وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اعلام حمایت حزب اسلامی ایران آباد از رضایی

حزب اسلامی ایران آباد، با انتشار بیانیه‌ای از کاندیداتوی دکتر محسن رضایی حمایت کرده است:

پیشانی شکر و سپاس به درگاه بزرگ پروردگاری می‌ساییم که منت زیستن در عهد حکومتی اسلامی را بر ما نهاد و ما را مشمول لطف و عنایت بی کران و کریمانه خود نمود و در عصر غیبت امام زمان (عج) فرزندی خلف و یادگاری شایسته از قافله نورانی بنی هاشم را به رهبری مان برگزید.


از او می‌خواهیم تا لیاقت سربازی و اطاعت از ایشان را به معنای واقعی و نیز توفیق خدمت به ایران عزیز را نیز برما عطا فرماید.

حزب اسلامی ایران آباد که با حضور جمعی از فرزندان شاهد و ایثارگر که دلسوز و معتقد به مبانی و اصول انقلاب اسلامی و پایبند به دستاوردهای گرانبهای آن می‌باشند، تشکیل گردیده که در زمان‌های مختلف بنا به اقتضا مواضع، نظرات و دیدگاه‌های کارشناسانه خویش را با استناد به تجارب اجرایی و نیز آموخته‌های خویش از محضر بزرگان و زعیمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به سمع ولی نعمات خود یعنی ملت شریف و فهیم ایران اسلامی می‌رساند.

هم اکنون نیز با توجه به قرار گرفتن در آستانه دهمین انتخابات ریاست جمهوری و با عنایت به این مهم که ایران امروز در سی امین سالگشت انقلاب پر افتخارش که واژه دمکراسی دینی را به دیگر واژه‌های کشورداری و حکومت‌های موجود اضافه نمود و نیز قرار گرفتن در صف ده کشور دارای دانش فن آوری هسته‌ای و اذعان علنی و مکرر دولتمردان امریکا و دیگر قدرت‌های دنیا به اقتدار ایران اسلامی در جهان امروز و روند رو به بهبود در روابط دیپلماسی دوکشور دیگر نمی‌توان از انتخابات بهار 88 به عنوان یک انتخابات معمولی یاد کرد، بلکه انتخابات آتی نمایش شکوه و بزرگی از انتخاب و ظرفیت بالای ایران و ایرانی است، که متاسفانه دشمن به کفر و گاهی دوستان به جهل می‌کوشند تا آن را کم رنگ جلوه دهند و ملت شریف ایران را با آن کوله بار عظیم از درک و فهم سیاسی برای استمرار بخشیدن به عزت و سربلندی آن و همدلی برای آبادی و رساندنش به اوج کمال باز دارند و به حاشیه برانند. به تو پناه می‌بریم خدایا.

ایران امروز برای سکان خطیر و مهم ریاست جمهوری خود فردی را میطلبد که بتواند با ایفای نقش تعادل بخش قدرت به نحوی احسن و با چینشی کارآمد در کابینه خود بتواند بر مشکلات فائق آمده با مدیریتی توانمند ایران را از بحران‌های موجود رهایی داده و کفتمانی در خور شان و شایسته ایران و ایرانی برای تامل با جهان خارج برگزیند، نه آنکه خود بحران ساز باشد.

حزب اسلامی ایران آباد امروز با مرور بر بررسی‌های خود و رصد افکار عمومی در بطن مردم از یک سال گذشته تا کنون که از جمع بندی آن معلوم می‌شود: جامعه خواهان حضور فردی فراجناحی و معتدل در سمت ریاست جمهوری هستند که چهره و شناسنامه حزبی نداشته باشد و نیز رویکردی برگرفته از اعتدال که بیانگر خواست‌های مشروع هر دو جناح باشد را خواهان هستند.

هموطنان عزیز، ایران امروز دیگر نه اصولگرا می‌خواهد نه اصلاح طلب، ایران فهیم و پر افتخار امروز فردی عملگرا را می‌طلبد که با ردایی دوخته از مطالبات به حق مردم آمده و خود را موظف به مرتفع کردن آن‌ها بداند و تمام سعی خود را در عمل به آنها مصروف دارد نه در دادن شعارهای انتخاباتی که چهره‌ای زیبا دارند اما در عمل تحقق آن‌ها در دوردست‌ها و گاهی دور از ذهن می‌نماید.
برای رسیدن به این مهم باید با دقت و حوصله فضای انتخاباتی را رصد نمود تا انتخابی متناسب با ظرفیت عظیم ملت شریف ایران بعمل آید و از این رهگذر تبلیغات گسترده دشمنان را با هوشیاری خنثی نموده و از ثمر آن انتخاب شخصی شایسته و درخور ظرفیت وسیع و عمیق مطالبات به حق ملت را شاهد بود.

حزب اسلامی ایران آباد از حدود یک سال گذشته با بررسی کارنامه و سوابق کاندیداهای احتمالی با حفظ حرمت و امانت، دور از تعصبات که مانع تابش طبیعی نور مصلحت و عقلانیت بر سر دوراهی هر انتخاب می‌گردد، طی نشستهای مکرر و مشاوره با صاحب نظران به این تصمیم رسید، که دکتر محسن رضایی در شرایط کنونی اصلح ترین انتخاب ممکن است.

دکتر محسن رضایی، همان شاهین تیز بال روزهای جنگ و مالک اشتر سرافراز سپاه زمان خود، امروز در ردای کاندیاتوری ریاست جمهوری لیاقت و توانایی خویش را در آن دوران و شرایط بسیار سخت که هنوز انقلاب نیز به تثبیت کامل نرسیده بود، با فرماندهی هوشمندانه و مدبرانه خویش بر سپاه پاسداران سال‌ها پیش از این، لیاقت خویش را اثبات و آن را به نحوی احسن به منظر تماشا گذاشت.
ورود دکتر محسن رضایی در عرصه انتخابات بهار 88، پیوند نا گسستنی روزهای پرافتخار و آسمانی دوران دفاع مقدس به 22 خرداد 88 است، حضور یکی از شایسته ترین یاران امام و رهبری در این عرصه بیانگر آن است که راه خمینی کبیر بدون بازگشت و ساختن ایرانی سرافراز و افتخار آفرین ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

امروز محسن رضایی که هنوز هم غم بازماندن از قافله نورانی شهدا بر شانه‌های استوارش سنگینی می‌کند و هنوز زخمی کهنه از هجر یاران و دوستان در گوشه دلش باقی است و خود نیز یکی از فروزان ترین ستارگان منظومه ایثار است، با کوله باری از تجربه‌های گران بها که در دوران خدمت اندوخته آمده تا با کمک تک تک ملت شریف، ایرانی بسازیم که نقطه تصمیم و الگوی عمل از منظر بین الملل باشد.
او به همان اندازه که به مطالبات و خواسته‌های مردم در شهرهای کلان فکر می‌کند به خواسته‌ها و مطالبات مردم در دور افتاده ترین نقاط ایران می‌اندیشد و به مراتب خود را در انجام آن موظف تر می‌داند.
رضایی نه تنها فقط بخشی از اندیشه‌ها بلکه همه‌اندیشه‌های سیاسی مردم را در منظومه سیاسی خود بکار خواهد گرفت.

او آمده است تا با یاری ملت شریف در دولتی شایسته سالار به خدمت به ایران عزیز به همراه یارانش ادامه دهد که: علم و دانش، خرد، خدمت به مردم، عشق به ایران، پرهیز از افراط و تفریط و دیدن هر چیز در جای خود محور و ملاک تصمیم و حرکت باشد. حضور دولتمردانی موفق و خوش نام و با آن کارنامه‌های وزین، چون آقایان دکتر غلامرضا فروزش و دکتر دانش جعفری و دیگر خدمتگذاران موفق نظام در ستاد و جمع حامیان ایشان موید این مدعاست.

محسن رضایی بر خلاف برخی دولتمردان معتقد به عدم کارآمدی اداره کشور به صورت فراجناحی نیست، او ایران را متعلق به یک حزب یا جناح خاص نمی‌داند. او ایران را متعلق و از آن تک تک ایرانیان دانسته و همه ایرانیان را در اداره و سرنوشت آن سهیم می‌داند، تلاش مجددانه ایشان در تدوین و تفهیم، دولت ائتلافی که متاسفانه بعضی سهم خواهی‌های نابجا، آن اندیشه درست و کار ساز را ناکام گذاشت. بهترین و روشنترین برهان برای این ادعاست.

عصر ما عصر تحولات سریع است و کسی را می‌خواهد تا بتواند در جامعه با تحولات روز ضمن حفظ ارزش‌ها انطباق ایجاد کند. اواخر دهه 80 با توجه به فضای موجود و جو حاکم بر فضای بین الملل فردی معتدل، دانا و توانا و نیز عملگرا، دور از تعلقات به جناح یا حزبی خاص را می‌طلبد، مقایسه محسن رضایی با دیگر کاندیداهای موجود ضمن حفظ حرمت و احترام به آنها در محکمه وجدان با آن عقبه پر افتخار و خدمات بی دریغ، شایسته بودن او را بیش از پیش هویدا می‌کند.

به عقیده اعضای حزب اسلامی ایران آباد همه آنهایی که امروز دغدغه خدمت به ایران و ملت خویش را در گرو کاندیداتوری ریاست جمهوری و یا حذف رقیب کاندیدای خود می‌دانند و آن را به ردای زیبای، احساس شرعی و تکلیف دینی ملبس می‌کنند، می‌توانند این دغدغه‌ها را با تبدیل رقابت به رفاقت در کنار هم در دولتی فراجناحی و شایسته سالار جامه عمل بپوشانند، که هم شایسته تر است و هم رضای خدای متعال را در پی دارد.

محسن رضایی تجلی نیرویی تاریخی است که ایران امروز به آن نیاز مبرم دارد. فراخوان ایشان از سوی ملت احترام به تاریخ پر افتخار این مرزو بوم است.

حزب اسلامی ایران آباد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد