وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

صیامی : احزاب باید در مسیر ولایت محکم و راسخ باشند

دلاور صیامی شب گذشته در نشست هفتگی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی (جبهه حامیان ولایت) گفت: اعمال تحریم ها از سوی غرب دلیلی بر قدرت ایران است زیرا دشمن نمی تواند رقیب قدرتمند خود را در صحنه ببیند.

وی افزود: تحریم ها گرچه نیازمند اتخاذ تدابیر لازم است اما هدف اصلی این تحریم ها ایجاد شکاف میان مسئولان است.

دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با بیان اینکه نمایندگان چند چهره مجلس را به مرد معرفی خواهیم کرد، اظهار داشت: بزودی چهره نمایندگانی که شب طرح ها را امضا می کنند و صبح پس می گیرند افشا می کنیم.

صیامی با انتقاد از عملکرد رئیس دفتر ریاست جمهوری و سخنان وی افزود: این اظهارنظرها با شعارهای اصولگرایی متناقض است.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: تشکل ها و احزاب باید در مسیر ولایت محکم و راسخ باشند و در تمام مسائل و تابع محض ولایت فقیه باشند.

پزشکیان : ولایت‌پذیری در عمل مشخصه اصلی انقلابیون است

دکتر مسعود پزشکیان وزیر بهداشت دولت اصلاحات و  نماینده مجلس هشتم  در نشست جمعیت حامیان ولایت با اشاره به اینکه نباید تنها از امامان حرف زد اما به فرمایشات آنها عمل نکرد، اظهارداشت: زمانی که بنده وزیر بودم تمام دعوا بر سر این بود که قانونی که ما در جمهوری اسلامی نوشته‌ایم به وزیر، دانشگاه و دولت این را عنوان می‌کند که هر که پول ندارد در بیمارستان راهش ندهید و اکنون حرف بنده به عنوان نماینده این است که سخنان امامان، حاکمیت، ولایت و نظام جمهوری اسلامی برای این است که پشت مظلوم باشیم و در مقابل ظالم بایستیم.

وزیر بهداشت دولت اصلاحات با اشاره به اینکه تلاش ما در مجلس این بود که یک سفره پهن شود و قانون را اینگونه نوشتیم، هرچند اجرای آن قابل بحث است، گفت: وقتی پول نباشد نمی‌توان به کسی خدمت کرد، اول باید منابع ارائه خدمت برای محرومان در قانون وجود داشته باشد بعد خدمت کرد؛ در این خصوص دعواهای زیادی در این خصوص در مجلس وجود داشت و دولت و کمیسیون تلفیق با آن مخالف بودند اما در نهایت به آن رأی داده شد.

ادامه مطلب ...