعتماد فراکسیون حامیان ولایت به این تعداد وزیر، پس از برگزاری جلسات متعدد با آنان ، انجام رایزنی‌های لازم و بررسی برنامه‌های پیشنهادی آنان صورت گرفت وی درباره اسامی وزرای مزبور اظهار داشت: اسامی آنان بزودی با صدور اطلاعیه‌ای به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

وی افزود: سایر وزرای پیشنهادی دولت نیز برای بررسی برنامه‌های پیشنهادی و انجام مذاکرات لازم به جلسات فراکسیون در روزهای آینده دعوت شده اند.

نوری زاده اضافه کرد: فراکسیون حامیان ولایت در مجلس شورای اسلامی ، نظر نهایی خود را در مورد بقیه وزرای پیشنهادی دولت به بعد از برگزاری جلسات مشترک رایزنی با آنها موکول کرده است.