وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

بیانیه حامیان ولایت در خصوص حضور پرشور مردم پای صندوق های رای

ملت بزرگ و شریف ایران بار دیگر با حضور پر شمار و حماسی خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی،  ضمن لبیک به مقتدا و رهبر فرزانه ی خود، پیش بینی مقام معظم رهبری را در رابطه با حضور گسترده مردم درانتخابات و نواختن سیلی محکم بر چهره استکبار جامه عمل پوشانید.

ادامه مطلب ...

اسامی ۲۸۸ نماینده مجلس نهم + جدول تفکیکی حوزه‌های انتخابیه

اسامی 288 نماینده راه‌یافته به مجلس نهم به تفکیک‌ استان‌ها و حوزه‌های انتخابیه منتشر شد.اسامی 288 نماینده راه یافته به مجلس نهم به تفکیک استان و حوزه انتخابیه را در جدول زیر می‌خوانید ادامه مطلب ...

همایش ولایت محوری و شایسته گزینی جبهه حامیان ولایت

همایش انتخاباتی ولایت‌ محوری و شایسته گزینی جبهه حامیان ولایت شب گذشته با حضور محمدنبی رودکی-محسن کازرونی-علی اصغرخانی-الهام امین زاده-ابراهیم انصاریان-مهرداد بذرپاش، حسن غفوری فرد، محمدرضاباهنر و لاله افتخاری برگزار شد.

ادامه مطلب ...

گزارش تصویری همایش ولایت محوری و شایسته گزینی جبهه حامیان ولایت

گزارش تصویری همایش ولایت محوری و شایسته گزینی جبهه حامیان ولایت 1391/2/7



ادامه مطلب ...

همایش ولایت محوری و شایسته گزینی جبهه حامیان ولایت برگزار میگردد



محمد نوری زاده، دبیر شورای مرکزی و مدیر روابط عمومی جبهه حامیان ولایت در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: جبهه حامیان ولایت در نظر دارد برای استفاده از ظرفیت های جبهه در راستای کمک به اتحاد اصولگرایان و حمایت از کاندیداهای اصلح در دور دوم انتخابات مجلس نهم همایشی را با عنوان ولایت محوری و شایسته گزینی برگزار نماید.

نوری زاده در ادامه گفت: همایش ولایت محوری و شایسته گزینی ،روز پنج شنبه هفتم اردیبهشت ماه از ساعت 17 الی 20 در دفتر مرکزی جبهه واقع در میدان انقلاب اسلامی-جنب سینما بهمن-پلاک33 برگزار می گردد.

مدیر روابط عمومی جبهه حامیان ولایت گفت: آقایان رودکی – خانی – باهنر – کازرونی و صیامی سخنرانان همایش فوق خواهند بود و احتمال اینکه سایر کاندیداهای مورد حمایت جبهه حامیان ولایت به سخنرانی بپردازند،وجود دارد،چون ما از همه کاندیداهای عضو لیست جبهه درخواست نموده ایم در این همایش حساس شرکت نمایند.

نوری زاده اظهار داشت: تصمیم گرفته ایم با تمام توان و استفاده از ظرفیت ها و ابزارهای موجود در این مسیر مقدس قدم برداریم

مدیر روابط عمومی جبهه حامیان ولایت درپایان  گفت: جلسه هفنگی جبهه حامیان ولایت با سخنرانی آقایان غفوری فرد-صیامی و خانم افتخاری بعدازظهر امروز در دفتر مرکزی جبهه برگزار میگردد

اسامی کاندیداهای حامیان ولایت در مرحله دوم انتخابات مجلس

دلاور صیامی دبیرکل جبهه حامیان ولایت با اعلام اسامی 25 نفر از کاندیداهای جبهه حامیان ولایت در تهران،به خبرنگاران گفت:ما موظفیم در این مرحله تعیین کننده با توان مضاعف تلاش نموده و از همگان برای مشارکت گسترده در پای صندوق های رای درخواست نماییم تا زمینه  برای حضور پرشور مهیا گردد.

ادامه مطلب ...