وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

صیامی : ولایت فقیه طناب هدایت کشور است

صیامی ولایت مطلقه فقیه را طناب هدایت برای کشور دانست و اظهار کرد: خیلی‌ها می خواستند عملا از عنوان ولایت فقیه سوءاستفاده کنند، که به همین دلیل خیلی باید مراقب اطرافیان خود باشیم.

وی اظهار کرد: اگر بصیرت نداشته و متوجه نباشیم که در داخل و خارج با چه کسانی در ارتباط و مذاکره هستیم، مطمئن باشید که ضربات سنگینی خواهیم خورد.

ادامه مطلب ...

رودکی سرلیست جبهه حامیان ولایت در مرحله دوم انتخابات است

دبیرکل جبهه حامیان ولایت گفت: رودکی سرلیست جبهه حامیان ولایت در مرحله دوم انتخابات خواهد بود.

دلاور صیامی با بیان این‌که «در دور دوم انتخابات اکثریت اعضای این جبهه با جبهه متحد اصولگرایان مشترک است» اظهار کرد: سرلیست این جبهه برای دور دوم محمدنبی رودکی خواهد بود.

ادامه مطلب ...

عواقب حمله نظامی اسرائیل به ایران

روزنامه‌گار هاآرتص در یادداشتی به بررسی آثار و عواقب منفی حمله رژیم صهیونیستی به تاسیسات هسته‌ای ایران در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی پرداخت.

ادامه مطلب ...

در تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی همه مسئولند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین روز از بهار پرطراوت و زیبای 1391، عصر سه شنبه در اجتماع عظیم زائران و مجاوران حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) ضمن تبیین موفقیتهای گوناگون ملت ایران در سال نود در مقابل رجزخوانی های سیاسی، اقتصادی، نظامی و امنیتی دشمن، حراست غیرتمندانه از منابع نفتی ایران را علت خصومت زورگویان جهانی با نظام اسلامی خواندند و تأکید کردند: جمهوری اسلامی مانند شیر از حقوق ملت ایران دفاع می کند.

ادامه مطلب ...

شعار سال1391؛ تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی


حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت حلول سال 91، مجاهدت اقتصادی و حضور جهادگونه ملت ایران در عرصه های اقتصادی را یک ضرورت دانستند و خاطر نشان کردند: بخش مهمی از جهاد اقتصادی مسئله‏ ى تولید ملی است که اگر ملت با همت، عزم و آگاهی و با همراهی  برنامه ریزی درست مسئولان بتواند مشکل تولید داخلی را حل کند بدون تردید بر چالشهایی که دشمن ایجاد می کند غلبه خواهد کرد.

ادامه مطلب ...