وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

کروبی: امکان اجماع هست

مهر: کاندیدای انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری گفت: اجماع اصلاح طلبان با روند و شرایط فعلی به طور حتم با شکست مواجه خواهد شد اما تا پایان مهلت تبلیغات امکان اجماع وجود دارد.

حجت الاسلام مهدی کروبی در حاشیه دیدار با مردم اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: در صورت اجماع اصلاح طلبان، بی شک آراء احمدی نژاد تک قطبی خواهد شد که این امر شکست اصلاح طلبان را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه با تک قطبی شدن انتخابات، احمدی نژاد 50 درصد آراء را به دست خواهد آورد، افزود: با کسب این میزان آراء وی در همان دور اول پیروز انتخابات خواهد شد.

دبیرکل حزب اعتماد ملی با تاکید بر اینکه فعلا زمان اجماع نیست، اضافه کرد: تا زمانی که تکثر آراء در بین اصلاح طلبان را بالا نبرده ایم، اجماع بین کاندیداهای این جناح امکان پذیر نخواهد بود.

وی همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر درباره کناره گیری به نفع میرحسین موسوی، ابراز داشت: تا پایان مهلت تبلیغات انتخاباتی کاندیداها، امکان هر اتفاقی ممکن است.

کروبی در ادامه انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری را یک انتخابات خاص عنوان کرد و افزود: در شش دوره انتخابات قبل از دولت فعلی، تمام روسای دولتها در دوره دوم ریاست جمهوری به راحتی پیروز شدند اما در این دوره رقابت جدی است و رقبا نیز قدرتمند و باسابقه هستند.

وی در پایان شرایط کنونی کشور را نیز حساس دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری یک انتخابات آزاد، رقابتی و عادلانه، چهره دموکراتیک و مردمی از کشورمان در دنیا به نمایش بگذاریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد