وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حمایت اکثریت زنان اصولگرا از رضایی

در حالی که انتظار می‌رفت احزاب زنان اصولگرا به دلیل واسطه‌گری‌های حامیان احمدی‌نژاد و پیغام‌های خصوصی مکرر رئیس جمهور، در نهایت در انتخابات دهم نیز به حمایت از وی برسند، اعلام حمایت این احزاب از محسن رضایی، شوک بزرگی را به مدعیان اجماع تحمیلی در اصولگرایان وارد کرد.

به گزارش ایفنا نیوز، مجموعه احزاب زنان اصولگرا شامل هفت تشکل است که بهروزی در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد غیر از تشکل متبوعش یعنی جامعه زینب(س)، دو تشکل دیگر زنان اصولگرا نیز از احمدی‌نژاد حمایت می‌کنند و سایرین یا به تبعیت از جامعه روحانیت سکوت کرده و یا از محسن رضایی حمایت می‌کنند.

مدت کوتاهی پس از این مصاحبه، شورای احزاب زنان اصولگرا با اکثریت قریب به اتفاق آراء به حمایت از محسن رضایی رأی داد تا وعده‌ها و فشارهای حامیان رئیس جمهور «ثمره»ای در پی نداشته باشد.

در همین رابطه فاطمه ایلشاهی دبیر اجرایی شورای احزاب زنان اصولگرا ضمن اعلام خبر حمایت این احزاب از محسن رضایی، تاکید کرد: شورای احزاب زنان اصولگرا که قرار است با نام «جبهه متحد زنان اصولگرا» در انتخابات ریاست جمهوری دهم همانند انتخابات مجلس هشتم فعالیت کند، به خاطر نارضایتی از شرایط موجود زنان و نگرانی در مورد وضعیت آینده آنان با تحقیق و بررسی درباره برنامه‌های محسن رضایی پیرامون مسائل مختلف از جمله مسائل زنان وی را گزینه‌ای مناسب دانست و در انتخابات ریاست جمهوری آینده نیز از این شخص حمایت می‌کند.

هرچند روزنامه‌های اصلاح طلب مثل اعتماد ملی کوشیدند تا مصوبه اخیر شورای احزاب زنان اصولگرا را نشانه انشقاق در جناح اصولگرا بدانند ولی حقیقت این است که گام مردانه زنان اصولگرا، آغاز یک حرکت اصولی برای بازمعماری وحدت در اصولگرایان است؛ وحدتی که نه بر محور «وحدت با من» بلکه بر مبنای برنامه‌های مدون و ارزش‌های مشترک شکل می‌گیرد.

در همین راستا، دبیر اجرایی شورای احزاب زنان اصولگرا در روز گذشته، به صراحت اعلام کرد جامعه زینب تنها تشکل احزاب زنان اصولگرا است که در حمایت از محسن رضایی تردید دارد و احتمالاً به احمدی‌نژاد خواهد پیوست. این سخن دبیر اجرایی جبهه متحد زنان اصولگرا نشان می‌دهد وعده‌ها و فشارهای حامیان رئیس جمهور «ثمره» ای نداشته و اصولگرایان بدون تاثیرپذیری از کانون‌های قدرت در حال بازمعماری وحدت خود حول برنامه‌های مدون و ارزشهای مشترکی هستند که در انتخابات دهم در شخصیت و برنامه‌های دکتر محسن رضایی تبلور یافته است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد