وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

یزدی: صلاحیت آقای موسوی را دیگر تأیید نخواهیم کرد

در پیشگاه خداوند شهادت می‌دهم که دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یکی از پاک‌ترین و سالم‌ترین انتخابات‌های برگزار شده طی 30 سال گذشته در ‌کشور بوده است.
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ‌تاکید بر صحت برگزاری انتخابات گفت: شهادت می‌دهم انتخابات دهم ریاست جمهوری پاک‌ترین ‌‌انتخابات‌ بود.

آیت‌الله محمد یزدی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با تجلیل از حضور گسترده مردم در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد:‌ در پیشگاه خداوند شهادت می‌دهم که دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یکی از پاک‌ترین و سالم‌ترین انتخابات‌های برگزار شده طی 30 سال گذشته در ‌کشور بوده است.

وی نظارت دقیق شورای نگهبان و استفاده از ‌روش‌های رایانه‌ای و‌ ‌روش‌های دستی در برگزاری انتخابات ‌و حضور گسترده نمایندگان کاندیداها در پای صندوق‌های رای را ‌از‌ عوامل صحت انتخابات اعلام کرد‌.

آیت‌الله یزدی حضور گسترده مردم در انتخابات را نشانه پایبندی آنان به ولایت فقیه دانست و افزود: ملت در این انتخابات به بهترین وجه جواب کسانی که در پی دور کردن مردم از ولایت فقیه بودند، دادند.

وی با انتقاد از اغتشاشات بعد از انتخابات با دیگر تاکید کرد: هیچ انتخاباتی مانند انتخابات دهم پاک و سالم برگزار نشده است.


وی افزود: "اگر من و امثال من در شورای نگهبان حضور داشته باشیم، صلاحیت آقای موسوی را دیگر تأیید نخواهیم کرد، شاید مردم و دوستان ایشان هم دیگر او را تأیید نکنند".

آقای یزدی که ریاست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را نیز به عهده دارد، پیش از انتخابات از نامزدی محمود احمدی نژاد حمایت کرده بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد