وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

احزاب با روی کار آمدن دولت منتخب افق روشنی خواهند داشت


“دلاور صیامی” در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، درباره تعامل میان دولت منتخب با احزاب سیاسی کشور اظهار داشت: با توجه به روحیه اعتدالی رئیس‌جمهور منتخب و سوابق اجرایی‌اش، امید به همگرایی، مشارکت و تعامل میان احزاب با دولت جدید وجود دارد.


  

وی افزود: احزاب سیاسی موجود در کشور می‌توانند با فعالیت‌های سیاسی و مشارکت، در جهت پیشرفت و توسعه همگرایی با دولت منتخب عمل کنند و در مقابل قوه مجریه، با ارائه یک برنامه‌ای مدون در چارچوب‌ مشخص، اهداف و شعارهای خود را عملیاتی سازد.

صیامی با بیان اینکه احزاب یک جهش جدیدی را در دولت منتخب خواهند داشت، گفت: تشکل‌ها و جریانات سیاسی می‌توانند به عنوان بازوی دولت منتخب برای پیشبرد اهداف سیاسی در کشور عمل کنند و نباید صرفا با عمر یک دولت، شاهد طلوع و غروب آنها باشیم.

دبیر کل جبهه حامیان ولایت تصریح کرد: در هشت سال گذشته متاسفانه احزاب مسیر مشخصی برای اهداف خود نداشته و بنا به دلایلی به آن‌ها بها ندادند، لذا ضرورت دارد که دولت منتخب به صورت سازمان‌دهی شده و فارغ از هرگونه تخریب و نفاق از سوی جریان‌های سیاسی دیگر به احزاب در مسیر مشخصی کمک کند.

صیامی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه تنگ‌نظری، نفاق، افراط و تفریط و تخریب برخی افراد باعث شده تا فضا برای فعالیت احزاب به صورت قانونی و ضابطه‌مند در کشور فراهم نباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد