وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مدیرحوزه علمیه قم : انتخابات ریاست جمهوری سالم و بدون شبهه برگزار شد

قم - مدیر حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری دهم سالم برگزار شد، گفت: در این انتخابات هیچگونه شبهه‌ای مبنی بر تقلب یا تخلف اثبات نشد.

آیت الله مرتضی مقتدایی دوشنبه شب در گردهمایی ائمه جماعات استان قم درمسجد عبداللهی قم خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری یکی از برکات نظام بود که ما آن را الهی و مورد تایید می‌دانیم، نظام ما مورد تایید پروردگار و امام زمان (عج) می‌باشد و نباید با طرح شبهاتی مانند تقلب ،ثمرات حضور ‪۸۵‬درصدی مردم را کمرنگ کنیم.


وی ادامه داد: افراد متدین و مورد اعتماد درپای صندوق‌های رای حضور داشته و شائبه هرگونه تفلب را رد کردند ضمن اینکه وزارت اطلاعات از شش ماه قبل از برگزاری نیز هرگونه راه احتمالی را برای خدشه دار شدن آرای مردم بسته بود.

آیت الله مقتدایی ادامه داد: افراد در انتخابات سالم با هم رقابت کردند و طبیعی بود فردی که بیشتر در میان مردم باشد؟ پیروز انتخابات شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: رییس جمهور منتخب حتی چندی قبل از برگزاری انتخابات با سفرهای خود به استانها مورد استقبال چشمگیر مردم بود آیت لله مقتدایی با اشاره به اینکه شورای نگهبان امین ملت است گفت:بعد از اعلام صحت انتخابات توسط شورای نگهبان باید همه در برابر قانون تمکین کنند.

وی گفت: ولایت فقیه که به اعتقاد ما حرف او حرف امام زمان (عج) است انتخابات را تایید کرده است حرفهای ایشان از روی مصلحت نظام است نه هوای نفس ، بنابراین ایشان هرگز خیانت و تقلب را قبول نمی‌کند.

وی اظهار داشت: باید پرونده انتخابات ریاست جمهوری دهم دیگر مختومه شود و اینکه عده‌ای اطلاعیه دهند و یا حرفهایی بزنند به صلاح نظام نیست.

آیت الله مقتدایی گفت: کسانی که در انتخابات حداقل آرا را کسب کرده و یا رای نیاورند اگر معتقد هستند که حق آنها واقعا در انتخابات تضعیف شده است امروز باید سکوت کرده و تسلیم قانون شوند.

وی اظهار داشت:دشمنان تنها چند روزی میدان پیدا کردند آشوب‌های خیابانی را راه انداختند بنایراین برای دفع دشمنان باید به اختلافات پایان دهیم.

آیت الله مقتدایی همچنین از ائمه جماعات خواست به گونه‌ای رفتار کنند که عملکرد آنها برای مردم الگو باشد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد