وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

قالیباف:آمریکا در ضعیف‌ترین دوران است

محمدباقر قالیباف امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه درباره عملکرد شهرداری تهران اظهار داشت: ما همه چیز خود را در ابعاد مادی و معنوی مدیون شهدا هستیم.

وی ادامه داد: امروز متعلق به امیر‌‌المومنین علی (ع) است و بنده لایق سخن گفتن در این زمینه نیستم لذا آنچه که از بزرگان دین و فقها شنیدیم این است که در ماه رمضان که ماه ضیافت الهی، زندگی مؤمنانه و ماه دوری از فساد و تباهی است باید روح خود را صیقل دهیم.

قالیباف بیان داشت: همان طور که انسان نیازمند غذای مادی برای جسم است روح انسان نیز نیازمند تغذیه است و آن باید یک غذای سالم باشد.

شهردار تهران یادآور شد: ماه رمضان فرصتی است که خداوند در اختیار ما قرار داده تا خود را از همه وابستگی‌های مادی دور کنیم.

وی یادآور شد: امروز اگر در جامعه بشری بحث عدالت به عنوان یک موضوع عمومی مد نظر است این نام عجین شده با نام امام علی (ع) است و همه جهان آن را می‌شناسند و خود را متعلق به ایشان می‌دانند.

قالیباف افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران متکی به این مکتب است. این نظام ریشه در سنت نبوی و حکومت علوی دارد.

قالیباف اظهار داشت: اگر در مقابل همه مشکلات و استکبار جهانی ایستاده‌ایم امید به مهدویت و منجی عالم بشریت داریم.

شهردار تهران بیان داشت: امروز بر این باوریم که نظام اسلامی ما ریشه در حکومت علوی دارد و باید این نظام را به این سمت سوق دهیم و چون نظام ما ریشه در حکومت علوی دارد باید نگاه کنیم مولای ما در حکومت چگونه عمل کرده است.

قالیباف با بیان اینکه باید در کنار صداقت توجه به اخلاق‌گرایی را مد نظر داشته باشیم، گفت: امروز وظیفه داریم بیش از هر زمان الگوی علوی را پیاده‌سازی کنیم.

شهردار تهران افزود: شرایط ما امروز در دنیا کاملاً خاص و ویژه است، اگر به 3 دهه گذشته نگاه کنیم چنین شرایطی برای ما متصور نبوده است.

قالیباف بیان داشت: چالش غرب با ما به این علت است که جمهوری اسلامی ایران سیره امام علی(ع) را دنبال می‌کند.

شهردار تهران اظهار داشت: امروز آمریکا ضعیف‌ترین دوران خود را در تمام حوزه‌ها از جمله اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به سر می‌برد.آمریکا در دورانی نیست که اگر اراده کند هر کاری را انجام دهد.آمریکا در جنگ عراق شکست خورد و در کشور عراق حکومت اسلامی در حال شکل‌گیری است.

قالیباف بیان داشت: امروز با اتکاء بر عقلانیت و صداقت باید در حول ولایت برای تحقق آرمان‌های امام(ره) و شهدا حرکت کنیم.

وی به روز قدس امسال اشاره کرد و گفت: امسال روز قدس متفاوت با سالهای دیگر است و جهان اسلام باید یکپارچه در این روز به پا خیزد.

شهردار تهران افزود: اگر امروز اتفاقی در شهرداری تهران افتاده است به خاطر وحدت و همدلی در مدیریت شهری است..هرگز در طول سالهای گذشته بداخلاقی از سوی شهرداری و شورای شهر ندیده‌ایم و همه مدیران شهری بر خدمت به مردم واقفند.

وی به پروژه‌های در حال احداث اشاره کرد و گفت: پروژه بزرگراه امام علی به طول 27 کیلومتر در دست احداث است و در 13 رجب سال آینده که روز میلاد حضرت امام علی (ع) است افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه اتوبان‌های شهید زین‌الدین، خرازی و آزادگان از پروژه‌های بزرگ عمرانی است، گفت: پروژه صدر و نیایش بزرگترین افتخار مهندسی کشور است.

وی درباره توسعه مترو اظهار داشت: امروز مترو در تمام خط‌ها با اولویت جنوب شهر در حال گسترش است.

شهردار تهران افزود: بر اساس مکتب الهی بر این باوریم که اگر کارهای عمرانی منجر به تحول شهروندان در رشد و تعالی نشود کارهای ما ارزشمند نیست.

وی با بیان اینکه افتخار شهرداری اولویت‌ دادن به پروژه‌های قرآنی و مساجد است، گفت: امروز بزرگترین دار‌القرآن در حال ساخت است.

وی به رسیدگی به ایتام اشاره کرد و گفت: شهرداری به طور خاص به ایتام رسیدگی می‌کند.

وی درباره جمع‌آوری بی‌خانمان‌ها از سطح شهر اظهار داشت: در 3 سال گذشته یک کشته بی‌خانمان نیز نداشته‌ایم و در سال گذشته 3 هزار نفر بی‌خانمان را پوشش دادیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد